|Niall's pov|
Ik voel geen Jenny naast me dus draai ik me om zodat ik haar weer kan omhelzen maar geen Jenny. Ik doe voorzichtig mijn ogen open en zie haar niet ik doe met moeite op en zwaai mijn benen over de bedrand. Ik neem een broek en trek die aan.
I'm bulletproof nothing to loose, fire away fire away. Ricohet you take you're aime
Fire away fire away
You shoot me down but i won't fall
I am titanium
You shoot me down, but i won't fall
I am titanium
I am titaniumIs dat Jen? ik loop naar waar het geluid vandaan kwam de keuken. En zie een zingende en dansende - nu ja wat je dansen kan noemen - Jenny "princess" ze schrikt en draait zich om "oh sorry ik heb je toch niet wakker gemaakt?" Ik schud mijn hoofd "wil je een pannenkoek?" Ze lacht lief ik knik "graag" ik loop naar der toe en druk een kusje op haar lippen we blijven nog even zo staan.
"Is er iets aan het aanbranden?" "SHIT!" ze draait zich in een ruk om en haalt de pan van het vuur "pannenkoek?" Zegt ze met een onschuldig glimlachje op der gezicht ik lach als ze de verbrande pannenkoek laat zien "nee dankje ik eet de jouwe wel op" ik neem een pannenkoekje van het bord dat op tafel staat en steek die in men mond. "Hey dat is de mijne" "ik bak er wel nieuwe" "oke dan neem ik even een douche" "maar dat is veel leuker met 2" ze schudt lachend haar hoofd en loopt naar de badkamer.
Ik grinnik en zet een nieuwe pan klaar en doe er wat deeg in na een kwartiertje ben ik klaar en zet ik het bord op tafel met wat suiker en siroop. "Wauw ik heb honger maar zoveel nu ook weer niet" ik draai me om en daar staat ze met een grijns op haar gezicht" "ik help wel" ze lacht en zet zich neer terwijl ze een pannenkoek in haar mond propt.
"Wat zullen we vandaag gaan doen?" "we kunnen een boottochtje gaan maken?" Zeg ik ze knikt "kunnen we dan ook gaan zwemmen?" Ik knik "ze hebben hier ook een binnenzwembad" "de zee is toch leuker" ik grinnik tot haar gsm trilt ze neemt op
| Jenny's pov|
(J=Jenny,S=Mr.Star)
J: hallo met Jenny
S: hallo met Mr.Star
J: oh hallo Mr.star
S:ik had een vraagje?
J: ja tuurlijk wat is er?
S: ik ben nieuw talent aan het scouten en ik zag jouw vriend op YouTube is hij misschien daar?
J: Niall? Ja die is hier ik zal hem even doorgeven
S: dankjewel miss. Styles
J: miss. Horan eigenlijk hier is hij
(N=Niall,S= Mr. Star)
N: hallo met Niall Horan
S: ....
N: oh euhm hallo vind u het erg als ik u op speaker zet Mr. Star?
S....
N: u staat nu op speaker
S: oké
N: is er iets waarmee ik u kan helpen Mr. Star?
S: ja eigenlijk wel zoals ik aan miss. Sty...Horan al verteld had ben ik op zoek naar talent. En ik heb jouw en die anderen jongens gezien one direction is het niet?
N: uhun ja dat klopt
S: ik en het management zijn het erover eens dat jullie echt talent hebben.
N: wauw danku Mr.star
S: wat zouden jullie ervan vinden als we jullie een contract aanboden?
N: WAT? Wauw dat is fantastisch!! Ik moet het natuurlijk wel eerst even overleggen met de band?
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...