Samozřejmě, že jsem usla u kluků doma...
Ráno jsem se vzbudila v posteli, nejspíš byla Lukova, nevěděla jsem sice jak jsem se do té postele dostala, ale nějak jsem to neřešila. Byla jsem strašně unavená, vůbec jsem se nevyspala...nikdy nemůžu usnout, když spím někde jinde. Mnula jsem si oči, když v tom jsem slyšela klučičí hlasy a tak jsem šla dolů do obýváku. Dole byl samozřejmě Reggie, Alex a Luke. Jak nečekaný, když je to jejich barák že?„dobré ráno” prohodil ještě ospalý Alex, když mě viděl na schodech.
Hned na to zareagoval i Reggie.„ahoj Madi!” řekl a smál se, nechápal jsem čemu, možná tomu jak jsem vypadala, ale nějak jsem neřešila svůj vzhled, nikdy nevypadám nějak extra úžasně.
„ahoj kluci” řekla jsem mým ranním hlasem. Měla jsem na sobě stále legíny a Lukovu mikinu, která mi byla opravdu velká, kluci to hned zaregistrovali, pouze se nad tím usnesli a dál to neřešili.
„jdeš si dát s námi snídani? Luke udělal lívance” řekl Alex, který už seděl u stolu celý natěšený, až to Luke přinese.
„jasně, mám hlad jako vlk” odpověděla jsem a seběhla ze schodů, Luke si konečně všiml, že už jsem vzhůru.
„jee dobré ráno Madi” řekl a samozřejmě se začal chlubit jak krásně lívance udělal.
„Luku kdy už to budeš mít? Ty lívance děláš snad celou věčnost!” řekl hlasitě Alex, který vypadal hladově. Luke lívance měl už hotové a tak je nesl na stůl, já si sedla vedle Alexe a pustila jsem se do těch lívanců.
„jsou výborný!!” řekla jsem celá nadšená. Naposledy jsem měla lívance k snídani, když ještě žila máma...a chutnaly úplně stejně jako ty Lukovy.
„nojo Luke je profesionální kuchař, ale soukromej vaří jen pro nás” prohodil Reggie a já se tomu musela zasmát.
„a jak ses vyspala?” zeptal se mě z ničeho nic Alex.
„jo dobře” zalhala jsem trochu, nemohla jsem přeci říct, že jsem se nevyspala, protože jsem nespala ve své posteli. Alex se na to jen pousmál a pokračoval v pojídání lívanců.
Všichni jsme dál pokračovali ve snídani, když promluvil Reggie, který si vzpomněl, že mi má něco vzkázat.
„jezisi já málem zapomněl, Madi mám ti vzkázat od Julie, že dnes je nějaká pouť nebo co a že tě přijde vyzvednout ve 14:00” Ježíši ajoo, dneska je ta pouť na kterou se Julie těší už snad půl roku. Reggimu jsem poděkovala za to, že mi vzkaz předal, zvedla jsem se od stolu a šla odnést talíř do dřezu.
„kluci asi bych měla už jít, děkuju vám moc za snídani a tobě Luku děkuju za včerejšek” řekla jsem, když jsem mířila směrem ke dveřím. Kluci na mě jen mávli, jen Luke mi nejspíše chtěl ještě něco říct a tak semnou šel až před jejich branku.
„n-no chtěl jsem se jen zeptat, kdy máš čas? Protože za ani ne 3 dny je ten koncert a my to zatím zkoušeli jen spolu” řekl Luke a nahodil zase ten jeho úsměv.
„můžeme trénovat vždycky po škole” odpověděla jsem mu. Měla jsem čas vždycky a na zkoušení písničky jsem se těšila. Luke na to jen kývl a pak jsme se rozloučili a já šla do svého baráku...
Přišla jsem dovnitř a myslela jsem, že tam bude táta, ale nebyl, dost mě to zarazilo. Mobil jsem si nechala včera doma, tak jsem se rozhodla se podívat jestli mi třeba nepsal...a ovšem že mi taťka psal ' ahojky Madi, tak jak si zatím užíváš víkend co? Chtěl sem ti dát vědět, že se vrátím až zítra, doufám že to zvládáš v pohodě a už mi strašně moc chybíš! Zatím ahoj. Táta'
Přijede až zítra? To se ho pak musím zeptat kde to vlastně byl a proč tak najednou odjel bez rozloučení... Chyběl mi, chtěla jsem mu říct všechno co se posledních pár týdnů stalo...on vlastně ani neví že zase zpívám...Bylo už 12:00 a já si udělala pizzu, když jsem ji vytáhla z trouby někdo zazvonil na zvonek a já šla otevřít.
