1.3

1.7K 145 89
                                    

Partiden çok sıkılmıştım, zaten fazla sesliydi.
"Lisa ben çok sıkıldım"
Dedim
"Rose daha 5 dakika bile olmadı"
Dedi, nedense bana saatler geçmiş gibi geldi. Jennie gülerek yanıma doğru gelince ayağa kalktım.

Jennie'nin ayağı burkulunca elindeki kırmızı şarap üstüme dökülmüştü.
"Ayy yanlışlıkla oldu kusura bakma"
Dedi gülerek
"Önemli değil"
Dedim peçeteyle üstümü silmeye çalışırken bir anda biri lisa'yı tuttu.

O tarafa döndüm jimin sırıtarak önüme geçti. Neler oluyor ? Jimin üstüme doğru gelirken ben geri gidiyordum. Bir anda ayağım kaydı tam suya düşerken jimin elimi tuttu.

Kalbim çok hızlı atıyordu. Çocukluğumdan beri hep suya girmekten korkmuşumdur.
"Sizi lanetler bırakın beni!"
Diye bağırdı lisa, dolu gözlerimle jimin'e baktım.

"Yalvarırım bırakma"
Dememle sırıttı, elimi bırakmasıyla suya düştüm. Korkuyla debelenmeye başladım. Nefesim daralıyor ölecekmiş gibi hissediyorum. Kendimi yüze atıp nefes almaya çalıştım yine de olmadı.

Herkes bana gülüyordu. Tanrım yardım et...kendimi bırakınca biri hızla suya atladı. Gözlerimi açıp baktığımda abimi gördüm elimden beni tutarak yukarı çıkarmaya başladı.

Sonunda havuzdan çıkınca sinirle güldü. Elbisem beyazdı ve ıslak olduğu için üstüme yapışıyordu. Bu da içimi göstermesine sebep oluyordu. Zar zor nefes alırken abim üstündeki kot ceketi çıkararak omuzlarıma koyup bana sarıldı.

Ben ağlarken saçlarımla oynamaya başladı.
"Hiçbirşey yok geçti bak kurtardım seni"
Dedi, kollarımı abime sarınca beni kucağına alıp Lisa'ya döndü.
"Lisa çabuk arabaya!"
Dedi

Lisa'da önden yürümeye başladı. Birlikte o lanet evden çıkınca abim beni arabaya bindirip kendi de bindi. Sonra kenarda bekleyen Lisa'ya döndü.
"Çabuk bin arabaya"
Dedi Lisa'da binince sinirle arabayı sürmeye başladı.

"Kim yaptı ?"
Dedi abim
"Ji-"
Lisa'nın lafını keserek konuşmaya başladım.

"Ayağım kaydı düştüm"
Dedim
"O zaman neden onlar Lisa'yı tutmuş sana gülüyorlardı ?!"
Dedi bağırarak

Korkuyla kulaklarımı kapattım. Yüksek sesten hep korkmuşumdur. Çünkü ben küçükken bir grup korkunç adam eve zorla girip anneme bağırmıştı evde sadece annemle ikimiz vardık.

O gün bu gündür yüksek sesten hep korkuyorum
"Üzgünüm"
Dedi, ellerimi kulaklarımdan çekip kafamı koltuğa yasladım.
"Konuşmak istemiyorum abi"
Dedim

•••••

Yatağa girip sıkıntıyla ofladım. Jimin'den de Jennie'den de nefret ediyorum! Sessizce ağlarken aklıma Jimin'in evine gittiğimde Jennie'nin bahsettiği plan geldi.

Hızla yatakta doğruldum.
"Lanet olsun o gün bahsettiği bu plandı ve sende o tuzağa düştün salak Rose!"
Dedim ağlayarak, kafamı yastığa koydum.

Nasıl yapabildim bu salaklığı ? Cidden jimin'in bahsettikleri gibi bir kalbi yokmuş. Ona yalvardım ama o beni bıraktı. Gözlerimi kapattım bunu düşünmeyi bırakarak uyumaya başladım.

Sabah uyandığımda etrafa bakarak ayağa kalktım. Başım çok ağrıyordu. Yatakta doğrulmamla odaya annem girdi.
"Hayret ben seni uyandırmadan sen uyandın öyle mi ? Kıyamet alâmeti"
Dedi gülerek, bende ona zoraki bir gülümseme yollayınca odadan çıktı.

Yataktan kalktım dolaptan formamı aldım. Okula gitmek istemesem de gidip hâlâ sağlam olduğumu onlara gösterecektim. Onları bu yaptığına pişman edeceğim!

İşim bitince çantamı alıp çıktım.
"Rose hadi kahvaltı yapalı-"
"Okula gidelim abi geç kalmak istemem"
Dedim
"Ama sen kahvaltıyı çok seversin"
Dedi
"Yemek istemiyorum hadi"
Dedim

O da kafa sallayıp kalkınca birlikte çıkıp arabaya bindik. Abim arabayı sürerken etraf sessizdi. Gözlerimi kapatıp gözlerimi dinlendirmeye başladım.

Araba durunca tek gözümü açtım. Okula geldiğimizi görünce iki gözümü birden açtım. Arabadan inecekken abim kolumu tuttu.

Ona dönünce yanağımı öptü.
"Hep sen mi bana şans öpücüğü vereceksin ?"
Diyince gülüp onu öptüm ve indim.

Okula girdiğimde herkes bana bakıp kendi aralarında konuşmaya başladı. Muhtemelen dün ile ilgiliydi. Yanıma bir çocuk geldi.

"Hey Chaeyoung iç çamaşırlarını nerden aldın güzelmiş."
Dedi anlamaz bakışlar attım ona, tüm okul etrafımıza toplandı.

Jimin'lerde burdaydı hızla yanıma Chanyeol, Jisoo unnim ve Lisa geldi. Chanyeol elimden beni tutup çekerken çocuk kolumu tuttu.
"Bari markası ne ? Onu söyle"
Dedi hâlâ gülerken
"N-ne demeye çalışıyorsun ?"
Dedim

Kenardan gülerek jennie bağırdı.
"İç çamaşırın diyor tatlım, dün giyindiğin kırmızı olanlar."
B-bunu nerden biliyolardı ?!

"Kapat çeneni Jennie!"
Diye bağırdı Jisoo unnim
"Ne iç çamaşırı ? Açık konuş"
Diyince elinde ki telefonunu sallamaya başladı.

"Dün okul grubuna biri senin sudan çıkmış halini atmış. Harika iç çamaşırların da full hd gözüküyor. Ben bayıldım nerden al-"
"KAPAT ÇENENİ!"
Lisa'nın bağırmasıyla gözümden bir damla yaş aktı.

~PARK KOLEJİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin