deel 33

154 2 0
                                    

| Jenny's pov|

Ik word wakker door Diana's gehuil ik sta op en loop naar haar kribbe Niall slaapt nog dus laat ik hem maar. Ik loop met Diana naar beneden en geef haar borstvoeding binnen een paar dagen kan ik daar mee stoppen. Dan kan ze van een flesje drinken. ze zuigt zachtjes en na 10 minuutjes heeft ze genoeg ik houd haar rustig over mijn schouder en klop rustig over haar rugje tot ze een boertje laat.

Ik breng haar terug naar boven en leg haar weer in haar kribbe ik kijk op de klok 12:00 shit we hebben lang geslapen en moeten om 13:00 bij Paul zijn ik loop naar de kast en neem mijn kleren gehaast laat ik de douche al lopen en maak Niall wakker "Niall sta op en spring in de douche we gaan te laat zijn" hij mompelt en trekt de dekens over zijn kop. Ik trek ze van hem af en schud hem wakker "ETEN!" hij opent zijn ogen en kijkt me verbaasd aan "eindelijk je bent wakker kom op we gaan te laat zijn" "geen eten" "Niall ik zweer het je als je nu niet opstaat he!" "Geef me een kus en ik sta op" grijnst hij ik druk vluchtig een kusje op zijn lippen en trek hem uit bed "kom nou maar" hij zucht en staat op ik trek mijn kleren uit en ga onder de douche staan.

Niall volgt mijn voorbeeld maar dan zo sloom als een slak. Als ik klaar ben droog ik me af en föhn mijn haar ik doe wat make-up op en trek mijn schoenen aan ik doe Diana snel een leuk rompertje aan en loop naar de badkamer waar ik haar luiertas inpak en naar de auto breng.

"Niall ben je klaar?" "Ja bijna alleen mijn schoenen nog" "ik zet Diana al in de auto" "is goed" net als Diana in de auto zit komt Niall aangelopen en springt in de auto ik zet me naast hem neer en hij begint te rijden. '12:57' ik kijk op de klok we rijden net de parking op en stappen zo snel mogelijk uit ik neem Diana en Niall de tas we zijn net op tijd binnen "gelukt" hij geeft me een high-five en we lopen verder naar de jongens.

Ik begroet de jongens en ga dan naar Sas en Vic die aan de balie zitten "hey meiden" ze kijken op van hun laptop en glimlachen me blij aan "jen!" Roepen ze blij "Diana dit zijn Saskia en Victoria" zeg ik met een kinderstemmetje ze lachen en ik kijk hen verbaasd aan "wat een baby allemaal niet met je doet he" "wat bedoel je?" "Je praat in brabbeltaal tegen haar echt schattig"

*bonk* ik draai me geschrokken om en zie Niall op de grond liggen en de jongens die hem zitten uit te lachen "geloof me Vic ik ben getrouwd met een baby" zeg ik nog voordat ik naar hen toeloop. Ze lachen en gaan terug zitten "en wat is er nu weer gebeurt?" Vraag ik terwijl ik een wenkbrauw optrek "mr. Horan moest weer per se superman spelen voor je dochter en viel toen grandioos op zijn bakkes" zegt Louis lachend ik kijk hem niet begrijpend aan

"he believed he could fly" proest Zayn uit "wat?" Hij deed zijn arm in de lucht net zoals superman en wou van de stoel afspringen maar struikelde over zijn eigen voeten" lacht Liam "jij sukkel" zeg ik tegen Niall terwijl hij opstaat "maar wel jouw sukkel" grijnst Niall ik draai met men ogen en zet me neer op een stoeltje.

Paul komt uit zijn kantoor gelopen en laat ons binnen "mag ik hier blijven bij Sas en Vic?" Vraag ik aan hem "tuurlijk maar het kan wel even duren als je wilt kom je maar binnen oke?" Ik knik en loop terug naar de balie "hey ga je niet mee naar binnen?" Vraagt Sas als ze me ziet "nee ik babbel nog wel even met jullie ik kan daar toch niets gaan doen."

