4.6*

1.5K 109 156
                                    

~2 AY SONRA~

"Onsuzluk çok zor şimdi yanımda olsa elimi tutsa gözlerimin içine baksa 'Korkma herşey geçecek biz mutlu olacağız. Ben aslında yaşıyorum ölmedim' dese..hayatımda kimseye güvenmediğim kadar ona güvendim ama görüyorum ki çok yanlış güvenmişim. Bana asla
beni bırakmayacağını söylüyordu...yalanmış bıraktı gitti işte..."

"...aşkı gözlerimi öyle bir kör etti ki sadece onu gördüm. Ne demişler; 'En güvendiğimiz insanlar öğretiyor bize kimseye güvenmememiz gerektiğini.' ama olsun zamanı geri alsalar aynı o güne dönsek yine ona aşık olurdum yine de ona onu sevdiğimi söyler-"
"Güzelim"
Kenardan gelen sesle gülerek elimdeki kitabı kapatıp kenara koydum.

"Evet sevgilim"
"Yanımıza gelsene"
Ayağa kalkıp jimin'in elini tuttum.
"Ne okuyorsun ?"
Dedi
"Kara sevda diye bir kitap"
"Konusu ne ?"
Diyince güldüm
"Asla kavuşamayan iki aşık tam kavuşuyorlar ki çocuk ölüyor işte"

Jimin durup bana döndü.
"Neden öyle şeyler okuyorsun ?"
Dedi
"Bir nedeni yok, konusu hoşuma gitti"
"Ama benim hoşuma gitmedi yak o kitabı"
"Saçmalama!"
Dedim

Jimin'le konuşarak diğerlerinin yanına gelince yerdeki çimlerin üstüne serilmiş masa örtüsüne oturdum.

"Ne iyi oldu pikniğe geldiğimiz ?"
Dedi seulgi unnim
"Evet senin için de iyi oldu unni açık hava falan"
Seulgi unnim lisa'yı onaylayıp elini şişmiş karnına koydu.

Chanyeol gülerek seulgi unnimin anlını öptü.
"Taehyung'u gören varmı ?"
Dedi İrene unnim
"En son jungkook'la maç yapıyorlardı"
Dedi Lisa
"Off"
Diyerek gitti İrene unni

Jimin hemen arkama oturup ellerini belime sardı. Abimle jennie unnime baktım. Birbirlerinin aşkından başka hiçbirşey görmüyorlardı.

Baekhyun yanımıza geldi.
"Şey ben bunu yakamadım "
Dedi masum bir tavırla onun bu haline güldüm. Baekhyun Nayeon'la tanıştıktan sonra çok değişti. Artık eski kibiri yok bizden özür diledi bizde kabul ettik.

Jimin kalkıp yanına gidince Nayeon gelip yanıma oturdu.
"Ne düşünüyorsun ?"
Dedi
"Önemli birşey değil"
Dedim gülerek

"Hayatım"
Baekhyun'un sesiyle Nayeon ayağa kalktı.
"Birazdan gelirim"
Diyerek gitti.

Jungkook'la Taehyung gelince İrene unni ayağa kalkıp Taehyung'un koluna vurdu.
"Terlemişsin! Hasta olacaksın"
İrene unni Taehyung'u 1 ay önce dipten kurtardı.

Taehyung tek gecelik ilişkilerden hoşlanırdı ama İrene unniyi görünce ona tutuldu ve kendini bu işlerden uzaklaştırarak irene unniye odaklanmaya başladı.

"Yaa İrene arabada yedek kıyafetlerim var"
"Git üstünü değiştir çabuk!"
Onlar tatlı bir şekilde kavga ederken Jungkook'la Lisa'ya baktım.

"Niye bu kadar koştun ki sanki ?"
"Ama bebeğim-"
"Sus Jungkook! Al bu havluyu o soğuk suyu da içme bekle sana ılık su getireyim"
Diyerek kalkıp gitti.

Jin oppa'ya baktım oturur pozisyonda elindeki kitabı okuyordu. Jisoo unnim ise onun kollarının arasında kafasını göğsüne yaslamış bir şekilde oturuyordu.

"Ya yoongi!"
Jennie unnimin sesiyle onların olduğu tarafa döndüm. Abim jennie unnimin dudağını öptü. Hadi ama jimin bana yaklaşınca kıyameti koparıyor!

Jimin yanıma gelip kucağıma yattı. Bende saçlarıyla oynamaya başladım.
"Rose"
Dedi gözleri kapalı bir şekilde
"Hmm"
Dedim jimin'in saçlarıyla oynamaya devam ederken, gözlerini açıp yattığı yerden gözlerime bakmaya başladı.

"İyi ki sen"
Dediğiyle güldüm.
"Neden ?"
"Çünkü kendimi bulmamı sağladın kibirli zengin züppe beni öldürerek yerine iyi bir jimin yarattın"
Demesiyle güldüm

"Doğru zamanında kibirli ve zengin züppeydin ilk tanıştığımız günü hatırlıyor musun ?"
Dedim gülerek
"Hiç unutmadım ki herkesin önünde korkudan titrediği Park Jimin'e kafa tuttun"
Dedi gülerek

"İyi ki de tutmuşum"
"Özür dilerim"
Dedi
"Ne için ?"
Dedim
"Zamanında yaptığım herşey için"
Dedi

"Hey çifte kumrular yemek!"
İrene unninin bağırmasıyla hep birlikte kalkıp masaya oturduk. Açık hava eşliğinde sohbet ederek yemek yemeye başladık.

~SON~

-Rose_are_moon

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~PARK KOLEJİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin