3.8

1K 93 86
                                    

Lisa'nın kapıyı açmasıyla içeri girdim.
"Dışarısı buz gibi"
Dedim
"Çabuk hadi"
Dedi lisa onu onaylayarak lisa'nın odasına çıktık. Yatağın üstündeki kıyafetlere baktım.
"Başlayalım"
Diyerek beni otutturdu ve makyaj yapmaya başladı.

Bir süre sonra makyajım bitince hızla saçlarımı düzleştirdi.
"Evet sen bittin gidip üstünü değiştir bende kendime yapayım"
Demesiyle onu onaylayarak yatağın üstündeki elbisemi alarak dikkatlice üstüme geçirmeye başladım.

"Evet sen bittin gidip üstünü değiştir bende kendime yapayım"Demesiyle onu onaylayarak yatağın üstündeki elbisemi alarak dikkatlice üstüme geçirmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşim bitince aynada kendime baktım.
"Lisa içine bir t-shirt giyinsem böyle rahat edemem"
Dedim lisa bir süre düşündükten sonra gülerek ayağa kalktı. Dolabını karıştırıp içinden beyaz transparan bir bluz çıkarttı.

"Bunu giyin"
Demesiyle elinden alıp hızla üstüme geçirdim. Şimdi çok güzel olmuştu
"Rose beni Biseksüel olmaya zorluyorsun şuan"
Demesiyle güldüm.

"Üzgünüm jimin'den hoşlanıyorum"
"Yani jimin olmasa bir şansımızm olurdu"
"Neden olmasın ?"
Sırıtarak dediğim şeyle güldü.
"Rose şaka bir yana geç kalacağız hadi"
Dedi

Onu onaylayarak çorap botlarımı ayağıma geçirdim o da elbisesini giyindi.
"Hadi çabuk"
Dedim birlikte evden çıktık. Chanyeol arabayla kapının önünde bekliyordu.

Lisa'yla arabaya binince jisoo unnimi gördüm altına siyah yırtık pantolon üstüne de kırmızı hafif dekolteli bir bluz giyinmiş. Chanyeol sürmeye başlarken ön koltuktaki jisoo unnime döndüm.
"Jin oppa biliyor mu ?"
Dudağını ısırarak kafasını hayır anlamında salladı.

"Oww"
Dedi lisa
"İşte o yüzden çok korkuyorum"
Dedi
"Nerden bilecek boşver"
Dedim gülerek, chanyeol gaza daha çok basınca emniyet kemerimi bağlayıp arkamı yaslandım.

Bir süre sonra araba durunca etrafa baktım. Herkes inince bende indim. Barın dışında içkili bir çok insan vardı. Chanyeol yanımıza geldi.
"Kızlar yanınıza sarhoş bir adam gelirse beni sevgilinizmiş gibi gösterip ondan uzaklaşın"
Dedi
"Pardon da niye sen ?"
Dedi jisoo unnim

"İsterseniz jinyoung'u da gösterebilirsiniz ama kesin gösterin yoksa kötü şeylere uğrarsınız görenlerde dokunmazlar"
Diyince chanyeol'un koluna girdim korkuyla
"Korkma, hadi"
Dedi birlikte içeri girdik.

İçeri girer girmez yoğun içki ve sigara kokusu aldım. Böyle ortamları hiç sevmem. Gözüm kenarda etrafı kız kaynayan jimin'e kaydı. Yanında bir sürü kız vardı ama o sadece ileri bakarak içki içiyordu.

Gözlerimin dolmasına engel olamadım.
"Lisa gidelim burdan"
Dememle bana döndü.
"Duymuyorum!"
Diye bağırdı.
"Çıkalım burdan!"
"Asla olmaz!"
Diyerek insanların arasına dalıp dans etmeye başladı.

"Ben şu salağa bakayım biri asılır falan!"
Diyerek lisa'nın peşinden gitti chanyeol, jisoo unnimle bir yere oturduk.
"S*ktir! Jin burda"
Diyerek yüzünü kapattı. Onun baktığı tarafa bakınca sinirle buraya bakan jin oppayı gördüm.

Hemen masanın altına girdim.
"Rose sen neden saklanıyorsun ?"
Dedi jisoo unnim
"Bilmiyorum"
Dedim sessizce
"Jisoo!"
Kenardan gelen sesle ikimiz de ayağa kalktık. Jin oppa şaşkınca bana baktı sonra kafasını başka tarafa çevirdi.

"Yakalarını düzelt rose!"
Diyince yakama baktım gereğinden fazla açıktı hemen yakamı yukarı çektim.
"Ben gideyim konuşacaklarınız vard-"
Bir anda gelen sesle kafamı o tarafa çevirdim.
"İyi ki doğdun Rose!"
Arkamı dönünce tüm herkesin bana baktığını gördüm.

Bu rüya değil mi ? Ve ben birazdan uyanacağım! Lisa'ya bakınca gülerek alkışladığını gördüm. Gözüm jimin'e kaydı kucağındaki kızla umursamadan içkisini yudumluyordu. Gözümden bir damla yaş akınca chanyeol yanına gelip bana sarıldı.

"Bu kadar mutlu olacağını bilseydim daha güzel bir şekilde kutlardım"
Hiç sorma ne kadar mutluyum ?! Pasta gelince üfledim, bugün jimin mutluysa bende mutlu olacaktım.

O bir kızı kucağına alıyorsa bende tüm erkeklerle konuşacağım. Hadi bakalım Park Jimin hodri meydan!

~PARK KOLEJİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin