pozdní příchod na hodinu

570 24 0
                                    

Julie? Víš jak jsem dnes přišla později na hodinu?" řekla jsem, když jsme šly k nám domů.

říkala jsi že tě zdržel na chodbě Alex" odpověděla Julie podezřívavě... „nebyl to Alex co??"

„no nebyl no...byl to totiž.." nestihla jsem to doříct, protože mi Julie skočila do řeči.

nech mě hádat...byl to Luke?" když to Julie dořekla, podívala se na mě a začala se ksichtit.

proč si myslíš, že to byl Luke?" řekla jsem udiveně.

no protože se teď hodně bavíte...a to jak po sobě koukáte? takže byl to on?"
Řekla a zase nahodilá ten její výraz.

Když to dořekla tak jsem nevěřila vlastním uším. Proč si myslí že zrovna s ním bych se scházela na chodbě? Je pravda, že se s ním bavím, ale bavím se s ním stejně jako s Reggiem nebo Alexem.
ne nebyl" odpověděla jsem.

ale přála by sis, aby jste se scházeli na chodbách co?" řekla a šťouchla do mě.

ne to vážně ne, vždyť se s ním vídám pořád ve třídě a občas po škole.." odpověděla jsem Julie.

no tak dobře, takže kdo to byl, ten kdo tě zdržel??" zeptala se mě Julie.

byl to Nick, Nick mě na chodbě zdržel.." Nick se mi dříve hodně líbil, ale od té doby co měl holku (ano měl, ale už spolu nejsou) jsem na něj přestala myslet.

„Nick!!? co ti chtěl?" zeptala se mě Julie udiveně.

no..jak je ten "ples" nebo něco na to téma, pozval mě abych šla s ním..." řekla jsem ne moc nadšeně.

no je to něco jako školní sešlost, ne ples...aleee zajímá mě co jsi mu na to odpověděla?" řekla Julie a doufala že jsem mu řekla že s ním půjdu....

řekla jsem mu, že půjdu, ale jen protože nikdo jiný, kromě tebe semnou nechtěl jít" řekla jsem trochu bez nálady.

prosimtě, neříkej že tě nepotěšilo to že tě oslovil, tvoje životní láska tě pozvala na školní sešlost!" Řekla Julie šťastně.

není to moje životní láska, jen se mi dříve líbil" vypadlo ze mě.

Jakmile tato naše debata skončila, už jsme byly u nás doma a jelikož jsme měly ještě 2 hodiny než půjdeme ke klukům tak jsme se rozhodly udělat ten projekt.

kamarádství nebo něco více?Kde žijí příběhy. Začni objevovat