problémy v ráji

316 21 18
                                    

Probouzí mě hlasité zaklapnutí dveří.
Rychle si sedám na postel, což probudí Luka.

co se děje?” ptá se mě ospale.

ale nic...jen jsem slyšela zaklapnutí dveří” odpověděla jsem mu a lehla si zpět k němu.

to budou asi kluci, už je totiž po škole” řekl tichým hlasem a přitáhl si mě do objetí. Přitulila jsem se k němu. Bylo mi s ním tak hezky.

jo a volali z nemocnice, táta by měl být prý v pohodě, ale nechají si ho tam ještě tak týden” řekl Luke a na tváři se mu objevil malý úsměv.

tak to je super” řekla jsem radostně.

S Lukem jsme ještě tak půl hodiny leželi v posteli, mazlili se a užívali si přítomnost toho druhého. Z ničeho nic do pokoje vtrhl Reggie.

bože Reggie!” řekla jsem vyděšeně.
To ho nikdo neučil klepat?

co je? To ses mě lekla?” řekl škádlivě.

když sem takhle vtrhneš tak je jasný, že se tě leknuoba dva jsme se tomu zasmáli.

Julie ti odnesla učení domů, ale tvůj taťka nebyl moc rád, když zjistil že jsi nebyla ve škole” řekl směrem ke mně Reggie.

asi bych měla jít domů mu to vysvětlit” řekla jsem.
Lukovi jsem dala ještě rychlou pusu a rychlostí blesku jsem seběhla dolů ze schodů, rozloučila jsem se ještě s Alexem, který byl právě v obýváku a hned jsem vyrazila domů.

Přišla jsem domů a hned první co jsem viděla byl taťkův naštvaný výraz.

prý jsi dneska nebyla ve škole” řekl naštvaným tónem.

tati já ti to vysvětlím...” řekla jsem mu nervózně.

no to bych byl rád” odpověděl a posadil se na gauč.

táta Luka měl nehodu a nevypadalo to s ním moc dobře, Luke z toho byl hodně špatný...byl úplně bledý a vypadal jako kdyby se každou chvílí měl zhroutit, a já jsem Luka vzala domů a zůstala tam s ním” doufala jsem že to taťka pochopí. Jeho naštvaný výraz během sekundy zmizel...

t-to jsem nevěděl..je hezký že svému kamarádovi takhle pomáháš, vychoval jsem skvělou dceru” řekl s obrovským úsměvem na tváři a objal mě.
Kdyby jen věděl, že Luke není jen kamarád. Chci mu říct jak to mezi sebou máme, ale teď na to není vhodná chvíle.

budu muset jít do práce, učitelce ještě dneska zavolám a vysvětlím ji proč jsi tam dnes nebyla... večer donesu pizzu a koukneme se na něco”  byla jsem velmi překvapená. Souhlasila jsem s jeho plánem.

Taťka šel zpět do práce a já si šla udělat pozdní oběd. Dojedla jsem a talíře odnesla do myčky, když v tom někdo zazvonil. Šla jsem otevřít a čekala, že přišel Luke, ale místo Luka tam stál Nick.

Nicku? Co tady děláš?” řekla jsem hodně udiveně. Nečekala jsem ho.

Carrie pozvala Luka dneska ven, jeli k jezeru a chce mu to říct...” řekl ustaraně. Do háje.

počkat on s ní jel k jezeru? Proč mi nic neřekl?” řekla jsem poměrně žárlivě.
Luke je někde s Carrie, jsou tam sami..
Lukovi věřím, ale moje žárlivost je prostě silnější. Může se mezi nimi stát cokoliv.

Lukovi jsem několikrát volala, ale mobil má vypnutý. Fakt výborný.
Moje srdce buší o sto šest.
Bojím se toho, že se mezi nimi něco stane a také se bojím toho, že Carrie překroutit celou situaci mezi mnou a Nickem. Dala jsem mu pusu na tvář, pro mě to nic neznamenalo a proto jsem to Lukovi neříkala, nepřišlo mi to důležité, ale teď mám obavy.

Nick odešel domů. Celou dobu co jsem čekala na Luka mi Nick psal ať se nebojím, že to prostě nějak dopadne.

Už je 17:00 a Luke mi stále neodpověděl, mám chuť brečet a křičet, ale ničemu by to nepomohlo.

Řekla jsem si, že se půjdu nachvíli projít ven, pročistit si hlavu a nemyslet na to.

Vyšla jsem ven a před barákem stál Luke, moje srdce rázem přestalo bít.
Znervózněla jsem, když jsem viděla jeho výraz.

můžeme si promluvit?” řekl naštvaně.

j-jo jasně...” byla jsem opravdu hrozně nervózní, klepala jsem se strachy. Bála jsem se že o něj přijdu.

ty jsi se líbala s Nickem?” zeptal se mě a probodávat mě pohledem.

ne! Jasně že ne, Luku já miluju jen tebe, chápeš? S Nickem bych si nikdy nic nezačala. Ano dala jsem mu pusu na tvář, ale nic to neznamenalo a bylo to ještě předtím než jsme spolu začali chodit” vysvětlovala jsem mu nervózně.

„Carrie ti nakecala něco jiného, ale musíš mi věřit. Kdyby se mezi mnou a Nickem něco stalo věděl by jsi o tom” chytal jsem ho za ruku a podívala se mu do očí. Bála jsem se, že to nepochopí. Bála jsem se, že o něj přijdu...

Slzy mi začaly stékat po tváři... Začala jsem se klepat, čekala jsem na jeho odpověď. Tak moc se bojím co teď přijde.

věřím ti” řekl a objal mě.

Luku... promiň já..já vím že jsem ti to měla říct, ale nepřišlo mi to důležité” stále mi stékaly slzy po tváři.

Madi..nebreč, všechno je v pohodě” řekl a začal mi otírat rukama slzy.
Hlavu jsem si opřela o jeho hruď a snažila se zadržet slzy.

miluju tě” řekla jsem tichým hlasem.

vždyť já tebe taky!” řekl a dal mi krátkou pusu na čelo.

nechceš jít dovnitř?” zeptala jsem se ho. Venku bylo celkem chladno.

jo rád...” odpověděl.

Otevřela jsem dveře od našeho baráku a společně s Lukem vešla dovnitř. Dovedla jsem ho do mého pokoje. Zavřela jsem dveře a s Lukem jsme si společně lehli do postele.

koukneme se na něco?” zeptala jsem se ho, když jsem se natahovala pro notebook.

jasně” odpověděl mi okamžitě.

Rozhodli jsem si pustit film na Netflixu. Ležela jsem na Lukovi a místo koukání na film jsem se koukala na něj. Je tak dokonalej....
Luke si mého pohledu všiml, neváhal ani vteřinu a začal mě líbat.
Samozřejmě jsem spolupracovala.

Po dokoukání filmu, při kterém jsme stejně nedávali pozor a věnovali se spíše jeden druhému jsem dostala takový nápad.

nechceš tu zůstat přes noc?” zeptala jsem se Luka. Díky tomu jsem mu vykouzlili úsměv na tváři.

jasně!” odpověděl mi okamžitě.

S Lukem jsme ještě chvíli leželi v posteli a pošťuchovali jsme se, dokud jsme neusli....

*Ahojky! Tak tady je konečně nová část..snad se vám líbila. Předem se omlouvám, ale příští týden nevyjde žádná část příběhu, připravuji se na přijímací zkoušky a nebudu mít vůbec čas na wattpad. Ale hned po příjmacích zkouškách tady budu hodně aktivní!*

kamarádství nebo něco více?Kde žijí příběhy. Začni objevovat