Müdürün odasına girdim. Müdür ve Bay Park vardı içerde. Bay Park beni görünce şaşırdı.
"Hoşgeldin Chaeyoung"
Dedi, bende gülümsedim
"Hoşbuldum Bay Park"
Dedim
"Babanın haberlerini aldım çok üzgünüm. Biliyorsun çalıştığım için de gelemedim"
Dedi"Biliyorum biliyorum"
Dedim
"Seni gördüğüme sevindim en son gördüğümde 3 yaşındaydın şimdi koskocam güzel bir kız olmuşsun"
Dedi, utanarak güldüm.
"Abin nasıl ?"
Dedi
"O da iyi, babamın yerine geçti"
Dedim"O yaşta biri için zor olmalı insan o yaşlarında eğlenmek ister"
Demesiyle onu onayladım.
"Pekala ben seni daha tutmayayım sınıfına git dersin başladı. Sınıfını biliyorsun değil mi ?"
Dedi
"Evet biliyorum Bay Park"
Dedim, saygıyla eğildim müdüre dönüp ona da saygıyla eğildim ve odadan çıktım.Az daha babamı konuşsaydık oracıkta oturup ağlamaya başlayacaktım. Düşüncelerim arasında sınıfın kapısının önüne gelince terleyen ellerimi eteğime sürerek kapıyı çaldım. İçeriden gir komutu alınca kapıyı açarak içeri girdim.
"Hoşgeldin Chaeyoung arkadaşlarına tanıt kendini"
Dedi bende sınıfa döndüm. Tanışma işinden hiç hoşlanmam zaten utangaç bir yapım var herkesin gözü benim üstümdeyken konuşamıyorum.
"Ş-şey ben Park Chaeyoung Seul özel lisesinden buraya geldim."
Dedim"Tamam Lalisa'nın yanına geçebilirsin"
Dedi, sanki ben Lalisa'yı tanıyorum ya kadın da haklı (!) Bana el sallayan uzun siyah saçlı kızın yanına giderek oturdum ve çantamı çıkartarak kenara astım.
"Selam ben Lalisa Monaban Tayland'lıyım"
Dedi gülerek"Bende Chaeyoung Avusturalya'lıyım ama kendimi bildim bileli Kore'de yaşıyorum"
Dedim gülümsedi
"Memnun oldum, bu da jisoo unnim benden 8 ay büyük o koreli şuan gizlice yemek yiyor rahatsız etme"
Dedi gülerekBende güldüm tahtada ders anlatan hocaya döndüm. Kısa bir dersten sonra zil çalınca elimdeki kalemi bırakarak lisa'ya döndüm.
"Jisoo unni yemek yemeyi bırakıp Chaeyoung'la tanışır mısın ?"
Dedi lisaBir arka sıramızda oturan kız elimdeki yemeği yemeyi bırakıp bana yaklaştı.
"Yemek yemeyi sever misin ?"
Dedi
"Ş-şey evet, kim sevmez ki ?"
Dedim, sırasına oturarak kollarını göğsünde bağladı.
"Tamam ben seni çok sevdim"
Dedi, onun dediğiyle güldüm."Ben Chaeyoung"
Dedim
"Ben de jisoo, Kim Jisoo"
Dedi
"Memnun oldum unni"
Diyince şaşırdı.
"Sen benden küçük müsün ?"
Dedi
"Evet"
"Benden büyük gibi duruyorsun da şaşırdım bir anda"
Dedi"Al işte geldi bela 5'li"
Dedi Lisa, onun dediği tarafa döndüm. Sabah gördüğüm jimin denen odunla yanında jennie denen kız vardı.
"Bela 5'li derken ?"
Dedim"Bak şimdi şu elinde kalem olan çocuk Jeon Jungkook en küçükleri Jungkook'un yanında oturan Kim Taehyung en çapkınları, Taehyung'un önünde tek oturan Jin en çalışkanları sınavda genellikle ondan kopya çekerler..."
DediDurup gözleriyle jimin denen hödüğü işaret etti.
"Grubun en bela üyesi taş kalplidir, kızları vücutları için kullanır. Hiçbirşeyden korkmaz çünkü babası okulun müdürü. Yanında oturan ise jennie sınıfın en güzel -erkeklere göre tabii- kızı, jimin'le çocukluk arkadaşı. Onlara sakın bulaşma yoksa sene sonuna kadar okulu senin başına yıkarlar"
Demesiyle dudağımı dişledim."Şey ben onlara çoktan bulaştım..."
Dedim, Lisa elini anlına vurdu.
"...ama sabah kafama çantasını attı biraz atıştık o kadar"
Dedim
"Bu sene sana zehir olacak gibi"
Demesiyle zil çaldı. Bende o tarafa döndüm jimin beni görünce sırıtıp bana göz kırptı.İstediğim tek şey mezun olmak ama Lalisa'nın dediği gibi bu sene biraz zor olacak gibi...jimin'den gözlerimi çekip Lisa'ya baktım. Telefonuyla uğraşıyordu sınıfa hoca girmesiyle ayağa kalktım. Tek o bela 5'li kalkmamıştı.
"Siz kalkmayacak mısınız ?"
Dedi hoca
"Biz böyle iyiyiz hocam"
Dedi adı Jungkook olan çocuk, hoca onları boşverip bize dönünce selamlaşarak oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PARK KOLEJİ~
Fanfiction-"Burası benim çöplüğüm Park Chaeyoung bastığın yere bile dikkat edeceksin" +"O zaman bazı çöpleri dökme vaktin gelmiş Park Jimin" -Jirose