|Niall's pov|
Ik word rustig wakker door Jen's stem die zachtjes little things zit te neuriën ze doet mijn solo en ze zingt het zo mooi.
You'll never love yourself Half as much as I love you.
an you'll never treat yourself right
Darling
But I want you to,
If I let you know,
I'm here for you Maybe you'll love yourself, Like I love you."Goodmornin" ze schrikt op en draait zich om "hey Ni" "alles oké? " "Ja hoor waarom?" "Je bent al zo vroeg wakker"
"Dit kleine duiveltje wou niet meer slapen" "sure dat kleine duiveltje wou niet meer slapen he" ze kijkt me gekwetst aan en trekt een pruillipje "ben ik een duiveltje?" Vraagt ze zielig "ja" "wel goed want jij bent mijn angel en the devil wears prada dus...just saying" ik schud mijn hoofd lachend heen en weer "wel een engel draagt een halo baby I can see you're halo" ze grinnikt
"we gaan toch niet de hele dag liedjes citeren hè want dan heb ik nog een hele goede voor straks" "oh ja welke dan" "I just had sex and it felt zo good" fluistert ze in mijn oor. "Jenny! Diana is wel hier hè shame on you" "I promise no more walks of shame" "wie citeerde er nu he" ze lacht en kruipt op bed. "Sorry maar ja wat doe je eraan" grapt ze "euhm dit" ik druk mijn lippen op de hare "Ni where's your halo" grinnikt ze "where's your prada" "oh my dit wordt een lange dag" ik knik en ze lacht.
"Zullen we ons maar gaan klaar maken?" Vraagt ze na een tijdje "ja sure wanneer vertrekt de boot?" "Binnen...een uurtje" ik knik en sta op. Ik pak mijn kleren en loop naar de badkamer waar ik me omkleed.
"Zo ben je klaar?" "Euhm jep" ze laat de 'p' ploffen. Ik neem de autosleutels en Jen zet Diana vast in haar autozitje dan komt ze naast me aan de passagierszijde zitten. Ik begin te rijden en niet veel later zijn we al op de boot "zullen we wat gaan eten?" Vraag ik aan haar "ja tuurlijk neem jij Di's flesje?" "Sure princess" ze neemt Diana uit haar zitje terwijl ik haar flesje zoek. "Got it" "oké let's go!" Ze is zo hyper vandaag echt geweldig. "Rustig aan we hebben nog tijd" ze steekt haar tong naar me uit en raced verder.
Diana vindt het zo te horen niet zo erg, we komen aan bij het kleine 'restaurantje' op de boot en kiezen een leuk tafeltje uit. We bestellen allebei pannenkoeken lekker als ze het eten op tafel komen zetten bedank ik hem vriendelijk en begin dan te schransen "Ni manieren" ik rol met mijn ogen en eet - iets kalmer- verder.
Als we aankomen bij de haven stappen we de auto in en rijden de boot uit niet veel later komen we bij mijn ouders aan. Ik neem Diana en Jen neemt de tas uit de auto, we lopen naar de deur en bellen aan. Nog geen 5 seconden later doet mam blij de deur open en trekt me in een knuffel ik neem Diana over van Jen die ook een knuffel krijgt.
"Kom binnen kom binnen!" Roept ze blij terwijl ze ons naar binnen trekt "hey mam, pap" "dag jongen" groet papa me hij staat op en trekt me in een knuffel. Mama neemt Diana over en loopt naar de zetel waar ze gaat zitten. "Geef die tas maar hier hoor Jen" "oh juist bedankt dat jullie op haar willen passen dit weekend" "geen probleem we doen het graag" antwoord mijn vader als hij de tas neerlegt. Ze geeft hem een vriendelijk lachje en gaat naast me op de bank zitten.
"En wat gaan de tortelduifjes doen?" Vraagt mijn moeder nieuwsgierig " I say nothing nothiiing" Jen zucht want ze weet het echt niet ze mag het ook niet weten.
|Jenny's pov |
Waarom zegt hij het nou niet gewoon ik word er gek van. Ach ja we zullen wel zien zeker? "Ni?" "Uhun?" "Wat gaan we doen en als je nu zegt dat het een verassing is vermoord ik je" "het is een suprise princess ik zeg niets" die grijns dat hij nu op zijn gezicht heeft zou ik er het liefst af slagen maar ik houd me in. "Oh how I wish that I knew" fluister ik in zijn oor waardoor hij moet lachen en Maura en Bobby ons raar aankijken. "S.O.S please someone help me" grinnikt hij terug "funny zeer funny" "I know"
We hebben nog even gepraat met Maura en Bobby maar hebben dan besloten om te vertrekken zonder Diana ik denk dat ik haar ga missen maar het is zo lang geleden dat ik nog eens alleen was met Niall en ik ben blij dat hij met het idee aankwam.
