|Niall's pov|
Jen beweegt wat naast me en heeft tranen in haar ogen. "Pap alsjeblieft?" Ze mompelt nog iets maar dit is het enige dat ik kan verstaan. "Jen?" Ze trilt en zweet helemaal "MAMA!" Haar schreeuw klonk hartverscheurend "Jen het is oké het is maar een nachtmerrie" ik schud aan haar schouders maar ik begin in paniek te geraken ik krijg haar niet wakker. Ik bel Harry misschien weet hij wel wat ik moet doen
(H=Harry, N=Niall)
H: wat?
Zijn stem klinkt zwaar en schor shit het is 3 uur
H: komt er nog wat van?
N: Euh ja sorry het spijt me om je wakker....
Jenny schreeuwt zo hard
H: is dat Jenny is ze oké??!
N: ja nee ik weet het niet ze heeft een nachtmerrie en ik krijg haar niet wakker!
H: shit ni weer hè ! Ik kom er zo aan
N: ne..
(Einde telefoongesprek)
Hij legde af voor ik nog kon tegenspartelen.
" Shit ni weer hè!" Die zin blijft maar door mijn hoofd spoken ze heeft ze nog nooit gehad voor zover ik weet buiten die ene keer met Nick maar dat was anders.Ik word uit mijn gedachten getrokken door de bel die afgaat ik spurt naar beneden en open de deur Jen schreeuwt-alweer- hij stormt binnen en loopt onmiddellijk naar boven waar Jenny en ik liggen of lagen what ever ik wil gewoon dat ze wakker wordt.
Harry gaat op de bedrand zitten en neemt Jen's schouder beet "Jen wordt wakker" zegt hij zachtjes "Jen!" Hij roept bijna naar der maar ze wordt nog steeds niet wakker alsof ze in een andere dimensie zit ofzo. "Ik hoop dat je natte lakens niet erg vind mate"
Harry loopt naar de badkamer en komt terug met een bekertje water "Jen wakker worden!" *splesh* hij gooit het water over haar heen en ze springt op. "JENNY!" ik plet haar bijna maar wat wil je ik schrok me rot "alles oké princess?" Ze knikt maar ik weet dat het niet goed gaat. Ze kijkt naar Harry "Dankje Hazz" "bedankt dat je me gebeld heb Niall" "het spijt me dat ik je wakker heb gemaakt maar ik kreeg haar niet wakker en ik raakte in paniek"
"als je haar niet wakker krijgt uit een nachtmerrie dan moet je een glas water over haar heen gieten het leuke aan al dit" hij grinnikt een beetje en ze rolt met haar ogen "wauw dankje broertje" " broer " "jij gooide net water over me heen hoor" ze lacht terug een beetje en haar verdrietige ogen staan weer blij. "Dit is de eerste keer en ik heb niet eens water over der mogen gooien" zeg ik met een pruillipje "de eerste keer?" Zegt Harry verbaasd ik knik en kijk hem nu ook verbaasd aan. "Harry heeft gelijk dit is de eerste keer dat ik een nachtmerrie sinds...Nick" "misschien ben je het allemaal aan het verwerken ofzo" zegt Harry stil ze knikt en kijkt me aan.
Als we nog wat gepraat hebben en gelachen is Harry weer naar huis gegaan en zijn Jenny en ik weer in bed gaan liggen. "Mijn nachtmerries zijn gestopt toen ik voor de eerste keer bij jouw in bed tegen je aan gedrukt lag en jij met je handen door mijn haar streelde Ni" ik ben eerst wat geschokt door haar worden maar ze gaat verder
"ik voel me veilig bij jouw ik weet gewoon ergens diep in me dat je er altijd voor me zult zijn en je me altijd zal beschermen" ze kijkt me recht aan en drukt een lief, zacht kusje tegen mijn lippen."ik zál je altijd beschermen en zál er ook altijd voor je zijn om dat ik van je houd Jenny en ik zorg ervoor dat jouw niets meer overkomt" er zit een traan in mijn ooghoek en ze rollen bij haar ook over der wangen ze veegt de mijne weg drukt haar hoofd tegen mijn borst aan.
|Jenny's pov|
Ik hou zoveel van deze jongen en ik ben de gelukzak die met hem mag trouwen. We moeten niet meer zoveel doen alleen de kleding moet nog geregeld worden de rest heeft Niall al in orde gemaakt. Ik ga morgen met de meiden shoppen voor de perfecte jurk ik droom er zelfs over.
Niall die aan het altaar staat in een kostuum met zijn mooiste lach en de deuren die opengaan, muziek begint te spelen, bruidsmeisjes komen binnen en dan ik, de bruid zijn bruid nog even en het is zover. Ik hoop alleen dat er niets misgaat maar dat zal wel niet nog maar 2 weken en dan zijn we zover dan word ik zijn vrouw, verbonden voor altijd. Hij ademt rustig en ik hoor zijn hart op een regelmatig ritme kloppen. Hij slaapt hij is zo schattig als hij slaapt ik zal ook maar beter gaan slapen. Niet veel later lig ik ook al te slapen.
-----------------------------------------------
Oke hey sorry stom hoofdstukje I know ma ik wil gewoon even meedelen dat ik op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag mijn hoofdstukjes vrij klein en kort ga houden om dat ik dan school heb en meestal keiveel huiswerk :'( maar ja wat doe je daar aan hè maar op woensdag, zaterdag en zondag maak ik het wel weer goed door iets langere hoofdstukjes te schrijven en in de vakanties natuurlijk ook :-D maar ik blijf wel elke dag uploaden hope you guys still like it xxx
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...