Baekhyun lisa'yla jisoo unnimi eve bırakmıştı. Sona ben kalınca bizim eve doğru sürmeye başladı.
"Sonunda yanlız kaldığımıza göre anlatabilirsin. Neler oluyor ?"
Dedi
"Sadece jennie'yle biraz tartıştık o kadar"
Dedim"Jen-"
"Lütfen başka soru sorma"
Dememle kafa sallayıp önüne döndü.
Telefonuma gelen mesajla telefonu açtım. Jimin'den gelen bilmem kaçıncı mesajdı.Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Sevgilim eve ne zaman geleceksiniz ? Sıkıldım, keşke sizinle gelseydim.
(10:30)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Telefonumu neden açmıyorsun ? Gelmedim diye mi sinirlendin ?
(10:32)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Rose ne zaman geleceksin ? Özledim!
(11:46)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Rose neler oluyor ? 50 kere aradım seni, jennie ve diğerleri de açmıyor.
(12:23)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Özür dilerim bir daha seninle her yere geleceğim.
(12:26)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Telefonunu aç sesini duyayım bari
(12:45)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Lanet olsun jennie geldi odasında, siz yoksunuz çantalarınız da yok ? Nerdesin rose ? Eve mi döndünüz ? Ne zaman gelip çantaları aldınız ?
(13:58)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Rose nerdesin güzelim ? Ara beni yanına geleyim lütfen
(13:59)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Baekhyun'da uzun süredir yok sadece yanında mı değil mi onu söyle lütfen ? Yanında değil dimi güzelim ?
(14:01)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Aramalarıma cevap ver! Park Chaeyoung
(14:15)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Sadece bana Baekhyun yanında mı onu söyle rose ? Lütfen...
(15:03)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Sana yalvarıyorum beni ara
(15:10)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Jungkook herşeyi anlattı. Rose ben senin öyle bir insan olmadığını biliyorum...sana yetmez mi ?
(16:30)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
BAEKHYUN YANINDA DEĞİL Mİ ?!
(16:31)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Rose herşey için geç olmadan önce ara beni
(16:32)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Busan'a geliyorum hem de hemen!
(17:40)Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Rose eve vardın mı ?
(23:43)Jimin'in 11'de yazdığı mesajıda okuduktan sonra telefonu kapattım.
"Jimin beni 39. Kere arıyor. Normalde işi düşse bile aramaz demek onun için bu kadar önemlisin"
Dedi, dolu gözlerimle camdan dışarıya baktım."Tarif ettiğine göre evin burası mı ?"
Dedi Baekhyun, kafamı yukarı çevirdim.
"Evet burası teşekkürler"
Diyerek arabadan indim. Arkamdan Baekhyun indi bagajdaki çantamı bana verdi."Tekrar teşekkür ederim"
Dememle bana sarıldı.
"Teşekkür etmek yerine sarılsan yeter"
Dedi, gözümden bir damla daha yaş düştü.Elimdeki çantayı yere bırakarak korkakça ellerimi Baekhyun'un beline sarıp sessizce ağlamaya başladım.
Gözlerimdeki yaşları silerek Baekhyun'dan ayrıldım. Arkadan alkış sesleri gelince o tarafa döndüm. Jimin arabasına yaslanmış bizi alkışlıyordu.
"Ben gideyim sizin konuşacaklarınız vardır."
Diyerek arabasına binip gitti BaekhyunJimin yanıma geldi.
"Sen gerçekten bencilsin"
Demesiyle gözünden bir damla yaş aktı.
"Jimin"
Diyerek ona bir adım attım ama o geri çekildi."Ben gün boyu seni ne kadar merak ettim haberin varmı ?! Bana beni lanet evime götür deseydin seni evine götürmez miydim ?! Neden o herifin arabasına bindin ? Niye ona o kadar içten sarıldın !?"
"Jimin"
Diyip durdum.
"Rose seni dinliyorum bana seni bırakmamam için bir bahane söyle çünkü gerçekten bunu istemiyorum"
Dedi
"Jimin ben özür dilerim""Rose bana yalan söyle şuan ona bile inanırım o herif beni zorla arabaya bindirdi de zorla bana sarıldı de, görmeme rağmen unutur senin dediğine inanır seni affederim"
Dedi ağlayarakKafamı yere eğdim. Omuzlarımdan tutup yüzüne bakmamı sağladı.
"Bu yüze iyi bak Chaeyoung, bu sana aşık olan gerizekalı aptal aşık
jimin...bana iyi bak çünkü bundan sonra bu salağın bu yüzünü asla göremeyeceksin!"
Sıktığı kollarımı bırakıp sinirle arabasına bindi.Arabayı çalıştırıp son gaz gitti. Kenardaki çantamı alarak eve çıktım. Kapıyı açan annem şaşkınca yüzüme baktı. Çantamı kenara atıp ona sarıldım ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
"Ne oldu benim kızıma ?"
DediBen hâlâ hıçkırıklarla ağlarken annem tekrar konuştu.
"Jimin seni mi terk etti ?"
"K-keşke anne, keşke beni terk etseydi"
Diyerek daha çok ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PARK KOLEJİ~
Fanfiction-"Burası benim çöplüğüm Park Chaeyoung bastığın yere bile dikkat edeceksin" +"O zaman bazı çöpleri dökme vaktin gelmiş Park Jimin" -Jirose