|Niall's pov|
Ik word wakker en kijk naast me geen Jenny spijtig ik wou dat ik vroeger wakker was als haar ze slaapt altijd zo schattig! "Niall?" Fluister een zachte stem het is Jenny ze doet de deur een beetje verder open en ik doe alsof ik slaap. vraag me niet waarom want dat weet ik zelf niet. "Niall? Ben je wakker?" Ik blijf stil het bed naast me duikt wat in en ik voel een hand op mijn wang. "Ni wakker worden" Ik trek haar naar me toe zo snel en hard als ik kan.
Ze verschiet en slaakt een gilletje "ik ben wakker" zeg ik en ze begint te lachen "Nee je meent het" zegt ze sarcastisch maar ze kan haar lach niet inhouden. "er is iemand aan de deur voor je" "oh is dat zo" ze knikt "dan vrees ik dat ze nog even moeten wachten want ik ben bezig" ze rolt met haar ogen en staat op.
"kom op slaapkop opstaan Zayn wacht op je" "Zayn?" Ze knikt "waarom het is 8 uur die is nooit zo vroeg op" ze heft haar schouders op als teken dat ze het niet weet en trekt me het bed uit bij mijn arm. "kom op of moet ik je meesleuren" Ik lach en sta op ik geef haar een kus en sla mijn armen om haar middel en schuifel zo met haar in mijn armen naar de deur.
Ik zie Zayn, en ze laat me los geeft me een kus op mijn wang en loopt naar de keuken. "ik wil hem nog terug hè Zayn" zegt ze nog tegen hem voor ze in de keuken verdwijnt. Hij lacht en ik stap naar hem toe "hey maat" "hey whatsupp" "ik had een vraagje ik ben niet zo een romanticus zoals je wel weet en ik wou het eerst aan Jenny vragen maar die meiden kunnen hun mond geen seconde stil houden" grapt hij ik lach even mee en stem in en hij praat verder.
"en aangezien dat het de laatste dag is in Parijs wou ik nog iets leuk doen met lola maar ik weet helemaal niet wat ik moet doen" "en wat denk je dat ik voor je kan doen?" "Kom op man je moet me helpen" "hahaha oké maar het is niet dat ik veel beter ben in dat soort dingen dan jij" "please ik ben radeloos" "Ja dat zie ik kom maar binnen" "dus ze houdt van de kleur blauw en ze is dol op muziek..." ik kap hem af " waar wacht je dan nog op man" "wat?" "Je zit in de stad van de liefde met de eifeltoren op nog geen 5 km afstand en je schrijft je eigen liedjes en zingen kan je ook nog niet eens zo slecht en dan kom je naar mij!" "Ja je hebt gelijk bedankt maat" "geen dank veel plezier" "dankje"
"waar ging dat allemaal over?" Vraagt Jen "iets kleins" ze lacht en stapt naar me toe slaat haar armen om mijn nek en geeft me een klein kusje. Mijn handen liggen op haar rug en glijden naar onder ze liggen op haar kont en ik geef een knijpje ze springt op en zwaait haar benen om mijn middel "ik hou van je Ni" "ik ook van jou jen" ik laat haar zakken en ze zet haar beide voetjes weer op de grond.
ze kijkt me aan in mijn ogen en ik in de hare "wat gaan we doen vandaag?" "ik weet het niet wat wil jij doen?" "Ik weet het niet" "we kunnen een wandelingetje gaan maken" ik knik "Ja super maar dan ga ik me omkleden" "jen ik moet even snel iets gaan doen ik ben zo terug" "euhm oké tot zo" ik loop de deur uit en ga naar Zayn
|Jenny's pov|
Ik hoor de deur toe gaan en ik loop naar de badkamer ik zet de douche aan zodat hij kan opwarmen en neem een leuk jurkje en wat ondergoed loop naar de badkamer en spring onder de douche.
als ik klaar ben sla ik de handdoek over mijn lichaam en droog me af. Ik doe mijn kleren aan en zoek wat leuke schoenen daarna kam ik mijn haar en begin aan mijn make-up. "babe je ziet er zonder make-up ook nog even mooi uit hoor je hebt dat niet nodig" en ik voel twee warme armen om mijn middel "je bent prachtig" ik bloos en draai me om "dankje Ni" "graag gedaan princess" "ben je klaar?" Ik knik en hij neemt mijn hand vast we lopen naar buiten en we beginnen te wandelen ik loop wat met Niall mee ook al heb ik geen flauw idee waar we naartoe wandelen ik vertrouw hem al ben ik wel wat nieuwsgierig.
Na een halfuurtje stappen komen we aan bij een prachtig bos we lopen verder naar een open plek en er ligt een dekentje met allerlei lekker eten op en overal mooie versiering er ligt ook een gitaar op het deken "w-wat vind je ervan?" Vraagt hij onzeker "h-h-het is prachtig Niall dankje waneer heb je dit gedaan?" "Het was mijn idee maar Zayn en lola hebben alles klaargelegd" "het is geweldig" ik ben overdonderd het is zo mooi "speel je gitaar?" Hij knikt en kijkt weg "dat wist ik niet" hij lacht "ik weet dat je dat niet wist" hij bloost hij neemt mijn middel en zet me op de grond hij komt naast me zitten en we beginnen te eten het is toch al 9 uur en we hadden nog niet ontbeten.
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...