garážový koncert

376 27 11
                                    

Probouzím se do krásného úterního dne. Dneska je venku fakt krásně, sluníčko svítí a já už teď vím, že dnešek bude úžasný den.

Sházím dolů ze schodů a všímám si taťky, který dělá k snídani vajíčka. Což mě velmi překvapuje.

co to?” řekla jsem udiveně a přišla blíže k němu.

dneska je tvůj výjimečný den” odpověděl s obrovským úsměvem na tváři. Nějak jsem nechápala a tak jsem po taťkovi hodila nechápavý výraz.

ona ti to Julie ještě neřekla?” zeptal se mě taťka. Vůbec jsem nechápal o čem to právě mluví.

co mi měla říct?” řekla jsem a šla si sednout ke stolu nasnídat se.

no ona ti to řekne asi ve škole tak se nech překvapit” řekl a začal se zase usmívat.

Snídani jsem snědla rychle a jelikož jsem se nemohla dočkat toho co mi Julie chce říct, tak jsem šla do školy rychleji než kdy předtím.

Jako každé ráno jsem šla parkem a v duchu si broukala písničku, kterou složil Luke. Už jsem skoro vycházela z parku když v tom mě někdo chytl za boky a přitáhl si mě do objetí.

Luku co tady děláš?” řekla jsem překvapeně a šťastně. Nečekala jsem, že půjde také parkem a už vůbec jsem nečekala, že se potkáme.

chtěl jsem tě překvapit, což se mi očividně povedlo!” řekl a věnoval mi jeho krásný a upřímný úsměv.
Stoupla jsem si na špičky nohou a dala mu krátkou pusu.

měli bychom už jít” řekla jsem a Luka chytla za ruku. Ten ovšem stál na místě a nehodlal nikam jít. Podívala jsem se na něj nechápavě a čekala na jeho odpověď.

to mi nedáš ani pořádnou pusu?” odpověděl a snažil se tvářit smutně. Je tak roztomilej, když se ksichtí...

samozřejmě, že dám” řekla jsem a okamžitě mu dala dlouhou a krásnou pusu.

Společně s Lukem jsme vyšli z parku a mířili ke škole... už mě moc nebaví ostatním tajit nás vztah, chtěla bych Luka držet za ruku přede všemi, chci aby všichni věděli, že tenhle kluk je jenom můj.

Došla jsem ke své skříňce a za ne dlouho proběhla Julie s nějakou novou zprávou.

mám pro tebe novinu! A doufám, že ti ji ještě nikdo neřekl” vyjekla Julie naprosto nadšeně. Chytla mě za ruku a zatáhla do hudební učebny, kde nikdo nebyl.

tak povídej!!” řekla jsem naprosto nedočkavě. Opravdu mě zajímalo co mi Julie chce říct.

takže...dneska máte s klukama koncert!” počkat, cože to právě Julie řekla?

co?” vykřikla jsem udiveně.

neskákej mi do řeči! Dneska máte koncert u kluků v garáži. Zařídila jsem to já a tvůj táta a už jsem všem rozeslala zprávy a pozvala je!” Julie byla štěstím bez sebe a já samozřejmě taky!

wow to je super!” už se nemůžu dočkat až budeme zase s klukama zpívat.

ale je tu ještě jedna věc, nenapsala jsem Nickovi, protože čekám že ho pozveš ty” řekla Julie a nahodila ten její lišácký pohled.

počkej! Cože? Proč bych mu měla psát já?” řekla jsem nechápavě.

třeba by to mohla být další šance na to, aby jste se dali dohromady, když s Lukem to neklape” řekla Julie úplně klidně. Myslím si, že bych ji měla říct o mě a Lukovi, už mi vadí jak ji to tajím.

dobře, fajn napíšu Nickovi, ale ty mi řekni co ty a Reggie?” potřebovala jsem změnit nutně téma.

ehm co by? jsme jen kamarádi” jo jasně... kamarádi. Ale chápu, že mi to nechce říct, třeba chtějí mít zatím taky soukromí.

S Julie jsme odešly společně na hodinu. Celý den jsme se nebavily o ničem jiném než o dnešním koncertu a samozřejmě o tom co si vezmu na sebe.

Končila nám poslední hodina a já šla s Lukem domů. Kluci zůstali ještě ve škole nebo spíše se svými partnery. Alex je s Williem a Reggie je s Julii.

tak jak se těšíš na koncert” řekl náhle Luke a tím přerušil mé myšlenky.

hodně, ale už jsme dlouho nehráli... myslíš že nám to půjde?” řekla jsem nejistě. Luke se zastavil a postavil se naproti mně.

budeme skvělí” odpověděl a dál mi krátkou pusu. Je tak úžasnej, nevím co bych bez něj dělala.

Pokračovali jsme dál v chůzi, drželi jsme se za ruce a vypadali jak z nějakého romantického filmu. U našeho domu jsme se rozloučili a každý šel k sobě domů.

Šla jsem do svého pokoje a začala hledat co na sebe, zachvíli máme s klukama zkoušku takže nemám moc času s přípravou mého vzhledu.

Nanesla jsem si trochu make-upu, abych byla taky trochu k světu, vzala jsem si oblečení, ve kterém jsem se rozhodla, že budu zpívat a vyrazila ke klukům.

ahoj!” řekla jsem hned jak jsem vešla do garáže.

čauky” odpověděl mi mile Alex.

kde jsou kluci?” zeptala jsem se udiveně. Oba dvě by tu už měli být.

Luke je v pokoji a Reggie si dělá něco k jídlu” odpověděl Alex a sklopil hlavu dolů. Nejspíše si s někým psal a mě okamžitě došlo s kým.

co ty a Willie? Jste spolu?” ty dva jsou si souzeni.

no...jsme jen kamarádi” řekl trochu zklamaně Alex.

a pozval jsi ho na dnešní koncert?” zeptala jsem se Alexe.

ne..” tak to musíme napravit!

nebudu se ptát proč jsi to neudělal, řeknu ti jen ať mu okamžitě napíšeš a pozveš ho! Určitě bude rád.” řekla jsem šťastně. Myslím, že by to byl dobrý krok k tomu, aby se dali dohromady.

dobře” řekl Alex s úsměvem na tváři.

Netrvalo dlouho a přišli kluci. S Lukem jsme samozřejmě dělali, že mezi námi nic není...ale myslím si že tomu Alex úplně nevěří. Pořád po nás hází takové divné pohledy.

Zkouška skončila a v ten moment přišla Julie a můj taťka.

ahoj! Tak co můžeme to tu trochu upravit?” řekla Julie nadšeně. Miluje, když může pomáhat s přípravami.

jo.. jasně” řekl Alex mile.

Luke a Reggie šli do kuchyně nachystat něco malého k jídlu, po celém dni mi totiž už fakt vyhládlo. Já a Alex jsme se rozhodli pomoct Julie s přípravami.

*Ahojky! Tak tady je konečně další slibovaná část. Omlouvám se, že ji vydáván až tak pozdě, ale teďkon mi nezbývá moc času na psaní. Snad se vám tato část líbila! *

kamarádství nebo něco více?Kde žijí příběhy. Začni objevovat