"Jennie yapma"
Dedim ağlayan jennie'ye
"Jimin hayatımın aşkını bulmuştum. İlk kez benden hızlı rap yapan biri..."
Diyip durdu ve burnunu çekti."Hadi ama jen bu onun kaybı"
Dedim
"Bundan sonra chaeyoung'ı bitireceğim asla vicdanımı dinlemeyeceğim!"
Diyince sesli bir şekilde yutkundum.Jennie gerçekten nefret ettiği insanlara asla acımazdı. Bir keresinde bazı kişiler beni tek bulup fena halde dövmüşlerdi jennie ise onların yanına gidip hepsine paintball silahı ile sıkmıştı.
Hem de adamların hiçbir korumalığı yokken bir de jennie'nin çok iyi bir nişancı olduğunu sayarsak. Çocuklar okula tüm vücutları kızarmış bir şekilde gelip önümde diz çöküp ağlayarak özür dilemişlerdi.
"Bence boşver"
Dedim
"Jimin sen ona aşıksın değil mi ?"
Demesiyle güldüm.
"Saçmalık"
"Jimi-"
"Jennie ben aşk ne bilmem ki ? Kendimi bildim bileli kızlarla sadece eğlenirim bunu en iyi sen bilirsin"
Dedim"Belki bu sefer farklıdır"
Dedi kalkıp gitmeye başladı. İşte yine bilge gibi bir cümle söyleyip gitti ve kafamı karıştırdı! İmkanı yok ben aşık olmam genellikle aşık olunurum.Sırıtarak oturduğum yerden kalktım. Yanıma chanyeol geldi.
"Artık gidebilirsin o iyi, ayrıca korkmana gerek yok Rose'ye ne kadar kötülük yaparsan yap o hep unutur çünkü sizin kadar kötü değil, merak etme sizden şikayetçi de olmayacak. yani bunca koşuşturmana artık gerek yok"
DediBeni dinlemeden gitti. Yanıma diğerleri geldi.
"Hadi artık gidelim"
Dedi jungkook onu onayladım. Birlikte hastanenin bahçesinden çıkarken elimde çiçekle içeri giren Jaehyun'u gördüm.Sinirle güldüm Chaeyoung'u bu duruma getiren oydu birde yüzsüz gibi onu görmeye mi geldi ?!
"Jimin yürüsene"
Dedi Taehyung
"Siz gidin"
Dedim
"Olum saçmalama 24 saattir uykusuzsun ben dayak yediğimde hastanede bu kadar beklemedin"
Dedi JungkookHâlâ jaehyun'a bakarken beni fark edip sırıtarak yürümeye devam etti. Çocukları boşverip bende onunla birlikte yürümeye başladım.
"Nasıl hâlâ utanmadan buraya gelebiliyorsun ?"
Dedim"Sen nasıl gelebiliyorsan öyle geliyorum."
Dedi gülerek, yakalarına yapıştım.
"Ne o jimin ? Rose'ye yaptıklarını ne çabuk unuttun."
Dedi
"Ben ona hiçbirşey yapmadım"
Dedim dişlerimin arasından"Jimin kendini kandırma, Rose'nin o fotoğrafını sen çektin ve yaydın"
Dedi jaehyun
"Evet ben çekti-"
"Ne ?"
Kenardan gelen sesle o tarafa döndüm. Chaeyoung dolu gözleriyle bana bakıyordu.Peki benim lanet kalbim niye acıyordu ?! Rose yanıma geldi
"Neden yaptın ? Ben sana ne yaptım da benden bu kadar nefret ettin ?"
Dedi ağlayarak
"Ben paylaş-"
"Duydum sizi jimin!"
Diye bağırınca jennie yanımıza geldi."Jimin neler oluyor ?"
Dedi bana bakarak
"Neler oluyor ben sana söyleyeyim. O gün sen bizi partiye bilerek davet ettin rezil etmek için, bende salak gibi geldim sırf ayıp olmasın diye senin ahmak arkadaşın da fotoğrafımı çekip okulun grubuna attı!"
Diye bağırdı."Jimi-"
Birinin bana vurmasıyla yere düştüm. Chaeyoung'un erkek arkadaşı deli gibi bana vuruyordu. Jennie yanımıza gelerek kolunu tuttu.
"Dur!"
Dedi, çocuk jennie'yi iterek bana vurmaya devam etti."Demek ki bu p!çliği yapan sendin ha!"
Diye bağırarak daha çok vurmaya başladı. Jennie hâlâ beni kurtarmaya uğraşıyordu.Çocuğun gözü dönmüş gibiydi koşarak yanımıza chaeyoung geldi. Çocuğun yumruk yaptığı elini tuttu.
"Yapma"
Dedi sadece dolu gözlerinleÇocuk durup üstümden kalktı. Sinirle güldüm yine yapmıştı jaehyun yapacağını...ağzıma gelen kanla yere tükürdüm. Jennie ağlayarak yanıma geldi.
"Jimin iyi misin ?"
DediEvet anlamında kafamı sallayarak ayağa kalkmaya çalıştım. Kötü bir insan olduğum için yine haksızlığa uğramıştım!
Evet o fotoğrafı ben çektim ama sonradan chaeyoung'a gösterip onu utandırmak için, zaten diğer çeken insanları da bizzat bulup resimleri telefonlarından sildim.
Nedense o utanıp yanakları kızarınca çok tatlı oluyordu, ama kesinlikle okul grubuna atan ben değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PARK KOLEJİ~
Fanfiction-"Burası benim çöplüğüm Park Chaeyoung bastığın yere bile dikkat edeceksin" +"O zaman bazı çöpleri dökme vaktin gelmiş Park Jimin" -Jirose