1.7

1.6K 137 111
                                    

Park Chaeyoung:

Hastaneden çıkalı nerdeyse 2 hafta olmuştu. Oturduğum yerden jimin'in boş olan sırasına baktım. 2 haftadır hiçbir yerde görmemiştim onu

Evet bana yaptıkları yüzünden ondan nefret ediyorum ama sırasında oturup ona döndüğümde bana göz kırpmasını veya sırıtmasını görmek hoşuma gidiyordu.

Önüme dönünce jaehyun'u gördüm.
"Ondan mı hoşlanıyorsun ?"
Dedi, kafamı hayır anlamında salladım.
"Sadece jimin'i tanıdığım kadarıyla hiçbirşeyden korkmaz yaptığı şeylere yaptım der. Zaten bu kadar ileri gitmiş olamaz belki de o fotoğrafı jimin koymadı"
Dedim

"Rose kendi ağzıyla evet dedi ya"
Cidden evet demişti ama okulun ilk gününde onu gördüğümde okuldan kaçarken jennie'ye bakmamaları gerektiğini söylemişti. Kızlara karşı saygılıydı. İçimden bir ses onun yapmadığını söylüyor.

Kafamı iki yana sallayarak ayağa kalktım. Hızla kızlar tuvaletine girdim. Elime yüzüme su vurdum.
"Duydunuz mu ? Park jimin dayak yemiş"
Yanda dedikodu yapan kızlara aynadan baktım.
"Ne kimden yemiş ?"
Dedi sarışın olan

"Duyduğum kadarıyla eskiden yattığı bir kız hamile kalmış ve o kızın erkek arkadaşı saldırmış buna"
Dediğiyle alkışlamaya başladım. Kızlar bana dönünce sinirle güldüm.
"Gerçekten çok yaratıcısın, bana bak öyle bir olay olmadı kulaktan dolma salak saçma bilgilerle buraya gelip yazıp oynamayı kes seni ahmak!"
Dedim

Hızla tuvaleti terk ettiler. Gerçekten ne olmuştu bu çocuğa ? Niye gelmiyordu okula ? Sıkıntıyla oflayarak lavabodan çıktım. Karşıda hararetli bir şekilde telefonla konuşan Taehyung'u gördüm.

+Ne ?! Hangi hastanede ?

-.....

+Hemen geliyorum

Kimle konuşuyordu ki bu ? Hızla yanımdan geçip gitti. Bu bahsettiği hastanede olan kişi Jimin olmasın koşarak yanına gittim.

"Hey Taehyung nereye ?"
Dedim
"Biz ne zaman bu kadar yakın olduk ?"
Dedi

"Tabii yakınız sınıf arkadaşıyız biz"
Dedim
"İşim var hastaneye gidiyorum"
Dedi
"Aaa kim hastalandı ?"
Dedim

"J-"
"Taehyung koşsana!"
Yandan gelen sesle Taehyung bana döndü.
"Gitmem gerek"
Diyerek koşmaya başladı. Hadi ama kim bu 'J' ?

"Jennie olabilir jin'de olur jungkook'da var belki de jimin'dir. Hadi ama bunların grubundaki herkesin ismi neden J'yle başlıyor!"
Dedim sinirle

•••••

Lisa'yla birlikte eve doğru gidiyorduk Lisa elindeki sütü içtikten sonra konuşmaya başladı.
"Seni o gün hastaneye yetiştiren Jimin'di biliyor musun ? Birde 24 saat boyunca bekledi seni, çok yardımcı oldu. Şaşırdım doğrusu sonuçta o kötü biri"
Dedi Lisa

Olduğum yerde durunca Lisa bana döndü. Neden kafam bu kadar allak bullaktı ? Lisa'ya döndüm.
"Neden daha önce söylemedin ?"
Dedim
"Bilmem. Haberin vardır sandı-"

"Annemi ara sizde olacağımı söyleyip izin al"
Dedim
"Sen nereye ?"
Dedi
"Sonra anlatırım"
Diyerek koşmaya başladım.

Yolda gördüğüm bir çiçekçiden bir demet çiçek alarak jimin'in evine doğru koşmaya başladım. Sanırım ondan hoşlanıyorum.

Hem de bana yaptığı şeylere rağmen bir süre daha koştuktan sonra evlerinin önüne gelince derin bir nefes aldım.

Peki jimin'e ne diyecektim ? Seni görmek için geldim diyemem. Teşekkür etmek için geldiğimi söylerim. Kapıyı çaldım, kapıyı çalışanları açınca saygıyla eğilip içeri girdim.

"Chaeyoung sen mi geldin ?"
Dedi gülerek Bayan Park
"Ş-şey evet, jimin evde mi ?"
Dedim
"Evet yukarıda"
Dedi
"Pekala"
Dedim saygıyla eğilerek yukarı doğru çıkmaya başladım.

Her bir adımımda kalbim daha hızla atarken jimin'in odasının kapısıyla bakışıyordum. Bir anda gelen cesaretle kapıyı çaldım.
"Girme"
Elimi kapının koluna koyup kapıyı açtım.

Jimin yatakta yatıyordu. Her yeri yara bere içindeydi.
"Sana girme dedi- Chaeyoung"
Dedi şaşkınca, korkak adımlarla yanına gittim.
"Burda ne işin var ?"
Dedi, elimdeki çiçekleri ona uzattım.

"Benim için o kadar şey yapmışsın teşekkür etmek için geldim"
Dedim, çiçeği elimden aldı. Kenara çekilince yanına oturdum.
"Cidden bunun için mi geldin ?"
Dedi çiçeği gösterirken

"E-evet"
Dedim
"He bende bana aşık olduğun için geldiğini zannettim"
Demesiyle gözlerim büyüdü.

"Ne ? S-saçmalama"
Dedim
"Üzüldüm açıkçası bana aşık olmanı isterdim"
Dediğiyle gözlerine baktım.

~PARK KOLEJİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin