0.5

1.8K 151 98
                                    

Öğle arasında kantinde otururken chanyeol'u soru yağmuruna tutmuştum.
"Ne zaman geldin ? Temelli geldin dimi ? Bana niye haber vermedin ? Kalacak yerin varmı ? Bay ve bayan Park geldi m-"
Chanyeol eliyle ağzımı kapattı.
"Sus azcık"
Dedi

Elini ittim
"Cevap ver!"
Dedim
"Annemle babam gelmedi kalacak yerim var 3 gün önce geldim sana sürpriz yapmak istedim temelli mi ? Şuan belli değil"
Dedi, hızla canını yakmayacak şekilde koluna vurmaya başladım.

"Madem 3 gün önce geldin benim yanıma gelsene pislik!"
Dedim sinirle
"Dedim ya sürpriz yapacaktı-"
Biri benim kafamdan aşağıya su dökünce Chanyeol'un lafı yarım kaldı.

Arkamı dönünce bunun jungkook olduğunu gördüm. Chanyeol sinirle ayağa kalkmıştı ki onu durdurup masadaki jisoo unninin vişne suyunu alıp jungkook'un üstüne fışkırttım. Bunu beklemiyordu ki bir anda şaşırdı.

"Hadi ama Chaeyoung onu içiyordum!"
Dedi jisoo unni
"Unni hiç zamanı değil"
Dedi Lisa
"Sen ne yaptığını zannediyo-"
Tam üstüme yürüyecekken chanyeol önüme geçip onu itti.

Bambam'la Jinyoung'da ayağa kalkınca yan masada gülen Jimin Jin Jennie ve Taehyung'da ayağa kalkıp Jungkook'un arkasına geçti.

"Sen kimin arkadaşını ittin ?"
Dedi Taehyung, bambam'da Teahyung'u itti. Jimin sinirle gülüp bambam'a yumruk attı. Erkekler birbirine girerken bende fırsat bu fırsat diyerek Jennie'nin saçlarına yapıştım.

O da benim saçlarımı çekerken Lisa'da Jennie'ye saldırmıştı Jisoo unni ise bizi ayırmaya çalışıyordu. Masanın üstündeki hamburgeri alarak Jennie'nin yüzüne sürdüm.

Jennie çığlık atarak kenardan aldığı ketçapı üstüme fışkırttı. Lisa'da jennie'nin üstüne hardal döktü.
"Yapmayın onları yiyecektim ben!"
Jisoo unninin bu ciddi ortamda dediği şeye her ne kadar gülmek istesem de kendimi durdurup jennie'nin saçını çekmeye devam ettim.

Jennie tekrar çığlık atınca jimin hızla diğerlerinin arasından çıkıp jennie'nin üstünden beni kaldırıp kenara itti. Lisa'yı da iterek jennie'ye baktı.

Sinirle sırtına atlayıp saçlarını çekmeye başladım.
"Ahh! Kızım bırak manyak mısın ?!"
Dedi bağırarak
"Senin kadar olmasam da evet!"
Diye bağırdım.

Benimle birlikte yere düşünce üstüne çıkıp yüzüne Lisa'nın bana attığı hardalı sıktım.
"Neler oluyor hurda ?!"
Nerdeyse bomboş olan kafeteryada nöbetçi öğretmenin sesini duyunca hepimiz toplandık.

"Yemek savaşı yapmak da ne demek ?!"
Diye bağırdı.
"Bitti mi ?"
Dedi Jimin umursamaz bir tavırla
"Kendine gel Park Jimin senin karşında öğretmenin var"
Dedi hoca

"Kendimdeyim zaten"
Dedi Jimin aynı tavırla, hoca sinirle güldü.
"Hepiniz müdürün odasına!"
Diye bağırdı. Bizde hep birlikte yürümeye başladık işte şimdi bittik. Sinirle yanımda giden jimin'e baktım. Nefret ediyorum ondan!

•••••

"Kafeteryada kavga çıkartmak da ne demek ?! Kaç yaşındasınız siz !? Biraz ders çalışın yakında YKS var ama hepiniz sanki o sınava öğretmenler girecekmiş gibi davranıyorsunuz kendinize gelin! Bu laflar seni de kapsıyor Park Jimin!"
Dedi müdür sinirle

"Şimdi hepiniz havuz bölümüne inip yıkanın ve üstünüzü değiştirin ordan da spor salonuna gidin ceza olarak orayı iyice temizleyin!"
Dedi sinirle, hepimiz odadan çıkarken son kez öldürücü bakışlarla Jimin'e bakıp Lisa'yı takip etmeye başladım.

Havuz bölümüne inip oradaki banyolara girdik iyice yıkandıktan sonra dolabımdaki yedek eşortman takımımı giyindim. Birlikte spor soluna gittiğimizde diğer gereksizlerin basketbol oynadığını gördük.

"Hoca oynayın diye sizi buraya göndermedi"
Chanyeol'un sesiyle Jimin gülmeyi bırakıp Chanyeol'a baktı. Elleri cebinde bir şekilde yanımıza gelip Chanyeol'a baktı.

"Haddini bil"
Dedi jimin
"Bilmezsem"
Jimin chanyeol'un üstüne yürüyecekken ortalarına geçip chanyeol'u geri çektim.
"Bırak chanyeol"
Dedim

Chanyeol kolumu tuttu.
"Buraya ne oldu ?"
Dedi gösterdiği yere baktım. Kanıyordu jimin beni ittiğinde kolumu masaya çarpmıştım ama bunu kesinlikle chanyeol'a söylemeyecetim.
"Düştüm sanırım"
Dediğimle beni peşinden sürüklemeye başladı.

~PARK KOLEJİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin