Bugün cumartesiyi gülerek ayağa kalktım. Jimin'le buluşacaktık dolabı açıp kıyafetlerde göz gezdirdim. Sonunda uygun birşeyler bulup üstüme geçirdim.
Telefonuma gelen mesajla masanın üstünde duran telefonumu elime aldım.
Pokemon suratlı pislik:
Aşağıda bekliyorumGülümsedim boş olduğum bir gün jimin'in adını değiştirmeliyim. Hızla çantamı alıp koşarak aşağı kata indim.
"Rose nereye ?"
Dedi abim
"Arkadaşımla buluşacağım abi""Kim o arkadaş ?"
Dedi
"Okuldan bir arkadaş"
Diyerek cinsiyetini sormadan hızla evden çıktım.Sonuçta yalan değildi jimin okuldan arkadaşım. Evden çıkıp hemen kapıdaki siyah spor arabaya bindim.
Jimin'e dönmemle dudağımdan öptü. Ondan ayrıldım.
"Neler oluyor ?"
Dedim
"Sen yokken nefessiz kalmıştım da"
Diyince koluna vurdum.
"Nereye gidiyoruz ?"
Dedim"Gidince görürsünüz küçük hanım"
Dedi
"Yaa jimin meraklandırma"
Dedim
"Meraklan"
Dedi, elimi tutarak tek eliyle arabayı sürmeye devam etti.Baya uzun bir süre sonra araba durunca heyecanla etrafa baktım. Seul'e gelmiştik ne alakaysa ?
"Burası neresi ?"
Dedim
"İlk tanıştığımız yer"
Dedi
"Nasıl yani ?"
Dedim etrafa bakarak terkedilmiş bir lunapark'tı burası sadece, jimin arabadan indi sonra da benim elimi tutarak beni arabadan indirdi.Elimden tutarak beni eskimiş hız treninin yanına götürdü.
"Burda dur ben sana dediğimde hunharca gül"
Dedi benden biraz uzağa gitti.
"Ne ? Neden ?"
Dedim, ne yapmaya çalıştığını hâlâ anlayamamıştım."Şimdi gül"
Diyince güldüm
"Rose çok komik bir şey getir aklına gül sonra da bana dön"
Dedi onu onayladım. Kendimi oyunculuk seçmelerindeymiş gibi hissediyordum.Aklıma komik bir espri gelince gülmeye başladım. Sonra jimin'e döndüm o da gülerek bana bakıyordu. O an aklıma geldi...
2020 Seul:
Chanyeol ben Nayeon Jiwoo ve Somin okuldan çıkmış lunapark'a gelmiştik. Nayeon Chanyeol'un gazıyla birlikte hız trene binmeye gittiler.
Baya bir çığlık attıktan sonra ikisi de geldi. Nayeon ayakta duramıyordu bir anda chanyeol'un üstüne kusunca gülmeye başladım. Bildiğin haykırıyordum.
Bir anda yan tarafa dönünce gülerek bana bakan çocuğa baktım. Belli ki herkes sesimden rahatsız olmuştu. Elimle ağzımı kapatıp sustum. Somin'le jiwoo hâlâ gülüyordu. Tekrar o tarafa döndüğümde o çocuk yoktu.'
2021 Busan:
Dolu gözlerimle jimin'e baktım. Biz daha önce tanışmıştık. Yanıma gelip ellerimi tutarak gözlerimin içine baktı.
"O gün o kadar istemiştim ki yanına gelip ismini sormayı ama çocuklar acil bir işimiz olduğunu söyleyince gitmek zorunda kaldım. O zaman ki gülüşünden o kadar hoşlandım ki rüyalarıma bile girdin aylar sonra gelip burayı satın aldım. Şimdi"
Diyerek önümde diz çöktü.Gözlerimin içine baktı.
"Park Chaeyoung benimle herşeyin başladığı yerde çıkar mısın ?"
Dedi, evet anlamında kafa sallayınca hızla ayağa kalkıp bana sarıldı. Gözümdeki yaşı silerek güldüm.•••••
Busan'a dönmüştük akşam olmuştu. Jimin'le birlikte bankta otururken ona döndüm.
"Jimin jennie'yle arana biraz mesafe koysan"
Dedim
"Saat geç oldu seni evine bırakayım."
Dedi beni duymazdan gelerek"Jimin"
Diyince gözlerime baktı.
"Rose yapamam"
Dedi
"Neden ?"
Dedim
"O benim çocukluk arkadaşım"
Dedi"Bende senin sevgilinim"
Dedim
"Ama, rose lütfen beni seçim yapmaya zorlama"
Dedi
"Jimin"
Dedim"Rose sonra konuşuruz."
Dedi
"Neden ? Bir cevap ver bana"
Dedim
"Düşünmem gerek"
Dedi
"Jimin düşenecek bir şey yok"
Dedi"Neden durup dururken böyle birşey istedin ?"
Dedi, çünkü o seni seviyor ?!
"Fazla yakınsınız. Bundan hoşlanmıyorum."
Dedim
"Rose ben seni seviyorum zaten..."
Dedi"...Jennie, o benim kardeşim gibi asla ona yan gözle bakmam"
Dedi, peki jennie ? O sana yan gözle bakıyor ama!
"Hadi gel seni eve bırakayım abin merak eder"
Diyince kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PARK KOLEJİ~
Fanfiction-"Burası benim çöplüğüm Park Chaeyoung bastığın yere bile dikkat edeceksin" +"O zaman bazı çöpleri dökme vaktin gelmiş Park Jimin" -Jirose