"Berkan bak şimdi aklıma muhteşem bir plan geldi."
"Neymiş?"
"Hazır deniz kenarındayken sen beni atsan mı buradan? Valla bak, annemlere şaka yaparken düşürdüm dersin."
"Saçmalama Yaren."
"Tatmin olmadın mı? Peki tamam bak şimdi bu kağıda Ölümümden Berkansorumlu değildir, yazıyorum," dedim çantamdan çıkardığım kağıda dediğim şeyi yazarken.
"Of Yaren! Sabahın köründe tutturdun okula deniz yolundan gidelim diye. Rüzgar çarpıyor zaten sus bak, geçireceğim şimdi!"
"Yine mi olmadı? Tamam beni öldürdükten sonra git babamdan on bin TL iste."
"Siz o kadar zengin misiniz lan?" dediğinde birkaç saniye düşündüm ve olmadığımıza kanaat getirdim. "Doğru, değiliz. He o kadar zengin olsak atardın yani."
"On bin güzel para."
"At beni o zaman burdan. Hadi bekliyorum," diyip yerimde durdum ve kollarımı açarak Erkan'ın beni denize atmasını bekledim.
"Ben gidiyorum Yaren. Kal burada." Gözlerimi açtığımda Erkan'ın çoktan uzaklaştığını gördüm ve koşarak ona yetiştim. Berkan, bugün hasta olmadığı için gelememişti ve biz de servise binmeyip deniz kenarından gitmeye karar vermiştik. Daha doğrusu ben biraz ısrar etmiştim ama olsun. Toprak'la aramız yine iyi değildi ve bu yüzden Berkan'dan beni denize atmasını istemiştim. Allahım biz ne zaman günyüzü göreceğiz ya?
"Toprak galiba beni sevmiyor" dediğimde Berkan maviş gözlerini bana çevirdi. "Neden böyle düşündün?"
"Ne bileyim en ufak şeyi abartıp büyütüyor ve aramız bozuluyor," dediğimde "Çok agresif hareketleri var. Acilen silkilmesi gerek."
"Erkan!"
"Silkilmesi dedim kızım aaa."
"Ne yapacağım bilmiyorum."
"Aptalsın." Koluna bir tane geçirdim. "Niye ya? N'aptım yine?"
"İstediği zaman seni bırakıp gidiyor ve istediği zaman da geri geliyor. Sen de buna göz yumuyorsun. Kalbini kırmasına izin veriyorsun Yaren."
Çaresizce yürümeye devam ettim ve Erkan'ın söylediklerini düşündüm. Haklıydı aslında. Onun beni üzmesine defalarca kez izin vermiştim. Kayla'yla birlikte gittiğinde bile onu affetmiş, geri geldiğinde onu yine eskisi gibi sevebilmiştim. Oysa Atalay da demişti. Toprak daha önce yanmış ve kül olmuştu zaten. Benim için tekrar tutuşmasını beklemek aptallık olmaz mıydı?
Düşünerek ve yürüyerek okula varmıştık Erkan'la. "Bana bak," dediğinde ona baktım. "Aptallık etme. Sen Yaren Atay'sın. İlk geldiğinde hemen affetme. Biraz burnu sürtsün." Erkan normalde aşktan hiç anlamazdı. Ama şimdi karşıma geçip bana böyle akıl vermesi hoşuma gitmişti.
"Tamam."
"Hadi şimdi sınıfa."
"Görüşürüz.
"Görüşürüz."
*
Erkan, ilk teneffüs Toprak'ın tuvalete gittiğini gördüğünde hemen ardından elindeki ARIZALIDIR yazan kağıtla peşinden tuvalete girdi. Girmeden önce elindeki kağıdı kapıya yapıştırmayı unutmamıştı. Bunun amacı Toprak'la konuşurken kimse tarafından rahatsız edilmemek istemesiydi.
Tuvalete girdiğinde Toprak peçeteyle ellerini kuruluyordu. "Toprak." dedi sinirle.
Toprak, Erkan'a döndü. "Erkan?"
"Lafı uzatmayı sevmem. O yüzden açıkça konuşacağım..." dediğinde Toprak'ın kaşları çatıldı. "Evet?"
"Yaren'den ne istiyorsun?"
Toprak ne demek istediğini anlamamıştı Erkan'ın. "Ne demeye çalışıyorsun?"
"Kafan estiğinde gidiyorsun. Yalnız kalınca tekrar geliyorsun Yaren'e. O senin egonu okşayacak biri değil. İstediğin zaman gidip gelemezsin."
Toprak'ın yüzü ciddi bir hal aldı. Öğüt dinlemekten nefret ediyordu. Hele bir de bu Erkan'dan olunca sinirlenmesine engel olamadı. "Aklın varsa kendine sakla," diyerek oradan ayrılacakken Erkan'ın önüne geçmesiyle durdu. "Bak güzel kardeşim ben sinirli bir adamım ve aşktan da hiç anlamam. Ama senin Yaren'e hissettiklerinin aşk olmadığına kalıbımı basarım. Ya ondan tamamen gidersin ya da tamamen kalırsın. Yaren, senin oyuncağın değil. Anladın mı?"
Toprak sinirle dudaklarını birbirine bastırdı. Sakin olmalıydı çünkü Erkan, Yaren'in en yakın arkadaşlarından biriydi. Onunla kavga edemezdi. "Yaren'i oyuncağım olarak görmüyorum. Tamamen gitmem veya kalmam onunla benim aramda. Sana karışma hakkını kim veriyor? Son olarak sinirin için de psikoloğa gitmeni öneririm," diyip oradan çıktı Toprak.
Erkan da sinirle tuvaletten çıktı ve Toprak'ı yakaladı. "Yaren seni iyileştirmek istiyor ama gördüğüm kadarıyla umutsuz vakasın Toprak. Ondan uzak durman onun iyiliği için daha iyi olacak."
Toprak'ın bir şey demesine izin vermeden oradan ayrıldı.
###
SA UMUTSUZ VAKA YAZARINIZ ONLAYNNN
YÜZ BİNE ÇOK AZ KALMIŞIZ VE KALBİM PIRR PIRRRR
BOLCA YORUM VE VOTE ATIN OLUR MU? SİZİ SEVİYOM HOÇÇAĞALINNN💓💓😠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen yağmurları sevdiğinde | texting
Cerita Pendeksen yağmurları sevdiğinde. hatta sevmediğinde de.