jako v pohádce

242 12 5
                                    

Uběhlo několik krásných měsíců, venku se začínalo pomalu ochlazovat a přicházela zima. Tenhle rok mela být zima snad největší, sníh napadl už v polovině listopadu a my už se těšili na Vánoce.

Právě teď ležím ve své posteli a vedle mě leží Luke. Je pátek a my jsme unavení ze školy. Za poslední dobu se tam toho stalo hodně...

*

Nick a Carrie se dali opět dohromady a tím se Carrie zklidnila. Začala semnou a s Julie vycházet. Občas se bavíme ve škole, prostě prohodíme pár slov a je to fajn. Konečně se s ní nemusim hádat a za to jsem ráda.

Julie a Reggie jsou jako dvě hrdličky, každičký volný čas tráví spolu a jsou na sebe furt nalepení. My ostatní jim to samozřejmě přejeme. Dokonce Julie, díky Reggiemu, začala hrát na klávesy, což znamená, že se přidala k naší skupině.

No a teď další skvělá zpráva Alex a Willie. Nejpopulárnější pár na škole.
Willie učí Alexe jezdit na skatu a je to fakt k pokukání, Alexovi to vůbec nejde a když říkám vůbec tak vůbec.
Willie se nastěhoval ke klukům do baráku, aby mohl být co nejvíce s Alexem.

A já a Luke? Tak to je jako v pohádce.
Luke se ke mně prakticky nastěhoval, má tu skoro celý svůj šatník, sešity a učení do školy, kytaru a vše potřebné.
Táta totiž odjel do zahraničí, poslední dobou tam jezdí furt...domů přijede na jeden týden a pak zase jede pryč. Moc mě mrzí, že s ním netravím tolik času, ale co se dá dělat. A ro je důvod proč tu semnou Luke je, nechce abych byla sama doma.
S Lukem právě píšeme nové písničky a jsou fakt skvělé!

A teď si možná říkáte co naše skupina.
Dali jsme si pauzu, teďkon v zimě stejně nikde vystupovat nemůžeme, stejně se s naší partou vídáme každý den takže nam to nějak nevadí.

*

"nad čím tak přemýšlíš?"  Vytrhl mě z přemýšlení Luke.

"alee nad ničím, nebuď tak zvědavej" řekla jsem a strčila ho z postele.
Luke spadl na zem a já se začala okamžitě smát.

"no počkej" odpověděl a já se rozběhla z pokoje. Běžela jsem dolů po schodech a myslela jsem, že jsem mu utekla, ale ne. Otočila jsem se a Luke mě chytl za boky, zvedl do výšky a já mu obmotala nohy kolem jeho těla, ruce jsem si propletla za jeho krkem a začala jsem ho něžně líbat.

"miluju tě" řekla jsem mu tiše do ucha.

" tebe taky, nedokážeš si představit jak moc" odpověděl mi a donesl mě na gauč. Společně jsme si lehli a zapli televizi.

"udělám nám popcorn a ty vyber nějakej dobrej film" přikázala jsem mu a šla do kuchyně, která je spojená s obývákem.
Udělala jsem nám popcorn, nalila limonádu a zapálila voňavé svíčky na stole v obýváku.
Luke pustil romantický film a my si společně lehli na gauč a užili si páteční večer.

*Tak a je tu další část příběhu,   příběh se nám už pomalu blíží ke konci. Doufám, že se vám tato část líbila!*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 13, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

kamarádství nebo něco více?Kde žijí příběhy. Začni objevovat