Když už jsem konečně byla doma, oblékla jsem si rychle legíny a tílko, chtěla jsem být u kluků co nejdříve... Strašně sem se těšila až budeme zkoušet novou písničku.
Vyšla jsem z baráku a hned zamířila ke klukům, kde jsem zazvonila.
Přišel mi otevřít Alex, který byl nastrojený jak kdyby někam šel....„Ahoj, ty někam jdeš?" zeptala jsem se ho s nechápavým výrazem.
„ahoj, jo,...on ti to Reg nevyřídil?" odpověděl mi s úsměvem.
Já se na Alexe pořád koukala s nechápavým výrazem.
O čem to sakra mluví?„co mi měl vyřídit?" zeptala jsem se ho. Opravdu si nepamatuji, že by mi Reggie říkal něco jiného než to, že jestli chci mám jít za klukama do garáže.
„no, měl ti říct, že tě Luke hledá a jestli nechceš jít s ním zkoušet písničku, já tu nebudu někam totiž jedu" odpověděl mi a očividně se těšil až odjede.
Takže tu s Lukem budu sama? Není to trochu divný? Asi bych měla jít domů... Říkala jsem si dokola v hlavě.
Nakonec jsem tedy zůstala.Alex mě dovedl do garáže, kde už seděl Luke s kytarou a koukal se na text písně, kterou určitě napsal.
Očividně si nás s Alexem nevšiml, tak jsem šla blíž, abych ho pozdravila.„ahoj Luku" řekla jsem trochu nervózním tónem hlasu.
„ahoj Madi, tak jsi dorazila!" odpověděl mi radostně a usmál se.
Zas ten jeho úsměv, vždycky když se usměje nutí mě to se usmívat taky. Chvíli jsme se koukali jeden druhému do očí a nic neříkali, takhle bych to vydržela celou věčnost, prostě nemluvit jen se koukat tomu druhému do očí... v tom nás ale vyrušil Alex...„no vy dvě hrdličky, já už budu muset jít tak si to tu užijte!" prohodil Alex a Luke ho probodával pohledem, nejspíše za ty 'hrdličky'
„taky si to užij!" řekla jsem trochu hlasitěji, aby mě Alex vůbec slyšel. On se jen usmál a už odcházel.
„takže máš tu nějakou písničku, která se ke mně hodí?" řekla jsem se smíchem v hlase a drkla do Luka loktem.
„tahle je přesně pro tebe, psal jsem ji snad celou noc" odpověděl mi.
Celou noc? Jak to dělá že pak není vůbec unavený, když v noci nespí.Text písně jsem si vzala do ruky a začala jsem si to tiše zpívat. Luke se na mě díval a při tom se usmíval.
„zkus to zazpívat nahlas" prohodil a pohladil mě po rameni, nejspíše abych nebyla nervózní...moc mě to tedy neuklidnilo, stále jsem byla trochu nervózní.
Začala jsem zpívat a Luke začal hrát na kytaru, po chvíli začal zpívat i on. Dívali jsme se jeden druhému do očí, jelikož Luke znal text tak mě vedl a já jen improvizovala...nemohla jsem se jako vždy od těch jeho očí odtrhnout. Musím říct, že dohromady jsme tvořili dost dobrou dvojku.
Jakmile jsme dozpívali Luke se začal usmívat a pak konečně promluvil.„věděl jsem, že tohle je písnička pro tebe! zpíváš krásně..." řekl a položil si kytaru vedle sebe.
„nojo ten kdo ji skládal mě asi dobře zná...a děkuju" odpověděla jsem mu.
Ta píseň byla opravdu skvělá, nechápu jak to dělá, že dokáže psát tak skvělé texty...„jsme celkem dobrá dvojka co?" zeptal se a šťouchl do mně.
Spolu tvoříme fakt dobrou dvojku, jeden druhého perfektně doplňujeme.„jo jsme fakt dobrý" odpověděla jsem mu. Snad nám to takhle bude fungovat i na koncertech.
