|Jenny's pov|
Ik word wakker door Niall die wat onrustig ligt te wroeten "Niall?" "Hunh" "ben je oké en kan precies niet goed slapen?" "Nee het is gewoon warm heb ik je wakker gemaakt?" "Euhm ja een beetje maar dat is oké" ik stap uit bed "wat ga je nu doen Jen ik weet dat je Hot bent maar met die hitte kan ik wel slapen hoor" grinnikt hij "Nee gekkie ik ga wat drinken je hebt gelijk het is erg warm" "okay ik ga mee" en hij springt uit bed en neemt me op bij mijn middel "aaaah" "een prinses loopt niet voor een glaasje water en zeker mijn princess niet" lacht hij en gooit me over zijn schouder "Niall James Horan zet me nu onmiddellijk neer!" Roep ik lachend "wat? Wil je dat ik je neerzet?" "JA!" en ik probeer boos te klinken maar zelfs dat lukt me niet "okay" en hij laat me vallen in zijn armen en zet me terug neer met mijn beide voetjes op de grond "dankje" "graag gedaan"
we beginnen te lachen en lopen naar de keuken ondertussen loop ik naar de chauffage die op het maximum staat en zet het minder veel minder. we nemen een glaasje water en gaan terug naar onze kamer.
Ik leg me terug tegen Niall aan en hij legt zijn arm om me heen en wrijft met zijn hand op mijn arm "ik houd van je" zegt hij en drukt een kusje op mijn voorhoofd "ik ook van jouw" en draai mijn hoofd zodat ik recht in zijn mooie ogen kijk hij kijkt me aan en lacht "je bent niet moe meer hè?" Ik schud mijn hoofd als bevestiging hij trekt me mee naar de zetel en zet de tv op "wil je wat te eten?" "Ja ik wil wel wat chips" zeg ik en hij loopt naar de keuken hij komt terug met 2 zakken chips en geeft er eentje aan mij "dankje" "alles voor mijn princess" ik vind het zo leuk als hij me princess noemt het is zo schattig en lief. Ik leg me tegen hem aan en zap een beetje door de kanalen van de tv "wacht" zegt hij plots "wat is er?" Hij negeert mijn vraag en loopt naar de kamer hij komt terug met home alone 1,2 en 3 "hahaha dat wordt lachen" hij knikt en stopt de eerste dvd in de dvd-speler ik zet hem op en Niall begint terug aan zijn zak chips te eten en ik aan de mijne.
we lachen ons kapot we hebben deze film al duizend keer gezien of ik toch van Niall weet ik dat niet maar ik denk het wel en we lachen ons nog steeds kapot na de 1 komt de 2 en daarna de 3 het is bijna 3 uur dus we besluiten om toch maar te gaan slapen ook al is het maar voor een paar uur we gaan naar bed en hij legt zijn arm weer om me heen zoals gewoonlijk en ik val in slaap.
Als ik wakker word door een soort van geklingel spring ik op het leek op gebroken glas en loop de kamer uit "Niall?" "Hier princess" het komt van de 'woonkamer'en ik ren er naar toe Niall ligt op de grond en er ligt overal bloed en de glazen tafel is kapot "AAAAH NIALL!" schreeuw ik uit en loop naar hem toe "WAT IS ER GEBEURT!" Roept Zayn die komt binnengestormd en geschokt kijkt naar hoe Niall zich probeert recht te zetten vanuit de glasscherven die overal op de grond liggen ik loop naar de keuken en neem een paar doekjes en loop terug naar binnen Zayn helpt Niall overeind en zijn gezicht staat pijnlijk. Ik loop naar hem toe en de rest komt nu ook binnengestormd en kijken geschokt rond.
Niall heeft een paar sneeën op zijn rug want hij had geen shirt aan niet dat dat wat zou uitgemaakt hebben maar toch ik veeg zijn kont en benen wat proper er hangen nog een beetje glasscherven op zijn broek en ik zet hem met Zayn in de zetel ik pak een doek en ga achter Niall zitten op de zetel ik dep de wonden een beetje af maar dat lukt niet zo goed want ik tril helemaal Harry neemt het doekje van me over en ik ga voor Niall zitten ik neem zijn hand vast en hij knijpt erin als Harry de wonden schoonmaakt "Ni w-w-wat i-is er g-ge-bbeurt?" Krijg ik eruit mijn stem trilt
"ik liep naar de keuken en viel op.." hij knijpt in mijn hand "...De tafel" maakt hij zijn zin af "w-waarover s-struikelde je dan?" "Mijn eigen voeten" en hij keek naar beneden ik krijg een lachje op mijn gezicht het klinkt gemeen maar je moet toegeven dat het weer precies iets is voor Niall om te doen "een echte niall klassieker dus" zegt Zayn die nu ook een lach op zijn gezicht heeft "nee" fluistert hij hij knijpt nog eens in mijn hand en het doet een beetje pijn maar Niall is niet kleinzerig dus ik weet dat hij echt veel pijn heeft. je kan het ook van zijn gezicht aflezen ik raag een doekje aan Zayn en hij geeft me er een paar ik begin de schrammen op zijn arm ook wat weg te vegen maar het bloed is al opgedroogd.
