Oturduğum yerden kalkıp piste indim. Lisa'yla birlikte gülerek dans etmeye başladık. Chanyeol'a baktım bir kızla gülerek konuşuyordu. Güya bizi koruyacaktı. Jungkook yanımıza geldi sinirle Lisa'yı kolundan tutup dışarıya sürükledi.
Geçen garsonun tepsisindeki içkiyi alıp kafama dikledim. Bir anda başım döndü kenarda oturan jin oppa'yla jisoo unnimin yanına gittim. Jin oppa jisoo unnime biraz bağırmıştı sonra üstündeki gömleği ona verdi jisoo unnimde giyinip önünü kapattı.
Masaya oturup jisoo unnimin önündeki bardağı alarak kafama diktim.
"Yeter artık çok içtin"
Dedi jisoo unni omuz silkip olduğum yere uzandım.
"O başka bir kızla eğleniyordu..."
Dememle gözümden bir yaş düştü.Elimle onu silerek ayağa kalktım.
"...işte tam olarak bu yüzden kusana kadar içip yarın hiçbirşey hatırlamamak istiyorum"
Jisoo unnim elimi tuttu."Kimse kimseyi 2 günde unutamaz Rose bunu aklından çıkartma eminim ki Jimin hâlâ sana aşık sadece acısından böyle yapıyor."
Dedi"O zaman bende acımdan erkeklerin kucağına oturayım!"
Diye bağırmamla jin oppa hızla bana döndü.
"Saçmalama! Ne diyorsun sen ?!"
Dedi
"Şaka yaptım oppa"
Dedim gülerek, masadaki diğeri içkiyi alıp dikledim beynim artık uyuşmuştu ayağa kalkıp piste gittim.Park Jimin:
Sinirden ne yapacağımı şaşırdım. Rose sarhoş olmuştu ve şuan pistin ortasında deli gibi dans ediyordu! Kötü olan tarafı tüm erkeklerin gözü onun üstündeydi.
Zaten üstündeki s!kik elbiseyi kim giydirdiyse- derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım. Kucağımda oluşan ağırlıkla gözlerimi açtım. Kıza yarım saattir git diyorum anlamadı beni ya!
"Babacığım olmak ister misin ?"
Sinirle güldüm.
"Hayır! hayır! hayır! hayır! Sana milyonlarca kez hayır dedim anla artık beni, s!kik götünü al ve git burdan, kucakta oturmaktan çok hoşlanıyorsan s!ktir git noel babanın kucağında otur! Ben noel baba değilim anladın mı beni ?!"Kız dolu gözleriyle gidince derin bir nefes verdim.
"Sakin ol dostum"
Yanımdaki Taehyung'a döndüm.
"Olamıyorum sakin falan olamıyorum!"
Dememle ellerini kaldırıp geri çekildi.Rose'ye baktım en son gördüğüm yerde yoktu. Korkuyla etrafa bakmaya başladım.
"Taehyung Rose nerde ?"
Dedim
"Şu o mu ?"
Dediği yere baktım. Bir adamın kucağındaydı adam merdivenleri çıkıyordu.Chanyeol'a baktım bir kızla konuşuyordu Rose'yi unutmuştu bile!
Elimdeki kadehi yere fırlatıp adımın peşinden gitmeye başladım. Merdivenleri çıkınca kapıyı açmaya çalıştığını gördüm."Aaa bak bahsettiğim pokemon suratlı pislik geldi!"
Dedi Rose el çırparken, Rose'yi yanıma çekip adama tüm hızımla tekme attım.Yere düşünce ayağımla özel bölgesine 3 kere tüm hızımla vurdum. Acısını ben hissettim o kadar kötü vurdum. Ama kimin umrunda
"Bir dahakinde kızları odaya çıkarırken 5 hatta 10 kere düşün it herif! ANLADIN MI LAN!"
O korkuyla evet anlamında kafasını sallayınca Rose'nin elini tutup peşimden sürüklemeye başladım.Birlikte bardan çıkıp benim arabama bindik. Rose'nin kemerini bağladım
"Neden o kızı kucağına aldın ?"
Dedi bana bakarken"Hangi kızı ?"
Dedim
"O güzel kızı işte"
Dedi
"O estetik güzelini mi ? Para verseler bilerek o kızı kucağıma almam"
Dedim"Ben o salak aptal aşık Jimin'i görmek istiyorum"
Dedi ağlayarak, arabayı sürmeye devam ederken Chanyeol'u aradım.-Efendim
+Senin ben a*ına koyayım!
-Ne oluyor lan ?!
+S!kik herif! Adamın biri Rose'yi yukarı odaya götürüyordu!
-Ne ?!
+Duydun işte
-B-ben yemin ederim görmedim
+Görmeyen gözlerini- Neyse
-Rose nerde ?
+Yanımda
-Sakın eve götürme
+Bu halde eve götürecek kadar ahmak değilim
-Güz-
Telefonu yüzüne Kapattım. Yan taraftaki Rose'ye döndüm.
"Biri sana küfür ederken çok yakışıklı olduğunu söyledi mi ?"
Demesiyle güldüm."Hayır"
Dedim
"Güzel diyemezler zaten hepsini döverim!"
Demesiyle daha çok güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PARK KOLEJİ~
Fanfiction-"Burası benim çöplüğüm Park Chaeyoung bastığın yere bile dikkat edeceksin" +"O zaman bazı çöpleri dökme vaktin gelmiş Park Jimin" -Jirose