deel 14

223 3 1
                                    

|Jenny's pov|

Ik word wakker en beelden van gisterennacht flitsen door mijn hoofd ik krijg een lach op mijn gezicht en merk dat Niall niet meer naast me ligt. Tot hij komt binnen lopen met een plateautje in zijn handen er staat vanalles op een glaasje jus d'orange een croissantje en nog vanalles er ligt ook een mooi roosje op met een kaartje aan ik pak het op.

"voor mijn enige echte doornroosje" ik lach en geef hem een kus "dankje dit had je echt niet hoeven te doen" "jawel je hebt het verdiend" mijn lach wordt groter en hij komt naast me zitten "ik hoop dat je het lekker vind" "ja het is heerlijk wil je ook eentje" hij knikt hevig en ik geef hem een croissantje en eet verder als ik klaar ben wil ik het naar beneden brengen maar Niall is me voor dus ga ik me maar omkleden.

Als ik klaar ben zit Niall koffers te pakken vandaag is de laatste dag bij zijn ouders we vertrekken deze avond terug naar Londen ik vind het wel spijtig want het is hier geweldig leuk en Theo is superschattig maar hij gaat straks ook naar huis. natuurlijk zijn Niall's ouders ook lief al weet ik niet zo veel over hen. Maar ik ben wel blij dat ik de jongens, Lola, Stephi, Eleanor, Sophia en natuurlijk Harry terug ga zien en mijn weekendje hier met Niall was super geweldig en ik ben blij dat ik zijn familie heb leren kennen Denise en ik kunnen denk ik wel goede vriendinnen worden. ook al is ze iets ouder dan mij alleen spijtig dat het zover is van Londen.

"Kom je nu nog helpen of moet ik alles zelf doen?" Vraagt hij met een lach op zijn gezicht "oh sorry Niall" "waar dacht je aan?" "Aan hoe lief Theo en je ouders zijn en dat ik het spijtig vind dat we vanavond al terug naar huis moeten maar dat ik het wel leuk vind dat we dan eindelijk alle anderen terug zien" "oh ja en je dacht niet aan mij?" Er verschijnt een grijns op zijn gezicht hij loopt naar me toe en slaat zijn armen om mijn middel en draait een beetje rond met mijn heupen.

Ik bloos "nee" "en nu?" "Nee" hij kust me op mijn wang "en nu?" "Nee" hij trekt zijn wenkbrauw op en geeft me een kusje op mijn lippen "nu dan?" Ik schud speels mijn hoofd en hij komt dichter met zijn hoofd en wilt me kussen voor hij op een paar millimeter voor mijn lippen stoppen en in mijn ogen kijkt hij bijt op zijn lip- wat er zo damn lekker uitziet- "en nu dan?" "Klein beetje dichter nog" hij grinnikt en kust me lang en teder. "Denk je nu aan me?" Ik lach en knik hij lacht ook

"ga je me nu nog helpen of ga je daar blijven staan" ik lach en neem mijn koffer vanonder het bed en stop er mijn spullen in na een uurtje zijn we klaar en lopen we naar beneden met onze koffers-natuurlijk- moet ik weer vallen van de laatste treden van de trap zo typisch "alles oké princess?" "Ja prima" en ik barst in lachen uit waardoor Niall ook meteen een glimlach op zijn gezicht krijgt en me een kusje geeft.

We zetten onze koffers in de gang en gaan nog wat met Theo spelen de bel gaat en Maura doet open het zijn Greg en Denise. Ik begroet ze met een knuffel Theo rent onmiddellijk naar ze toe "Mama Papa!!!" Denise pakt hem op en geeft hem een kus op zijn wang hij lacht en geeft een kus terug daarna springt hij naar zijn papa en geeft hen ook een kus op zijn wang "we hebben je gemist!" Zegt Greg tegen Theo ik verschiet van een hand op mijn rug maar dat duurt niet lang als ik Niall's hand langs mijn middel voel glijden.

Ik krijg een instant smile op mijn gezicht en hij geeft me een kus op mijn wang zoals Theo net deed bij Greg en Denise we praten nog wat tot het avondeten klaar is en schuiven aan tafel na het eten ruim ik samen met Maura en Denise de tafel af en help met de afwas.

Als we klaar zijn gaan we naar binnen waar de mannen al zitten in de zetel maar is geen plaats meer "kom maar hier zitten princess" en Niall klopt met zijn hand op zijn schoot als teken dat ik moet gaan zitten ik knik en ga op zijn schoot zitten hij lacht en legt zijn handen om mijn middel zo trekt hij me dichter naar zich toe en de ruimte tussen ons verdwijnt hij drukt zijn hoofd op mijn schouder na nog wat gelachen te hebben vertrekt iedereen naar huis Denise, Greg en Theo gaan naar hun huis en Niall en ik vertrekken ook terug naar Londen.

