Park Chaeyoung:
Annemin perdeyi açmasıyla tek gözümü açtım.
"Abimin niye diğer odayı seçtiğini anladım. Bu ışık ne anne ? Sanki tüm güneş benim odama bakıyor. Kapat perdeyi yalvarırım!"
Dedim"Kalk hadi okula"
Dedi
"Ama-"
"Hemen ayağa kalkıp okula gidiyorsun"
Dedi, oflayarak kalktım formalarımı yavaşça giyinip aşağıya indim."Günaydın"
Dedim masada kahvaltı yapan abime
"Günaydın prenses"
Dedi masaya oturup birşeyler atıştırdıktan sonra abimle birlikte kalktık."Anne biz çıkıyoruz"
Dedi abim, annem ikimizi de öpünce evden çıktık. Abim garajdan arabayı getirince arabaya bindim. Okula doğru giderken telefonuma gelen mesajla abime göstermeden telefonu açıp mesajı okumaya başladım.Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Attığım konumda buluşalım sana kimi seçtiğimi söyleyeceğimBen:
Okul ?Pokemon Suratlı Yakışıklı:
Boşver okulu sınav yok zaten bekliyorumPokemon Suratlı Yakışıklı:
*Konum*Telefonu kapatıp etrafa baktım okula gelmiştik. Abimin yanağını öperek hemen arabadan indim. Abim gidene kadar bekledim gittikten sonra jimin'in attığı konuma doğru koşmaya başladım.
•••••
Geldiğim yere baktım terk edilmiş bir kulübeydi. İçeri girip etrafa baktım
"Jimin nerdesin ?"
Bir süre ses gelmemişti. Hadi ama benimle oyun mu oynadı !?
"Senin burda ne işin var ?"
Arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm.Jennie'nin burda ne işi vardı tanrı aşkına !? Biri kapıyı kapatıp kilitleyince o tarafa baktım. Koşarak kapının yanına gittim kapıya vurmaya başladım.
"Üzgünüm Rose ikinizi de seçemem. En iyisi böyle yakınlaşmak yoksa ikinizden de vazgeçerim. Birazdan döneceğim"
Dedi jimin"Jimin aç kapıyı!"
Ses gelmeyince sinirle kapıya vurdum. Jennie'de sinirlenmişe benziyordu.
"Ah jimin evde ben sana gösteririm!"
Diyince sinirle güldüm."Yüzsüz"
Dedim
"Sen bana yüzsüz mü dedin ?!"
Dedi sinirle
"Evet duymadıysan tekrar diyebilirim."
"Bana bak sarı çiyan sen çok oluyorsun!"
Dedi"Asıl sen çok oluyorsun! Sana insanların sevgililerine yaklaşmayacağını söylemediler mi ?"
Dedim, sinirle elini saçından geçirdi.
"Gerizekalı"
Dedi, yavaşça ona döndüm.
"Sen bana gerizekalı mı dedin ?!"
"Hayır sana değil sevgilin olacak o salağa dedim! Yazık olmuş"
Dedi"Bana bak jennie adı üstünde sevgili, hem sende söyledin işte sevgilin dedin uzak dur ondan"
Dedim
"Rose bende o çocuğu sana yedirecek göz varmı ?"
DediBir anda saçlarına yapışıp tüm gücümle çekmeye, o da çığlık atarak benim saçlarımı çekiyordu.
"Seviyorum dedim sana!"
Diye bağırmasıyla daha çok çektim.
"Ahh saçım!"
Diye bağırdı, benim saçımı daha çok çekti."Asla jimin'den ayrılmam seviyorum ben onu!"
Diye bağırmamla saçımı bıraktı bende onun saçını bıraktım.
"B-bir dakika! Ne jimin'i ?"
Dedi, elimi saçıma atıp acıyan yeri tuttum."Jimin'i sevmiyor musun ?"
Dedim
"Tabii ki de seviyorum o benim kardeşim tabii daha çok abim gibi ama hiç başka gözle bakmadın ona da diğerlerine de, biz arkadaşız"
Dedi
"Nasıl yani ? 'Sevgilini seviyorum' dedin"
"Jimin senin sevgilin mi ?!"
Dedi şaşkıncaEvet anlamında kafamı salladım.
"P-peki o hastanede jimin'e vuran kedi suratlı çocuk ?"
Dedi gözlerime bakarak, bir anda gülmeye başladım.
"Ne oldu ? İki kişiyle birden mi çıkıyorsun ?"
Dedi
"Tabii ki de hayır, o benim abim!"
Dememle gözleri büyüdü."N-ne demek o sesin abin ?"
Dedi şaşkınca
"Duydun işte o benim öz ve öz abim"
Dememle bana sarıldı.
"Chaeyoung çok mutlu oldum. Cidden onunla çıkıyorsun zannettim"
Diyince güldüm.Bende ona sarıldım. Benden ayrıldı
"Siz jimin'le ne zaman başladınız ?"
Dedi bana bakarak
"Daha yeni"
Dedi
"Abinin sevdiği biri var mı ?"
Dedi merakla"Bilmiyorum. O konuları fazla konuşmayız"
Kulübenin kapısı kırılınca ikimizde o tarafa döndük. Yüzü maskeli kişiler içeri girdi. Hızla iki kişi gelip kıpırdamamız için bize arkadan sarıldı."Hey Bırak ne oluyor ?!"
Diye bağırdım
"Park jung woo'nun kızı hanginiz ?"
Diyince korkuyla onlara baktım. Bunlar abimin uzak durmam gerektiğini söylediği kişilerdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PARK KOLEJİ~
Fanfiction-"Burası benim çöplüğüm Park Chaeyoung bastığın yere bile dikkat edeceksin" +"O zaman bazı çöpleri dökme vaktin gelmiş Park Jimin" -Jirose