narozeniny

295 18 11
                                    

Dnes už je konečně pátek!
Včera jsme s Lukem šli společně do školy, bylo hezké, že u mě přespal, byla to krásná noc.

Vstávám z postele a jdu se trochu upravit.... Ze skříně jsem vytáhla svůj nejlepší outfit, nasnídala jsem se a šla rovnou směrem do školy. Luka jsem po cestě nepotkala, což mi přišlo divné, každé ráno chodíme spolu do školy.

Madi!” vykřikla Julie, když mě spatřila na školním dvoře.

Ahoj Julie! Nevíš kde je Luke?” řekla jsem hned po tom co jsme se objaly.
Rozhlížela jsem se kolem sebe a nikde ho stále neviděla.

vy dva jste fakt hrozný! je na hřišti s Reggiem a Alexem. Taky tě hledal” Julie mě chytla za ruku a dovedla mě na hřiště. Nikde jsem Luka neviděla, byl tam pouze Alex a Reggie.

ahoj kluci” zamávala jsem směrem ke klukům a stále se rozhlížela okolo sebe.

kde sakra je?” řekla jsem si sama pro sebe, když v tom mi někdo dal ruce přez oči, došlo mi že je to Luke.

nech je zavřený” řekl Luke a sundal jeho ruce z mých očí. Poslechla jsem ho a oči nechala zavřené.

taak a teď už je můžeš otevřít” řekl Luke a já okamžitě otevřela své oči a spatřila Luka, který stál přede mnou s krásnou rudě zbarvenou růží.

všechno nejlepší k narozeninám Madi!” řekl s obrovským úsměvem na tváři.

Abych řekla pravdu nečekala jsem to.
Lukovi jsem skočila kolem krku a objala ho.

děkuju!” pošeptala jsem mu do ucha.

Miluju růže a Luke to moc dobře ví a taky moc dobře ví, že právě teď mi udělal neskutečnou radost.

ty sis vzpomněl” řekla jsem s obrovským úsměv na tváři.

jak bych mohl zapomenout” řekl pyšně.

měl nastavených asi 20 budíků, aby nezapomněl” ozvalo se z dálky.

Reggie...” povzdechl si Luke.

Všichni jsme se nad tím zasmáli, bylo mi jasné, že by si Luke nevzpomněl sám, možná tak o pár dní déle... zapomíná v podstatě na všechno.

Společně s klukama a Julie jsme šli do třídy. Dnešní škola utekla jako voda, všechno bylo v pohodě. Až podezřele v pohodě. Všichni byli milí, když říkám všichni tak myslím opravdu všichni.

Hned po škole jsme všichni šli rychle domů.

Madi, Julie půjde k tobě domů, ty se oblečeš do nějakého krásného oblečení a pak přijdete k nám” řekl trochu nervózně Luke. Kývla jsem hlavou a společně s Julie šla k nám domů.

vem si i mikinu, večer bude zima” promluvila na mě Julie.

večer? co máte za lubem?”
vážně jsem neměla páru o čem to mluví...

víc toho už říct nesmím, prostě se nachystej” řekla Julie a snažila se mít vážný výraz, ale vůbec jí to nešlo.

Bylo kolem třetí hodiny a my s Julie jsme vyrazily ke klukům.

my někam jedeme?” zeptala jsem se hned jak jsem uviděla nastartované auto.

no jasně, jedeme na chatu na celý víkend” řekl nadšeně Reggie.

na celý víkend? to jste mi neřekli, nemám nic sbaleného!!” řekla jsem ne příliš nadšeně.

no já ti vlastně už něco sbalila, takže už se na nic neptej a nasedej!” řekla Julie.

Věnovala jsem ji obrovský úsměv a nasedla do auta mezi Luka a Alexe.
Cesta byla dlouhá, ale hrozně jsem se tam těšila!

tak a jsme na místě!” řekl Reggie a všichni jsme rychle vystoupili.

Stála před námi nádherná chata! Byla hned u krásného jezera. Vypadalo to tu jako v pohádce.

hezčí místo jsem neviděla!” řekla jsem s údivem.

a to jsi ještě neviděla jak to vypadá uvnitř” řekl Luke a dal mi ruku kolem pasu.

Všichni jsme se společně šli podívat dovnitř. Bylo to tam útulné, byl tam obrovský obývák a také obrovská kuchyně! V druhém patře byly 3 prostorné pokoje.
Samozřejmě jsme si všichni okamžitě zabrali pokoje, které se nám nejvíce líbily.
Já a Luke jsme měli snad největší pokoj, byla tam velká postel pro 2, televize, skříň a okno ze kterého byl nádherný výhled na jezero.

tak jak se ti tu líbí?” zeptal se mě Luke, hned jak vešel do pokoje.

je to tu nádherný!” odpověděla jsem a objala ho.

jsem rád, že se ti tu líbí, měli bychom jít ale už dolů čeká na tebe pořádná oslava!” hned jak toto Luke dořekl, chytil mě za ruku a společně jsme šli dolů za ostatními.

*Ahojky! Tak jste se konečně po dlouhé době dočkali a další část příběhu je venku! Už mám rozepsanou další tak snad to půjde zase rychleji. Doufám že se vám tato část alespoň trochu líbila a že těšíte na další. Přeji krásný zbytek dne❤️*

kamarádství nebo něco více?Kde žijí příběhy. Začni objevovat