"Liam zou je alsjeblieft mijn tas halen die ligt op het stoeltje in de badkamer er zit alles in wat ik nodig heb" hij knikt en even later is hij terug met het tasje en ik haal er een flesje ontsmettingsmiddel uit "sorry Ni" ik doe wat middel op mijn doekje en ontsmet zijn wonden op zijn armen "mag ik het ontsmettingsmiddel even het bloed is zo goed als weg" zegt harry ik stop met de wonden op Niall's arm en houd zijn hand stevig vast hij knijpt mijn hand bijna fijn als Harry zijn wonden ontsmet.
Harry en ik hebben ooit eens een cursus E.H.B.O gevolgd en stel hem zo gerust hij kijkt recht in mijn ogen en ze stralen pijn uit na een kwartiertje is het ergste gedaan en leggen we nog juist wat compressen op zijn rug maar goed dat ik altijd op alles voorbereid ben lach ik in mezelf ik kan verder met zijn armen gelukkig zijn deze niet zo diep en is dat snel gedaan er moeten geen pleisters op.
"We gaan straks nog even naar de dokter oké?" Hij knikt en kijkt ons allemaal dankbaar aan iedereen gaat terug naar zijn kamer het was tenslotte nog maar pas 5 uur in de ochtend dus ik bel naar de dokter en maak een afspraak voor straks "we hebben om 10 uur een afspraak bij de dokter" zeg ik
| Niall's pov|
Man hoe lomp kan ik zijn tuurlijk moest ik weer persè over mijn voeten struikelen ze was zo bezorgt. "Niall?" "Jah" zeg ik "gaat het wel met je? echt?" Ik knik ze zet zich op de zetel naast me ze neemt mijn hand en geeft er een kusje op "wees eerlijk alsjeblieft" zegt ze zacht "Nee het doet pijn" geef ik toe "dankje je met echt niet sterk zijn voor mij als je pijn hebt wil ik dat je dat tegen me zegt oké" ik knik en geef haar een glimlach "oké princess" ze krijgt een lach op haar gezicht en ik druk haar tegen me aan ze begraaft haar hoofd in mijn schouder en geeft een kusje in mijn nek ik geef haar een kusje op haar kruin.
ze staat op en begint met het opruimen van het glas ik sta op en help haar na een uurtje zijn we klaar en beginnen we allebei honger te krijgen ik neem 2 kommetjes en vul ze met cornflakes en melk en geef een kommetje aan jen. we beginnen te eten.
Als we klaar zijn besluiten we ons maar aan te kleden, slapen gaan we toch niet meer doen ze doet een skinny jeans aan en een leuk topje ik doe een broek aan maar krijg mijn t-shirt maar moeilijk aan ik denk dat jenny het merkt want ze helpt me en trekt mijn t-shirt naar beneden over mijn hoofd. We hebben nog wat tv gekeken en daarna vertrekken we naar de dokter.
als we daar zijn checkt hij mijn wonden. "je hebt goed werk geleverd" complimenteert hij haar en glimlacht naar jenny "dankje maar het was niet door mij Harry heeft zijn rug gedaan ik zijn armen" zegt ze hij knikt en legt wat nieuwe compressen aan. Daarna doet hij nog een routine onderzoek en dan mogen we naar huis.
na een paar dagen moeten de wonden normaal wel genezen zijn ze waren niet al te ernstig we knikken en lopen terug naar het hotel iedereen is al weg ze gingen iets anders doen herinner ik me we lopen onze kamer binnen. "wat wil je doen vandaag?" Vraagt ze enthousiast " "ik weet het niet wat wil jij doen?" Vraag ik "slapen" zegt ze en trekt een pruillipje "Ja goed plan ik ben kapot van al dat vallen" lach ik en ze rolt met haar ogen we kleden ons terug om en Jen helpt me met mijn t-shirt uit te doen ik ga op mijn zij liggen want mijn rug doet pijn. Ze kruipt tegen me aan en kijkt in mijn ogen en ik in de hare ze zegt niks als ze dat voelt is het precies of ze recht in mijn ziel kan kijken "slaapwel Niall" en ze geeft me een zachte kus op mijn mond "slaapwel princess" en ik kus haar terug ze lacht en draait zich om zodat haar rug tegen mijn borst drukt ik speel wat met haar haar en val dan in slaap.
-------------------------------------------------------------
Sorry voor het kleine hoofdstuk (alweer) maar ja ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden enzo
Love you xxxx
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...