YAZAR NOTU

4.3K 151 33
                                    

Hislerimi final bölümünün sonuna yazdım ama daha sonra daha diyecek bir sürü şeyim olduğunu fark ettim. Bu yüzden bu bölümü yazıyorum.

Öncelikle cidden herkese teşekkür ederim. Boru değil, tam 72 bölüm benimleydiniz, bunun için size minnetarım💓

Yanlış hatırlamıyorsam şu an genç kurguda 12, mizahta 6 ve kısa hikayede de 10. sıradayız. Bu kitap belki bir sıra daha yükselecek ama hiçbir zaman ilk okuyucuların olduğu zaman kadar değerli olamayacak. Bu yüzden bende yeriniz hep ayrı kalacak.

Bu hikayede Toprak'ı iyileştirdik. Zihnimde doğduğunda o kadar yaralı bir haldeydi ki... eğer siz okumasaydınız ben yazamayacaktım. Bu yüzden Toprak bilmese de Yaren'den çok ona siz yardımcı oldunuz.

Ya da Erkan'la Berkan... o kadar komik, neşeli ve hayat dolular ki... sayenizde💓

Atalay  ise onu daha detaylıca okuyacağımız hikayede sizi bekliyor.

Ama en çok Yaren seviyor sizi. Toprak'ın iyileşmesine en çok sizin desteğiniz olduğunun farkında o çünkü. Sizi çok seviyoruz, hep beraber.

Şu an kulağımda Ressamın Şarkısı adlı şarkı çalıyor... bu şarkıyı ilk sizinle paylaştığımda hikayeye çok yakıştırmıştınız ve ben kendi içimde şarkıyı kitabın şarkısı ilan etmiştim. Şimdi sizin de haberiniz olsun.

Benim söyleyeceklerim bitmez güzel kızlarım. Ama burda bitirmek zorundayım, sizi sıkmam istemem. Şimdilik hoşçakalın. Kalbimden bir parça bırakıyorum buraya. Çünkü itiraf etmek gerekirse benden en çok parça alan kitabım buydu.

Neyse, sizi seviyorum. Hoşçakalın. Son kez Miyav.😭😭💓💓

261220
00.23

sen yağmurları sevdiğinde | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin