veee 50. bölümmmm normalde hiçbir texting kitabımı bu kadar uzatmadım ama bu kitabın yeri çok ayrı oldu bende...
*
"Hele hareketlere bak hele," diyerek telefonu kantin masasının üzerine bıraktım sinirle. Toprak bir çevrimiçi olup, bir çıkıyordu Whatsapp'tan.
"Ne hareketi lan? Masanın üstünde havuz başında heykel taklidi yapmak da mı yasak?" Telefona daldığım için Berkan'ın o halini görmemişim... Berkan şu an kantin masasının üstüne uzanmış, bir elini kafasına dayamış Burcu'yu kesiyordu...
"Berkan, bu halin ne?"
"İyi ki doğal davran dedik amına koyayım" Erkan'ın sesini duyduğumda kahkahama engel olamadım.
"Benim doğal halim bu kardeşim."
"Ya siz salak mısınız?" diye gülmeye devam ettim. O sırada Burcu da kantinden çıkınca Berkan normal haline dönmüş ve sandalyeye oturmuştu. "Yine görmedi beni iki gözümün çiçeği..."
"Seni görmemek mümkün mü? Görmüştür de takmamıştır."
"Sağol Erkan ya."
Gülmem sonunda durduğunda gözlerim yine telefonuma kaymıştı. Toprak'a dün attığı mesajları hatırladığımı hatta ss aldığımı söylese miydim acaba? Söyleyecektim ama şimdi değil. Yeri geldiğinde.
Ders zili çaldığında hepimiz ayaklandık ve sınıflara doğru yürümeye başladık. Benim sınıfım üst katta olduğu için onlara veda edip merdivenlerin önüne geldim. Her zaman düşündüğüm şeyi düşündüm... 10 saniye içinde bu merdivenleri çıkarsam Toprak bana aşık olacak.
Kolumdaki saate baktım ve hızlıca merdivenleri çıkmaya başladım. Sonunda bittiğinde tekrar saate baktım ve yaklaşık 10 saniyede çıktığımı fark ettim. Her zaman kazanıyordum bu düşüncemi... ama gerçekte olan ise koca bir sıfırdı.
Sınıfın kapısının önüne geldiğimde Atalay'ı kapıda birini beklerken gördüm. Umursamadan geçip gidecektim ki beni durdurdu.
"Yaren?"
"Ne var?"
"Toprak bugün okula gelmiş."
"Ee ne var bunda?"
"Bugün hava yağmurlu."
Şaşkınlığımı yüzüme yansıtmak istemediğimden dümdüz durmaya çalıştım ve bir şey demeden sınıfa geçtim. Toprak gerçekten de okuldaydı. İnanamıyordum... bugün hava yağmurluydu ve Toprak okula gelmişti. Sabah onu kontrol ederken havanın yağmurlu olduğunun bile farkında değildim. Normalde o böyle günlerde telefonunu kapatır, okula gelmezdi. Ama şimdi ilk defa kazandığını hissetmiştim. Toprak, zihnindeki sağanakla olan savaşını sonunda kazanıyordu.
*
22.02
Yaren: Toprak
Toprak: ?
Yaren: bugün okula gelmiştin
Toprak: ee ne var bunda
Yaren: hava yağmurluydu
Toprak: ee bunda ne var
Yaren: lan beni deli etme
Yaren: daha iki hafta önceye kadar yağmurları sev diye neler yapıyordum senin için
Yaren: şimdi bugün seni birden okulda görünce çok mutlu oldum
Toprak: yavaş yavaş sevmeye başlıyorum...
Toprak: yağmurları.
Yaren: tabii ki yağmurları.
Yaren:
Yaren: :)))))
###
SS BEBEYİM SS 💇♀️💅
TABİİ Kİ YAĞMURLARI BAŞKA NE OLCAK AAAAAA
50. bölüm şerefine 50 yorum yapalım mı :dddd (ben de ne fırsatçıyım hee fksldklskr)
hee bir de bi tane instagram hesabı açtım hikaye için veee çok güzel bir edit paylaştım ne olur gidip beğenin yapana kadar canım çıktı
hesabın adı: sen.yagmurlarisevdiginde
sizi seviyom miyavlarım şimdilik hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen yağmurları sevdiğinde | texting
Historia Cortasen yağmurları sevdiğinde. hatta sevmediğinde de.