"Wanneer kom je teeug werken?" Vraagt Vic "binnen een paar maanden ik wil eerst nog wat voor Diana zorgen" ze knikken "het is echt een schatje" zeggen ze nogmaals "ja dat is ze" na een uurtje gepraat te hebben met hen laat ik hen verder werken en loop de opname kamer binnen er klinkt mooie muziek en dan Niall's stem.

Diana
The front pages are your pictures
They make you look so small
How could someone not miss you at all
Oh-ah-oh
I never would mistreat ya
Oh i'm not a criminal
I speak a diffrent language but i still here your call
Diana
Let me be the one to light a fire inside those eyes
You've been lonely
You don't even know me
But i can feel you crying
Diana
Let me be the one to lift your heart up and save your life
I don't think you even realize baby you'll be saving mine
Diana
It's only been four months but you've fallen down so far
How could someone mislead you at all?
Oh-ah-oh
I wanna reach out for ya
I wanna break these walls
I speak a diffrent language but i still hear you call
Diana
Let me the one to light a fire inside those eyes
You've been lonely
You don't even know me
But i can feel you crying
Diana
Let me be the one to lift your heart up and save your life
I don't think you even realize baby you'll be saving mine
We all need something
This can't be over now
If i could hold you
Swear i'd never put you down
Diana
Let me be the one to ligjt a fire inside those eyes
You've been lonely
You don't even know me
But i can feel you crying
Diana
Let me the one to lift your heart up and save your life
I don't think you even realize baby you'll be saving mine
Oh-ah-oh
Diana
Oh-ah-oh
Diana
Baby you'll be saving mine
Oh-ah-oh
Diana
Oh-ah-oh
Diana
Oh-ah-oh
Baby you'll be saving mine

"Wauw" ze draaien zich allemaal naar mij om "hoelang sta je daar al?" Vraagt Niall geschrokken "niet zo lang" lieg ik "heb je het liedje gehoord?" "Was mijn wauw niet duidelijk genoeg" grijns ik "je mocht het nog niet horen" zegt hij met een pruillipje "en waarom niet?" "Het was een verassing voor jouw...en Diana" ik lach en kijk naar Diana die een klein lachje op haar gezicht heeft.

"Het is geweldig" ik geef een kusje op zijn wang.

En stap naar Harry "wist jij hiervan?" "Nee" ik geef hem mijn 'en nu de waarheid' blik "wat ik wist het echt niet" lacht hij ik kijk naar de anderen die ook nee schudden. "Best dan zal ik jullie maar geloven zeker" "ja goed plan" zegt Niall die op me afkomt "wil je het nog eens zingen?" Vraag ik de jongens knikken "we moeten toch nog een paar opnames doen" zegt Paul ik knik en ga in een stoeltje zitten. De noten beginnen te spelen en ze beginnen te zingen.

Het refrein kan ik al meezingen dus doe ik dat en wieg met Diana in mijn armen Paul schenkt me een vriendelijke lach en de man naast hem draait aan wat knopjes ik geloof dat zijn naam peter was. Na nog een paar opnames zijn ze klaar en komen ze de opnamestudio uit Niall komt naar me en plant zacht zijn lippen op de mijne na een tijdje stopt hij door Harry's gekuch "zoek een kamer" grinnikt hij zacht ik rol met mijn ogen en sta op zodat hij kan zitten en ga dan op zijn schoot zitten.

"Dat was het voor vandaag" zegt Paul die nog even een gesprek voerde met peter. Ik knik en sta op "zullen we nog iets gaan drinken of willen jullie naar huis?" Vraag ik aan de jongens als we kantoor verlaten "ik moet naar Lola of haar hormonen slaan op hol" grapt Zayn wat hem een klop op zijn arm teweegbrengt van mij "daar kan ze niks aan doen" zeg ik quasi-boos hij lacht en neemt afscheid van ons.