„není ti tady zima? Přijde mi že se celkem klepeš" zeptal se mě náhle Luke.
Je pravda, že v garáži kluci měli celkem zimu a já tam byla jen v legínách a tílku.„no trochu tady zima je" odpověděla jsem mu. Kdybych věděla, že tam bude taková zima tak si tílko neberu...
„na vem si tohle na sebe" řekl Luke a podal mi jeho mikinu. Samozřejmě, že sem si ji vzala na sebe, byla mi fakt strašná zima.
„děkuju" řekla jsem a zachumlala jsem se do jeho velké mikiny.
Chvíli jsme tam jen zpívali písničky, na které jsem náhodně narazila.
Měl opravdu talent na to skládat písně. Vybrali jsme písničky, které by se hodily na náš první koncert a pak je zpívali zas a znova. Když jsme dozpívali Luke šel pro pití...jakmile přišel z ničeho nic se mně zeptal.„nechceš si zkusit zahrát na kytaru?" hned jak to dořekl podívala jsem se na něj s nadzvednutým obočím.
„vůbec na to neumím" řekla jsem a on se usmál... Začal si brát kytaru, kterou měl položenou vedle gauče.
Sedl si hned vedle mě a dal mi ji do ruky. Vůbec jsem nevěděla jak ji držet a tak na moje ruce položil ty jeho...„zkusíme zahrát tohle" dořekl to a ukázal na krátkou písničku.
„když myslíš” řekla jsem a usmála se na něj. Myslela jsem si, že i když mi bude pomáhat tak to stejně nepůjde.
Ze začátku mi to vůbec nešlo, ale bylo vtipné vidět jak se na to Luke tváří... Po chvíli nám to už konečně začalo jít, ale Luke mi musel pořád pomáhat.
Začalo mě to bavit, a tak jsem ho poprosila, abychom si zahráli ještě jednu píseň, Luke samozřejmě souhlasil, stejně jsme neměli co jiného dělat. Hráli jsme tam na kytaru ještě tak 20 minut. Jakmile jsme skončili Luke odložil kytaru vedle gauče...„nekoukneme se na něco?” zeptal se mě a stále seděl hrozně blízko mně.
Je pravda, že jsme si zasloužili pauzu trénovali jsme hodinu v kuse.„jasně!” odpověděla jsem mu a oba dva jsme se přemístili do obýváku.
Luke vybral na Netflixu Riverdale, udělal popcorn a sedl si ke mně.„snad se nebudeš bát!” řekl a začal se smát. Riverdale jsem viděla jen první sérii a trochu jsem se bála, ale nejsem žádný strašpytel.
„prosimtě, já a bát se? nikdy” řekla jsem trochu ironicky. S lukem jsme se na sebe podívali a oba se začali smát...
Začínala druhá série Riverdale a my už měli popcorn skoro celý snědený.
Oba dva jsme byli pod jednou dekou, seděli jsme blízko sebe a koukali se na Riverdale.
Občas jsem se lekla, takže jsem chytila Luka za ruku a zavřela oči. Takhle to bylo asi 3x, ale Luke s tím byl v pohodě, nejspíše čekal, že se budu tak bát.
Když jsme byli u 5 dílu cítila jsem jak se moje oči zavíraly a já usínala...*Ahojky tak tady je další část! Snad se vám bude líbit, tuhle část jsem původně chtěla vydat včera, ale díky škole moc nestíhám*
ČTEŠ
kamarádství nebo něco více?
Fanfictionpříběh je o 16ti leté dívce jménem Madison, která miluje hudbu, ale od té doby co přišla o mámu se jí zpívání hnusí. Její nejlepší kamarádka Julie ji, ale nakonec přesvědčí a tak se Madison přidá ke klučičí kapele, kde potká kluka ke kterému cítí ně...