2.1

8K 532 87
                                    

Anonim: Pişt

Toprak: Ne?

Anonim: Napıyosun?

görüldü

Anonim: Tamam ne yapmıyosun, onu söyle hadi.

Toprak: Senin kim olduğunu bulmaya çalışmıyorum.

Anonim: Ne?

Toprak: Yo

Anonim: Kim olduğumu mu bulmaya çalışıyorsun?

Toprak: Ben öyle bir şey demedim.

Toprak: Ne yapmadığını söyle dedin.

Toprak: Ben de söyledim.

Anonim: DUR Bİ DK MDŞAÖFJAŞKRŞSMF

Anonim: KSŞMDŞAMEŞAMFLDLSJFLDKD

Toprak: Güldün eğlendin hadi git şimdi işim var.

Anonim: Hattı kırıp attım.

Anonim: Kırıp atmasam bile başkasının üstüne aldım hattı.

Anonim: Ben söylemediğim sürece benim kim olduğunu öğrenemezsin.

Toprak: Niye?

Anonim: İkimiz de hazır değiliz çünkü?

Toprak: Neye hazır değiliz?

Anonim: Bak anlaman için açık konuşacağım.

Anonim: Eğer ben şimdi karşına çıkarsam muhtemelen beni görmezden geleceksin, kıracaksın ve sevmeyeceksin Toprak

Anonim: Ama bunun için seni suçlayamam.

Anonim: Yalnızlığa alışmışsın çünkü bir anda bozamazsın istesen de bozamazsın.

Anonim: Üstelik ben hala bu konuda korkağım.

Toprak: O zaman ben de sana şöyle söyleyeyim...

Toprak: Atalay'la birbirimize hissettiğimiz nefreti az çok biliyorsun.

Toprak: Geçen sınıfta bir şeyler söyledi.

Toprak: Söyledikleri hoşuma gitmedi ve şu an anlamayacaksın ama ona bu zevki tekrar yaşatmak istemiyorum.

Toprak: İyileşmeye ihtiyacım var onu yenebilmem için.

Toprak: Tek başıma halledemeyeceğim bir şey ve yanımda olmak isteyen tek kişi de sensin.

Anonim: İyileşmek istemen güzel bir şey Toprak.

Anonim: Yapmak istediğim de zaten bu ama Atalay'ı yenebilmen için değil.

Anonim: Kendini yenebilmen için.

Anonim: Üzgünüm ama senin en büyük düşmanın sensin, önce kendini yenmen gerek kendine gelmen için.

Anonim: Atalay'ı yendikten sonra amacına ulaştığın için tekrar bu haline geri döneceksin.

Anonim: Ve sen bu yolda beni ihtiyacın olduğunda kendini motive etmek için kullanacaksın.

Anonim: Yanında biri varken, iyileştim dediğinde insanların sana inanması daha kolay olacak.

Anonim: Ama bilmen gereken bir şey var.

Anonim: Yürüdüğün yolun kenarında açmış yabani ot değil, yolun sonundaki görkemli çiçek olmak istiyorum. Ruhuna ekebileceğin ilk tohum, sen gecenin ortasına korkusuzca dikilirken yüzüne damlayan ilk yağmur damlası olmak istiyorum. Yağmurun sesini bastıran yüksek sesli şarkı değil.

Toprak: O tohumu ekebileceğin bir ruhum olmadığını bilmene rağmen benden senin için bunu onaylamamı bekliyorsun.

Toprak: Hiçbir zaman korkusuzca, bir yağmurun altında ıslanmaktan keyif almayacağım. Hatta sana bir sır vereyim. Eğer beni o halde görürsen 'bu günler de geldi' gibi bir drama yaratmak yerine ambulansı ara çünkü ruh sağlığım için uygun bir an değil. Ama sen bunun hayalini kurmaktan da vazgeçmiyorsun.

Toprak: Ayrıca neden sırf sen yağmuru seviyorsun diye o yağmurun altında ıslanıyoruz? Kulağımızda yağmurun sesini bastıran o şarkıyla yağmuru umursamadan dans da edebiliriz.

Toprak: Hiçbir zaman yolun sonundaki görkemli çiçek gibi bir inancım olmadı daha çok  yolun kenarındaki yabani otlara yürüdüğüm yolda bana eşlik ettikleri için minnettar oldum.

Toprak: Çünkü olmayan bir şeye ulaşmak için çabalamak yerine elimdeki tüm gerçeklerle bir şeyler yapmaya çalıştım.

Toprak: Muhtemelen beni anlamadın, beklemiyordum zaten.

Toprak: Sadece peri masallarının mutlu sonla bittiğiyle kendini avutmak yerine masallar da bile kötülerin olduğunu hatırlat kendine.

Toprak: Çünkü onlar mutlaka intikam için geri dönerler. Bu da mutlu sandığımız sonu bozar. Ama sana bir sır daha vereyim. Mutlu son diye bir şey yoktur, bize anlatılan kadarı vardır.

##

Toprak haklı, diyenler

Anonim haklı, diyenler

Kitap diye geldik yazar karakterleri kapıştırıyor pü gnçlk btmş, diyenler buraya toplaşsın.

Sınır geçilmedi ama paylaştım çünkü keyfimin kahyası 'senin keyfinin ağzına sçym' diyerek istifa etti. Ee o da gittiği için üşengeçlik seviyem azal- ARKADAŞLAR NİYE HALA OKUYORSUNUZXJSJWKALJDŞSKDKSL

Neyse ben geçilmeyeceğini bile bile sınır koyayım :)

10v 10y

sen yağmurları sevdiğinde | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin