| Jenny's pov|
Nick en ik lopen door het stad ik heb hem gevraagd om mee te gaan aangezien Stephi en Lola niet mee konden. Hij wou eerst niet maar na lang zeuren gaf hij toe. Ik zie Luke lopen een oude schoolvriend van me en begroet hem met een knuffel en een kus op z'n wang. Ik voel Nick's ogen jaloers op mijn rug branden dus draai ik me om en stel hen aan elkaar voor.
Nadat Luke en ik wat hebben bijgepraat neem ik afscheid met een kus op zijn wang en een knuffel. Ik zie dat Nick jaloers wordt dus laat ik Luke los en zeg gedag. Plotseling zegt Nick tegen me "was dat nou echt nodig je leek wel een hoer?" Ik kijk hem geschokt aan en vraag waar hij het lef vandaan haalde om zoiets tegen mij te zeggen terwijl hij zelf alle meisjes nafluit als ik erbij sta maar daar heb ik al snel spijt als ik zie hoe boos hij wordt.
Hij kijkt me met ziedende ogen aan en slaat op mijn wang waar iedereen bij staat. Ik voel zijn hand branden op mijn wang en wil terug schreeuwen tot ik merk dat we in het openbaar zijn en plots voel ik een hand op mijn arm, 2 aquablauwe ogen die me bezorgd aan kijken en een stem zo luid dat uit valt tegen Nick. Ik loop weg van alles en hoor nick nog roepen
"JENNY !! JIJ TRUT KOM TERUG HIER EN ZEG SORRY!! JE HEBT JEZELF VOOR SCHUT GEZET KRENG !"
Ik loop en loop zo snel als ik kan tot ik voetstappen achter me hoor en nog sneller begin te rennen, ik denk dat het Nick is. De voetstappen halen me al snel in en grijpen me bij mijn pols. Ik roep dat hij me moet loslaten en warme tranen lopen van mijn brandende wang af. "Sssh" hoor ik een geruststellende stem zeggen en doe mijn ogen rustig en bang open en zie terug die mooie blauwe ogen voor me als die van daarnet. Ik word kalm. Ik veeg mijn tranen rustig weg terwijl hij vraagt of ik wel oke ben en ik knik. "Niall" zegt de jongen terwijl hij me aankijkt "Jenny" zeg ik.
|niall's pov|
"Niall" zeg ik "Jenny" zegt ze en ze zet een zwak glimlachje op. Ik kijk naar haar wang die aan het gloeien is "waarom deed hij dat" vroeg ik medelevend "ik..weet...het niet" zegt ze snikkend. "Weet je zeker dat je oke bent" vraag ik nogmaals omdat haar wang nog steeds rood is. Ze knikt "ik wil gewoon naar huis" zegt ze en ik knik ik laat haar los en vraag of ik haar een lift kan aanbieden ze twijfelt maar knikt toch zachtjes en ik breng haar naar mijn auto en vraag waar ze woont "peachestreet" zegt ze zacht en ik rij er naar toe. het is niet zover van mijn appartementje ik zet de auto aan de kant en zet de motor uit "dankje" zegt ze zachtjes en stapt de auto uit haar huis binnen.
------------------------------------------------------
Heey iedereen hopelijk is het een leuke start ik schrijf snel verder xxx bye
Maybe
Vote comment ?
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...