„čauky!” řekla Julie, která stála u dveří, já na ni koukala s vykulenýma očima.
„neměla jsi přijít až ve 14:00?” řekla jsem ji a pořád na ni udiveně koukala.
„měla, ale přišla jsem trochu dříve no, snad nevadí?” odpověděla mi a já ji pozvala dál, Julie sice už obědvala, ale pizzu si dala taky.
„co to máš na sobě?” zeptala se mě náhle Julie a já si uvědomila, že mám pořád Lukovu mikinu.
„no včera jsem byla u Luka a on mi ji půjčil, protože mi byla zima...no a pak jsem tam usla, ráno jsem se vzbudila nasnídala jsem se s nimi a pak šla domů a zapomněla mu ji vrátit” řekla jsem jí a u toho jedla pizzu, Julie byla dost překvapená.
„asi bychom si na vás dva měli dávat pozor!” odpověděla mi a mrkla na mě.
Obě dvě jsme se tomu zasmály a pokračovali dál v jídle.Bylo 13:40 a my se chystaly na pouť, vzala jsem si jeanové kraťasy a černé crop-top tílko. Když v tom převlékání jsem si vzpomněla, že jsem se Julie nezeptala na její včerejší rande.
„tak co rande?” řekla jsem a posadila se vedle ní.
„už sem se bála, že se nezeptáš! Bylo to skvělý, Reg vybral skvělej film a prostě ten večer jsme si užili, myslím si že jsem se do něj asi zamilovala” odpověděla mi celá rozzářená.
Já ji objala, chvíli jsme se tam pak ještě bavili to tom rande, říkala mi každý detail a já se musela smát, pamatovala si fakt úplně všechno.„Madi já ti zapomněla říct, že na pouť půjdou i kluci” řekla Julie a bylo vidět, že se těšila, nemyslím si že se těšila na pouť ale na Reggieho.
„tak super, alespoň si to užijeme více” řekla jsem a těšila se na kluky, mám je fakt hodně ráda a nevím co bych bez nich a Julie dělala.
Bylo 14:00 a my s Julie už vycházely z domu, šly jsme směrem ke klukům a chtěly zazvonit, ale kluci už byli u branky takže jsme zvonit nemusely.
„jsme se dlouho neviděli” řekl u branky Alex a já se tomu musel zasmát...
Všichni jsme si sedli k Reggiemu do auta, na místě spolujezdce seděla Julie a já s Alexem a Lukem jsme seděli v zádu. Kluci říkali zážitky z jejich koncertů a jak chtějí být slavný.
Dojeli jsme na místo, a vystoupili z auta, Julie se rozzářily oči a chtěla jít na všechny atrakce co tam byly, já sem teda zas tak moc nechtěla, ale musela jsem. Byli jsme na autodromu, řetězovém kolotoči a na různých houpačkách. Pak jsme se všichni přemístili k střelnici, kde Reggie vystřelil plyšáka, kterého pak dal Julie. Bylo to sladké je vidět takhle.
Luke šel hned po Reggiem na střelnici a vystřelil růži kterou pak dal mě, já ho jen objala a poděkovala mu. Na pouti jsme byli ještě tak další 2 hodiny. A pak jeli domů, byla jsem unavená z dnešního dne takže hned jak jsem přišla domů lehla do postele a usla.*ahojky, tak snad se vám tato část líbila, a co na ni říkáte? jiskří to mezi Madi a Lukem? A přáli by jste si aby byli ti dva spolu?*
ČTEŠ
kamarádství nebo něco více?
Fanfictionpříběh je o 16ti leté dívce jménem Madison, která miluje hudbu, ale od té doby co přišla o mámu se jí zpívání hnusí. Její nejlepší kamarádka Julie ji, ale nakonec přesvědčí a tak se Madison přidá ke klučičí kapele, kde potká kluka ke kterému cítí ně...