Daarna loopt hij naar zijn auto en rijdt weg "ik moet ook gaan El wacht op me ik heb gezegd dat ik direct naar huis kwam" ik knik en geef hem een knuffel en een kus hij geeft de rest van de jongens ook een 'mannelijke' knuffel en rijdt weg "oke dan zullen wij ook maar doorgaan?" Vraag ik aan Niall

"zijn wij niet goed genoeg ofzo?" Vraagt Harry "jawel hoor maar jij moet naar Sophia en Stephi zal ook wel wachten" ze lachen en knikken. ik geef ze een knuffel en Harry geeft een zacht kusje op Diana's hoofdje daarna geeft hij Niall nog een 'manelijke' knuffel en stapt naar zijn auto waar hij op Liam wacht ik denk dat ze samen naar hier zijn gekomen. Liam doet hetzelfde en stapt in Harry's auto ze rijden weg.

"Naar huis dan maar?" Vraagt Niall ik knik "Diana is wat moe" hij knikt en we lopen naar de auto als we thuiskomen is het al vrij laat en besluiten we om wat te gaan eten ik maak lasagne dat eet Niall graag. En ik ook vooral als Harry hem maakt maar hij heeft me zijn 'geheime' recept doorgegeven.

Ik steek het in de oven en loop naar boven om te kijken of Di nog slaapt en dat doet ze nog ze slaapt vredig als een roosje. Ik loop terug naar de keuken waar Niall de tafel aan het dekken is en aan het tafel gaat zitten. De wekker van de oven gaat af en ik haal de lasagne eruit net als ik wil gaan zitten hoor ik Diana huilen door de babyfoon.

Ik wil opstaan maar Niall is eerst en geeft me een lachje hij loopt naar boven en komt met Di terug naar beneden. "Ik denk dat ze honger heeft?" Ik knik en neem haar over ik loop naar de living en geef Di haar eten. Als ze genoeg heeft ga ik terug naar de keuken waar Niall nog altijd aan het eten is ik zet Di in haar stoeltje aan tafel en geef haar een knuffel om mee te spelen ik eet mijn bord leeg en zet het dan in het afwasmachine.

"Tv of wii?" Vraagt Niall "euhm...wii" "oke welk spelletje?" "Just dance mama moet weer in vorm geraken" grinnik ik hij rolt met zijn ogen en loopt naar binnen terwijl ik de tafel verder op ruim. Ik loop naar binnen met Diana en zet haar in haar park. Ik neem de controllers en geef er 1 aan Niall we beginnen met katy perry en daarna nog wat andere liedjes tot het al laat begint te worden en we allebei moe zijn. Niall zet de wii af en de tv aan we kijken naar akward en daarna na een of andere film tot 21:30, Diana slaapt al en ik pak haar op en neem haar mee naar boven.

|Niall's pov|

Jen neemt Diana naar boven en ik zet de tv af en loop naar de keuken om wat te drinken. Ik doe de lichten beneden uit en loop naar boven Jen is in de badkamer en Diana ligt al in haar kribbe te slapen ze is zo schattig een echt popje en ik hou van haar. Ik klop op de badkamerdeur "binnen" ik open de deur en loop naar binnen en sla mijn armen om haar middel.

"Hey Ni" "hey beautiful" "ben je moe?" Ik knik en kleed me om ze is al klaar en loopt naar de slaapkamer. Ik doe nog even mijn kleren in de wasmand en loop dan ook naar bed. Ik kruip tegen Jen aan onder de dekens nadat ik Diana een kus op haar kruin heb gegeven. "Trusten princess" "trusten Ni" met dat vallen we in slaap.
----------------------------------
Hey iedereen iets langer hoofdstukje jeeje hope you guys like it
Love y'all xxxx

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu