1.4

1.7K 145 82
                                    

Kızlar tuvaletinde kendimi kilitlemiş bir şekilde klozetin üstünde oturuyordum. Jennie'nin bahsettiği fotoğrafı gördüm cidden belli oluyordu. Neden o iğrenç beyaz elbiseyi giyindiysem ?!
"Rose aç kapıyı konuşalım"
Dedi Chanyeol

"Konuşacak birşey yok chanyeol tüm okul benim iç çamaşırlarımı konuşuyor zaten!"
Dedim ağlayarak
"Bak çık dışarı birlikte eve gidelim film izleriz sende istediğin kadar ağlayıp başımı şişirebilirsin, lütfen"
Dedi, sonda sesi kısık çıkmıştı.

"Benimle dalga geçerler"
Dedim ellerimle oynarken
"Rose kimse seninle dalga geçemez. Hatırlamıyor musun ? Çocukken seninle zayıfsın diye dalga geçmişlerdi bende dalga geçenleri dövmüştüm."
Dediğiyle güldüm.

"Daha çocuktuk Chanyeol"
Dedim
"Olsun, yine döverim şimdi daha güçlüyüm. Benim cücemle kimse dalga geçemez."
Dedi, gözümdeki yaşları sildim ayağa kalkıp kapıyı açtım.

Chanyeol yere çökmüş bir şekilde oturuyordu. Kapıyı açmamla ayağa kalktı.
"Rose-"
Ona sarıldım elini saçlarıma koydu.

"Ağlamana bile değmez"
Dedi sesi kısık çıkmıştı.
"Keşke seni dinleseydim. Gitmeseydim o partiye evde otursaydım bıraksaydım da ayıp olsaydı!"
Dedim ağlayarak

Chanyeol'dan ayrıldım.
"Eve gitmek istiyorum"
Dedim burnumu çekerek
"Gel müdürle konuşalım"
Dedi

Elimi tutunca birlikte tuvaletten çıktık herkes bana bakıp fısıldaşıyordu.
"Bu iç çamaşırlı kız değil m-"
Chanyeol yandaki çocuğa tekme atmasıyla çocuk arkadaki dolaplara doğru savruldu.

Hızla chanyeol'u geri çektim.
"Chanyeol yapma boşver"
Dedim chanyeol bana baktı.
"Sakin ol"
Dedi gülerek, yüzüne ciddi bir ifade takınıp yerdeki çocuğun yanına eğildi.
"Bir daha dalga geçecek misin ?"
Dedi

Çocuk korkuyla kafasını hayır anlamında salladı.
"GEÇECEK MİSİN ?!"
Diye bağırmasıyla kenara çöküp kulaklarımı kapattım. Yüksek sesi hiç sevmiyorum hiç hem de hiç!

Yanıma koşarak Lisa geldi.
"Rose neler oluyor iyi misin ?"
Dedi dolu gözlerimle kafamı hayır anlamında salladım.

Bana sarıldı yavaşça eliyle beni avuturmuş gibi sırtıma vurmaya başladı.
"Boşver insanlar ne verirlerse onu konuşur bir haftaya unutulur"
Dedi, yanımıza Chanyeol geldi.

Sinirle elini ensesine attı.
"Ben eve gitmek istiyorum"
Dedim
"Müdüre senin adına sordum izin vermedi sınav var bugün"
Dedi, ben hiç çalışmamıştım salak Jimin'le çalıştığım kadarıyla var aklımda

"Rose istersen kaçarı-"
"İstemiyorum chanyeol bu sınava girelim sonra hocaya sorarım"
Dedim, chanyeol beni ayağa kaldırdı. Birlikte sınıfa doğru yürümeye başladık.

Sınıfa girince hepimiz yerimize oturduk. Sınıf nerdeyse boştu. Kafamı sıraya koydum. İçerisi dolmaya başlarken biri bana dokununca kafamı sıradan kaldırdım.

"Rose hoca geldi bebeğim"
Lisa'yı onaylayarak ayağa kalktım. Selamlaştıktan sonra hoca kağıtları dağıtmaya başladı. Önümdeki kağıda baktım kolaydı. Umarım böyle kolaylıkla devam ederdi.

•••••

Sınavdan çıkmıştık zil sesiyle hoca sınıftan çıktı. Kafamı sıraya koyup yatmaya başladım. Bir süre sonra biri koluma dokununca kafamı kaldırdım.

"Rose olanları yeni duydum üzgünüm"
Dedi
"Boşuna üzülme Jaehyun sen birşey yapmadın"
Dedim gülerek

İleri sıradaki jimin'e bakarak konuşmaya başladı.
"Yaptıkları pislikten ben utandım. O yüzden öyle iğrenç insanlardan uzak dur"
Dedi

Jimin sinirle ayağa kalkınca jennie onu tuttu.
"Jimin seni kışkırtmak için yapıyor dur"
Dedi, jimin gözü dönmüş gibi Jennie'yi iterek ayağa kalktı Jaehyun'un yanına gelip ona vurmaya başladı.

Hemen ayağa kalkıp araya girdim.
"Bırak!"
Dedim
"ÇEKİL ŞURDAN!"
Diye bağırınca kulaklarımı kapattım.

Kavga arasında birinin beni itmesiyle yere düşüp kafamı birşeye çarptım.
Gözlerim kararırken gördüğüm son şey jimin'in korkuyla koşarak yanıma gelmesi oldu.

"Rose! Ne oldu ona !?"
Chanyeol bağırdı. Sesinden korktuğu belliydi.
"Düştü"
Dedi jimin, bilincim kapanırken son duyduğum şey ise Lisa'nın çığlığıydı. Sanırım ölüyorum. Tanrım!

~PARK KOLEJİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin