(Review)
hij knikt en kijkt me ongerust aan oké hier gaan we dan "oké...euhm waar moet ik beginnen harry papa en ik..."
(End review)|Jenny's pov|
"Hij...gebruikte me om klanten te lokken" floep ik eruit
"Wat? Hoe bedoel je klanten lokken?wie?...euhm waarom?...wat?????" Stamelt hij geschokt "ondertussen weet je dat pa aan de drugs zat hè" hij knikt hevig "hij dealde ze ook en zijn zaak ging slecht dus moest ik...hem helpen door..." "Door wat?" Roept hij bijna "door...jongens te...te verleiden om drugs te pakken" ik kijk naar de grond uit schaamte ik voel me zo dom dat ik al die dingen deed voor hem! "Je...je deed wat?" "Ik...hielp hem oké! Ik wou het niet maar hij zou jouw en mam en mij kapot maken" "w-w-wat?" Stamelde hij "I-ik wou niet dat hij jullie iets aandeed dus deed ik wat hij zei" er vloeien hete tranen over mijn gezicht en Harry laat nu ook zijn tranen vallen. "Alsjeblieft Harry je moet me geloven ik wilde het niet maar...hij dreigde dat hij jullie iets zou aandoen" "heeft hij je ooit verplicht om...dingen te doen met...die jongens?" Vraagt hij plots ik schud mijn hoofd "ik moest wel maar ik deed het niet" "is dat waarom...hij je...sl-sloeg?" Ik knik "elke keer als ik niet deed wat hij vroeg of ik een klant had laten lopen" hij trekt me naar zich toe voor een knuffel "w-waarom zei je niks?" "Ik mocht niks vertellen tegen niemand" snik ik "het spijt me ik had het moeten zien, moeten horen,...I-ik had je moeten helpen" "dat doe je nu toch" zeg en ik probeer naar hem te glimlachen maar het lukt me gewoon niet.
hij duwt met zijn vingers mijn mondhoeken naar boven en probeert zelf ook een lachje op te zetten in tegenstelling tot mij lukt het hem wel en dat is alles wat ik van hem nodig heb. een glimlach ook al is het maar een zwak glimlachje "het spijt me echt Jen" "stop ermee het is niet jouw schuld" ik laat hem los maar hij drukt me nog steviger tegen zich aan. "Overmorgen gaan we terug naar huis oké dan kunnen we deze rotvakantie vergeten" "zo erg was hij ook weer niet alleen de afgelopen week was minder" "minder? minder! echt serieus Jen! Niall zijn rug lag grandioos open Jamie komt opduiken en jij moet dit allemaal terug oprakelen en jij noemt dit niet eens een rotvakantie!" "Ja ik ben samen met niall sinds deze vakantie en dankzij Jamie heb ik dit kunnen oprakelen nu dat jij dit weet hoef ik me geen zorgen meer te maken dat je er ooit achter komt" "Hoe kan je toch zo positief blijven"
we staan aan de deur en Niall zit voor onze deur met zijn oortjes in "ik heb een gelukskabouter" fluister ik en wijs naar Niall. Harry barst in lachen uit en Niall schrikt op. "wat is er?" "Ge-geluks-ka-kab-bout-ter hahaha" proest Harry uit "wat?" "Je bent haar geluks-ka-kabou-ter Hahahahahahahahaha!!!" Hij kijkt me raar aan "dankje" zegt hij na een tijdje "graag gedaan Ni" zeg ik en hij krijgt een lach op zijn gezicht ik sein dat hij binnen mag komen en hij loopt naar binnen hij slaagt op mijn kont en loopt verder ik rol met mijn ogen en sluit de deur. "man zelfs door de deur heen hoor je hem nog" zeg ik en Niall begint nu ook te lachen.
"ben je oké?" En zijn lach verdwijnt ik knik "wil je erover praten...het moet niet maar als je wilt ik ben er voor je" "dankje" hij gaat op de bank zitten en hij klopt op zijn schoot als teken dat ik moet gaan zitten. "ik ben een en al oor princess" ik geef hem dezelfde uitleg als dat ik aan Harry gaf en hij kijkt me geschokt aan "w-wat heeft Jamie met je gedaan Jenny?" "hij was een partner van mijn vader" "deed hij je pijn?" "Hij sloeg me en schopte me een keer waar Harry bij was en daarom reageerde hij zo fel. Ik lag toen een maand in het ziekenhuis" "heb je ooit...nu ja je weet wel..het gedaan met die jongens" ik schud mijn hoofd en zie opluchting in zijn ogen "ik zei toch je bent mijn eerste" hij verschijnt een zwak glimlachje op zijn lippen en hij slaat zijn armen om me heen het voelt goed, warm en vertrouwd.
Ik draai me om en kus zijn oh zo zachte lippen hij kust me terug "I love you princess" "I love you to ni"-------------------------------------------------------
Hey iedereen xxx het spijt me voor het korte hoofdstukje maar ik was weg vandaag en had niet veel tijd om te schrijven maar ik wou jullie niet teleurstellen ofzo. Xx
Hope you like it !Maybe vote comment?
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...