Het is pas 22:00 uur als we daar aankomen "gaan we naar jouw of mijn huis?" Vraagt Niall "jouwe is goed ik denk niet dat harry thuis is en ik ben mijn sleutel vergeten" "oké dat is dan geregeld" zegt hij blij we rijden door tot zijn huis en Niall pakt zijn sleutels en opent de deur we horen gekreun dus lopen we door uit pure nieuwsgierigheid "OH LOLA" het is Zayn's stem we lopen de living binnen en beginnen te lachen als we Lola en Zayn zo op de bank zien liggen ze zijn zo goed als naakt en lola valt van de bank als ze ons hoort lachen en bedekt haar lichaam met de kleren die op de grond liggen.

Zayn doet hetzelfde en ik draai me om en draai Niall met me mee richting de muur zodat ze de kans hebben om zich om te kleden "en wij mochten niet te veel plezier hebben hè Zayn" zeg Niall als hij zich terug omdraait ik draai ook terug en Zayn kijkt Niall aan met opgetrokken wenkbrauw "grappig Horan echt ge-wel-dig" Niall komt bijna niet meer bij van het lachen en ik ook niet dat moest natuurlijk weer gebeuren als wij thuiskwamen hè ! Typisch!

"Ben je niet blij om ons te zien dan?" "Oh juist hoe was het bij je ouders?" "Super!" Lola komt naar mij toegelopen "sorry dat je dat moest zien" zegt ze beschaamd en ze wordt helemaal rood "geen zorgen de volgende keer laat ik wel iets weten" "haha dankje het was niet echt gepland" "bespaar me details alsjeblieft" Smeek ik en kan mijn lach haast niet in houden.

|Niall's pov|

"echt man je wist toch dat we terugkwamen vandaag?" "Ja maar ik dacht dat jullie naar Harry gingen" "ze heeft haar sleutels niet mee en we wisten niet of Harry wel thuis is dus zijn we maar gewoon naar hier gereden" "oh oké" "wat is er nog gebeurd terwijl we weg waren?" "Niet zoveel maar ik denk dat ik verliefd ben op Lola" "dat was je toch al?" "Ja maar echt verliefd verliefd snap je ik weet niet wat ze met me doet ze is gewoon zo...wauw ik doe alles voor haar elke aanraking geeft me tintelingen ze maakt me warm vanbinnen als ik haar stem hoor en als ik haar zie dan vergeet ik alles" hij ratelt door "ik snap het Jenny doet hetzelfde met me en als ik haar dit weekend bezig met Theo...Ze was zo lief en zorgzaam en alles ik houd gewoon zot veel van haar we hebben het goed te pakken maat" zeg ik terug hij lacht en ik ook de meiden kijken ons raar aan maar praten weer verder.

"ik hoop gewoon dat ze ook zoveel van mij houdt" zucht Zayn en kijkt naar Lola "Tuurlijk doet ze dat maat heb je eigenlijk zelf wel door hoe ze naar je kijkt!" Hij krijgt terug een glimlach op zijn gezicht "dankje" "zullen we dan maar gaan slapen?" Hij knikt en we lopen naar de meiden die nog altijd aan het lachen zijn "Jen kom je mee ik ga slapen ik ben best moe?" Ze knikt en neemt mijn hand "slaapwel Lo" "slaapwel Jen" "slaapwel Zayn en houd je een beetje in he" ze lacht en hij steekt zijn tong uit "slaapwel Styles" ze steekt haar tong uit en ik zeg ook slaapwel tegen Lola en Zayn. We lopen de kamer binnen

"shit mijn koffer staat nog beneden" "hier draag dit maar" en ik geef haar mijn t-shirt aan ze glimlacht "dankje Nialler" Nialler de manier waarop ze dat zegt geeft me een goed gevoel zo vertrouwd alsof ik haar al jaren ken soms zou ik zo graag dat ze voor altijd bij mij kon zijn en dat ik haar voor geen seconde moest missen. Ik houd van haar en alle dingen die ze doet.

ze is misschien niet perfect in haar ogen maar als het kon zou ik mijn ogen aan haar geven zodat ze kon zien wat ze voor mij betekend en hoe perfect ze is voor mij. "Penny for your thoughts" ze port in mijn zij "ik dacht aan jou en aan...ons" "goede dingen?" "Perfecte dingen" "zoals?" "Jij!" Ze lacht "ik ben niet perfect" "wel voor mij" ze geeft een kusje op mijn lippen en laat los veel te snel "je was toch moe hè?" Ik knik "maar voor jouw wil ik voor eeuwig wakker blijven" ze lacht en stapt naar het bed en sleurt me mee ze gaat onder de dekens liggen en ik ga naast haar liggen ze kruipt dicht tegen me aan ze klemt zich rond mijn middel en ik leg mijn arm om haar heen en streel door haar haar "trusten princess" "trusten prince charming"
------------------------------------------------
Oke tis een beetje een kort stukje maar ja toch wel leuk denk ik, hoop ik
Ik wil even het middelste stukje opdragen aan lolaxp echt een schat en een super toffe ze is er altijd voor me en ik hoop dat ze weet dat ik er ook voor haar ben I love you bby xxx en khoop da je het leuk vindt ;-)

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu