deel 36

132 2 0
                                    

| Jenny's pov |

Ik word rustig wakker, ik open mijn ogen nog niet daar ben ik gewoon te lui voor. Ik rek me uit en zet me recht waarna ik mijn ogen wél open en een slapende Niall naast me aantref.

Ik kijk op de klok '13:56' wauw we hebben echt lang geslapen ik besluit dan maar om op te staan ik druk zacht een kusje op Niall's kruin waardoor hij zachtjes mompelt en zich dan terug omdraait.

Ik loop naar beneden en loop onmiddellijk naar de keuken "honger" mompel ik nog voor ik een boterham smeer en op eet. Ik neem mijn gsm die op het aanrecht ligt ik wist niet eens dat ik die hier had laten slingeren en zet ed sheeran - nina op ik ben verslaafd aan dat liedje en zing zachtjes mee.

Ik neem een plateau waar ik een glaasje jus d'orange, een paar boterhammen en andere lekkere dingen opleg. Net op het moment dat ik me wil omdraaien voel ik 2 warme handen om mijn middel en zachte, tedere kusjes die vredig in mijn nek worden gedrukt.

"Goodmorning beautiful" "goodmornin handsome" "waarom maakte je me niet wakker?" Vraagt hij "je sliep zo vredig"

"En dan wakker worden zonder jouw is niet leuk" ik grinnik en draai me om zodat ik in zijn mooi blauwe ogen kan kijken.

"Slijmbal" Plaag ik hem hij drukt een kusje op mijn lippen en trekt me dichter tegen zich aan als dat al mogelijk is. ik ga met mijn handen door zijn haar en trek er zachtjes aan waardoor hij een gesmoorde kreun laat ontglippen.

Ik trek terug en draai me om naar de plateau waar ik Niall's ontbijt had opgezet "ga naar boven en ga in bed liggen please" Smeek ik "wil je me zo erg?" "Nee ik breng je ontbijt op bed" "Uhun tuurlijk" zegt hij sarcastisch ik rol met mijn ogen "ja ga nou maar" spoor ik hem nog eens aan en hij loopt naar boven.

Ik lach nog even stilletjes voor ik naar boven loop en de kamer deur open doe "Ni eten" "foood" ik lach en hij springt recht, ik zet de plank op zijn schoot en hij begint gulzig te eten. "Ni manieren" "sorry mama" ik rol met mijn ogen en ga naast hem zitten.

"Princess wat wil je vandaag nog gaan doen" "wat rondhangen" "thuis?" Ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder.

"Zullen we wat gaan gamen?" Vraag ik "en dan weer verliezen zeker" "maybe"

We besluiten om toch nog op de wii te spelen en kiezen voor fifa ook al verliest hij -alweer- bijna elke keer. Ik laat hem uiteindelijk toch nog een paar keer winnen.

| Niall's pov |

Man serieus hoe kan ze nu zo goed zijn in gamen ik heb maar 7 keer gewonnen van de 20 ofzo. "Laten we iets anders doen?" Vraag ik voorzichtig "ja winnen is niet leuk als je altijd wint hoor" "ha-ha-ha zeer funny" "Ja hè vind ik ook hahaha" "laten we nu maar gewoon iets anders doen?" "Zoals?" "Jenga?" "Sure" "ik ruim op neem jij de Jenga?" "Jup"

"JA GEWONNEN!" Roep ik uit ze lacht "wat?" "Niets hoor" "het is al laat zullen we wat gaan eten en dan vertrekken naar mam en pap?" "Oh ja nu je het zegt ik heb echt honger" "ik ook zullen we wat eten?" "Uhun" "wat wil je eten?" "Maakt niets uit" "oki"

Na het eten gaan we naar de auto en vertrekken we naar de haven waar we de auto in de boot rijden en naar het dek lopen. We kopen een ijsje want het is echt heel erg mooi weer en eten het op.

We komen aan bij mijn ouders en bellen aan. "Niall" "hey pap" hij laat ons binnen waar hij ons een fatsoenlijke knuffel geeft en mam komt ook aangelopen.

"Hey" zegt Jen "Jenny, oom Niall!" "Theo!" Zeg ik enthousiast terug en het kleine mannetje komt op me afgelopen en springt in mijn  armen. "Tante Jen!" Ik geef hem aan Jen die hem ook een knuffel geeft en kusjes op zijn wang drukt. "Diana kijk eens wie hier is" zegt mam die met Di in haar armen komt aangewandeld Jen zet Theo neer op de grond en neemt Diana over. Theo komt naar me toe gerend en springt op als teken dat ik hem moet pakken wat ik ook doe.

Jen speelt wat met Diana maar ik ben zo moe "mam zouden we vannacht hier kunnen blijven slapen ik ben zo moe" "Tuurlijk jongen" ik glimlach naar Jen die er ook best moe uitziet.

We hebben nog gepraat en gelachen en we hebben meegegeten met het avondeten ravioli lekker! We zitten nu in de zetel naar tv te kijken maar mijn ogen vallen bijna toe "ik ga slapen" deel ik mee en sta op "ik ook ik ben kapot" zegt Jen die nu ook opstaat en mam en pap welterusten wenst.

We lopen naar boven naar mijn kamer en maken ons klaar om te gaan slapen Jen en ik drukken nog snel een kusje op Di's hoofdje en kruipen dan in bed. Hoewel het super gezellig was gisteren heb Diana toch wel gemist hoor. "Trusten Ni" "Trusten princess"
----------------------------------
Hey iedereen hope you like it oké de laatste hoofdstuk(ken?) Ga ik wel 1 of meerdere grotere tijdssprongen maken hope you don't mind. En ik wil ook even meedelen dat ik een nieuw boek online ga zetten het heet Stalker een boek over Harry styles en ik hoop dat jullie misschien een kijkje willen gaan nemen als het gepost is maar daar laat ik jullie nog iets over weten in dit boek dus dat terzijde er komt ook nog author's note en een bedankje in dus... en daarna is dit boek gedaan :'( love y'all xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu