4.1

7.4K 478 148
                                    

Toprak'ı düşünmemeliyim.

Toprak'ı düşünmemeliyim.

Acaba Toprak bugün yatağın sağ tarafından mı kalktı sol tarafından mı?

Toprak'ı düşünmemeliyim.

Düşünmesene be salak beyin!

Başımın ağrıdığını hissettiğimde kulaklığımın tekini kulağımdan çıkardım ve derin bir of çektim. Öğle arasındaydık. Erkan'la Berkan bugün okula gelmemişlerdi ve ben tek kaldığım için Toprak'a yazmamamın beşinci gününde oldukça zorlanıyordum.

Bir karar aldıysam arkasında durmalıydım. Onu unutmalıydım, ona yazmamalıydım falan ama zordu işte. Ne ara bu kadar  benimsemiştim bu çocuğu bilmiyordum...

Kolumu masaya koydum ve kafamı da kolumun üstüne. Düşünmekten kafayı yiyeceğim sırada telefonum titredi. Muhtemelen Erkan'la Berkan whatsapp grubunda kopuyorlardı. En azından onlarla eğlenerek kafamı dağıtabiliyordum.

Kafamı kaldırdım ve telefonu elime aldım. Mesaj gruptan değil, Toprak'tandı. NE?

Toprak: nerdesin

Yaren: nerde miyim

Toprak: evet

Yaren: manyak mısın sen

Toprak: Yaren

Toprak: nerdesin

Yaren: kantin

Mesajımı görüp çevrimdışı oldu. Ne yani yanıma mı geliyordu? TOPRAK YANIMA MI GELİYORDU? Neler oluyordu, anlamıyordum... Toprak neden yanıma gelmek istesin ki?

Aradan beş dakika geçti geçmedi yanımdaki sandalye çekildi ve biri oturdu. Gözlerimi kimin geldiğine bakmak için o tarafa çevirdim. Toprak'tı. Omzumdaki melek, sana sesleniyorum. Şu an yaşadığım anın rüya olmadığına namusun ve şerefin üzerine yemin eder misin?

Kulağımdaki diğer kulaklığı da çıkardım ve boş boş ona bakmaya başladım.

"Nasıl gidiyor?" dediğinde bir an şaşırsam da çaktırmadım ve rahatça cevap verdim. "İyi, senin?"

"İyi."

"Güzel."

"Yaren..." dediğinde ona bakmamak için sürekli etrafta gezdirdiğim bakışlarımı mavi gözlerine çevirdim. "Bir resim çiziyorum. Anlamak ister misin?"

Kaşlarımı çattım. Deli gibi isterdim. Deli gibi çizdiği resmin anlamını çözmeye çalışmak isterdim. Kalbim kırılsa da onu anlamak,  anlaşılmak isterdim. Ama bir söz vardır... Kalbinizin gittiği yere gidin. Ama giderken beyninizi de götürün.

"İstemem." dedim.

Dudaklarını aralayıp bir şey diyecekken karşımıza biri oturdu. İkimizin de gözleri oraya çevrildiğinde Atalay'ı gördük. Bu anın içine etmek zorunda mıydın Atalay?

Gözlerini bir bana bir Toprak'a çevirdikten sonra konuştu. "Toprak... aşkınızı gerçekten bölmek istemezdim ama sana bir sürprizim var."

Toprak'ın kaşları çatıldı.

Atalay, Toprak'ın hemen arkasına bakınca Toprak da ben de oraya baktık.

Benim gördüğüm küt siyah saçlı bir kızdı.

Toprak'ın ise sanırım bir sağanak.

###

ben bu anı böyle hayal etmemiştim
yazamıyorum neden böyle oluyor :(



sen yağmurları sevdiğinde | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin