Birinin perdeyi açmasıyla yorganı kafama çektim.
"Rose kalk bakalım okula gitme vaktin geldi!"
Sıktıyla oflayarak yataktan kalktım. Askılıktaki formamı giyinerek çantamı alıp aşağıya indim."Günaydın küçük hanım"
Dedi Da Bin ahjumma
"Günaydın ahjumma"
Dedim kahvaltıya otururken abimle annemde gelince birşeyler yemeye başladım.Ağzıma salatalığı atarken abim kalktı.
"Hadi rose"
Dedi
"Ama kahvaltı-"
"Hadi çabuk dışarda bekliyorum"
Diyerek çıktı."Hadi ama en sevdiğim şeyden mahrum kalıyorum!"
Dedim, sinirle ayağa kalkıp ayaklarımı yere vurarak evden çıkıp arabaya bindim. Kemerimi bağlayınca camdan dışarıya döndüm.
"Bugün belki seni almaya gelemeyebilirim geç çıkarım"
DediKafamı salladım.
"Taksiyle gel"
Dedi
"Yolu ezberledim zaten yür-"
"Az daha ezberledikten sonra yürüyerek dönersin"
Dedi abim, onu onaylayarak duran arabayla etrafa baktım. Gelmiştik tam inecekken abim kolumu tuttu.Ona döndüm.
"Şans öpücüğü"
Dedi yanağını göstererek gülerek yanağını öptüm.
"Sana şansa gerek yok abi tüm ihaleleri sen alacaksın. Gör bak"
Dememle güldü. Bende arabadan inip okuldan içeri girdim.Lisa'yı görünce koşarak yanına gittim.
"Günaydın"
"Sanada"
Dedi, yanımıza jisoo unni geldi.
"Günaydın kızlar"
Dedi.
"Günaydın unni"
Dedik Lisa'yla aynı andaBiri elimde duran telefonu alınca peşinden koşmaya başladım bu Taehyung'du.
"Hey ver şu telefonu"
Dedim
"Gel de al"
Dedi gülerek, koşarak gittim.Kolunu yukarı kaldırdı alamamam için, zıpladım ama olmadı boyu benden uzundu.
"Taehyung ver şunu"
Dedim, biri Taehyung'un diz kapağının arkasına vurup diz üstü düşmesini sağladı ve elinden telefonumu aldı.Yanıma koşarak jisoo unnimle lisa geldi. Karşıdaki çocuk Taehyung'un üstüne yürüyecekken lisa önüne geçti.
"Bambam sakin"
Dedi, Taehyung sinirle gülüp lisa'yı itti bambam denen çocuğun yakalarına yapıştı.
"Kimsin lan sen ?!"
Diye bağırdı"Hey neler oluyor orda ?!"
Güvenlik gelip ikisini birbirinden uzaklaştırdı.
"Ben müdüre haber vermeden çabuk sınıflarınıza"
Dedi, Lisa bambam'ı kolundan çekiştirirken jisoo unnimden benim koluma girerek beni sürüklemeye başladı.Ben kesin bu sene bittim! Hep birlikte sınıfa girince Lisa bambam'ı sırasına otutturdu.
"Bambam biraz sakinleş!"
Dedi jisoo unni
"Okulu sirk zannediyorlar! Nefret ediyorum hepsinin şu hareketlerinden!"
Dedi bambam, haksızda sayılmazdı."Teşekkürler bambam"
Dedim
"Önemli değil sana bulaştıklarında sessiz kalma yoksa daha çok üstüne gelirler"
Diyerek telefonumu uzattı. Bende saygıyla eğilip tekrar teşekkür ederek yerime oturdum.Ders zili çalınca sınıfa hoca girdi. Herkes kalkarken selamlaşarak oturduk. Hocanın arkasından sınıfa bela 5'li girdi. Özür bile dilemeden yerlerine oturdular.
"Sizi yeni sınıf arkadaşınızla tanıştıracağım"
Diyince kafamı sıraya koydum."Gel bakalım"
Hâlâ yatarken camdan dışarıyı izlemeye başladım.
"Evet kendini tanıt"
Dedi hoca, Lisa kulağıma yaklaştı.
"Çok yakışıklıymış"
Dedi, umursamadan yatmaya devam ettim."Ben...Park Chanyeol"
Duyduğum isimle hızla ayağa kalktım kalkmamın hızıyla tüm sınıf -hoca da dahil- hepsi bana döndü.Chanyeol sırıtarak bana göz kırpınca özür dileyerek yerime oturdum. Aklıma dün chanyeol'un yazdığı mesaj geldi.
'Üzülme bakarsın bir mucize olur ;)'
Sırıtarak Chanyeol'a baktım. Gerçekten gelmişti!
"Tamam chanyeol sen şimdi bambam'ın yanına otur"
Dedi, chanyeol'da hızla gelip benim önüme oturdu.Hoca görmeden chanyeol'a yaklaşıp arkadan kulağına konuştum.
"Burda ne işin var ?"
Dememle güldü.
"Bakarsın bir mucize olur Rose"
DediBende gülümseyerek yerime oturdum. Bela 5'linin olduğu tarafa döndünce jimin'le göz göze geldik. Göz devirerek gözlerimi ondan çektim.
İlgimi ders anlatmaya başlayan hocaya vererek onu dinlemeye başladım. Tahtaya attığı başlığı defterime geçirdikten sonra dinlemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PARK KOLEJİ~
Fanfiction-"Burası benim çöplüğüm Park Chaeyoung bastığın yere bile dikkat edeceksin" +"O zaman bazı çöpleri dökme vaktin gelmiş Park Jimin" -Jirose