"Princess ga jij iets leuks aantrekken?" "is dit niet leuk dan?" "Tuurlijk wel maar euhm...dat gaat niet zo makkelijk uit of wel?" Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen en ik begrijp onmiddellijk waar hij het over heeft "ik ga al" ik ren naar boven en kijk in de kast waar ik een leuk jurkje uithaal en aantrek (zie gif) daaronder draag ik het meest sexy lingerie setje dat ik maar kon vinden aan en wat bijpassende schoenen (zie gif) en maak me helemaal op (zie gif). Als laatste doe ik nog een beetje parfum op en loop zo fancy mogelijk naar beneden. Niall zit in de zetel op me te wachten hij is ook helemaal net aangekleed zijn haar is mooi in model gebracht en hij draagt een leuke Jeans en wit t-shirt. "Ik ben klaar" deel ik mee hij staat recht en draait zich om zijn ogen gaan wijd open en zijn mond valt een beetje open "Ni je vangt vliegen" waarop hij zijn mond dicht doet "je ziet er prachtig uit!"
Hoewel we al zolang samen zijn word ik nog steeds een beetje rood als hij me zo'n complimentjes geeft. "Jij mag er anders zelf ook wel wezen hoor" hij lacht en drukt een kusje op mijn lippen daarna neemt hij mijn hand en trekt me mee naar de auto. "Zullen we dan maar?" Ik knik en hij opent de deur voor me " here you go ma'am" "ma'am?" "Wat?" "Ben ik zo oud?" Hij lacht en stapt zelf ook in.
We komen na een tijdje rijden aan bij een leuk restaurantje iets buiten Londen "het is hier echt prachtig" "I know I know I know for shure" ik schud lachend men hoofd en loop naar de tafel waar 'Horan' op staat -met zo'n plaatje weet je wel- Niall schuift mijn stoel naar achter en ik ga zitten.
"Zo zo je slooft je echt uit hè" hij knikt alleen maar en lacht de ober komt naar ons toegelopen en we bestellen ons eten. Het is super gezellig!
Na het etentje zijn we naar the Londen eye gegaan en het was zo prachtig.
"Oke gaan we terug naar huis?" Vraagt hij met een knipoogje waardoor ik meteen weet wat hij bedoeld en knik "is meneer ongeduldig?" Plaag ik hem "I just can't wait" "Nee Ni niet opnieuw" Zeur ik "wacht maar af" hij heeft een enorme grijns op zijn gezicht en geloof mij als ik zeg dat hij zijn lach zo hard probeert in te houden.
We komen thuis aan en we lopen naar binnen Niall sluit de deur en kijkt me met een dirty grijns aan "I guess it's just the woman in you that brings out the man in me" zingt hij ik lach en hij barst ook in lachen uit "do what you want what you want with my body" hij trekt me rustig mee naar de slaapkamer "welcome to my sexroom" oh god dit wordt nog een lange lange avond haha
"Move your body like a cyclone" ik draai sexy - of wat sexy zou moeten zijn- met men heupen tot ik plots Niall tegen me aan voel schuren "your sex is on fire" zing ik als ik me omdraai en men lippen op de zijne druk "wanna get dirty" mompelt hij er nog door "loosen up my buttons baby" "I think I just jizzed in my pants" "Omg Ni nu al we moeten nog beginnen" grap ik hij lacht en trekt de rits van mijn jurkje rustig naar beneden terwijl hij op zijn lip bijt.
"Oh girl give it to me" "like a virgin touched for the very first time" "talk dirty to me"
------------------------
Sorry dat ik niet verder ga dan dit maar eerlijk het begint er een beetje over te gaan en you know little awkward sorry maar ik ga wel even de liedjes van dit hoofdstuk opsommen voor de mensen die het interessant zouden vinden en bij de gif staat er ook nog een filmpje van Niall's lach gewoon omdat het zo damn schattig is (fangirl momentje) hier is de lijst met liedjes:
-one direction : little things
-Beyonce : halo
- akon ft. Lonely island : I just had sex
-pink : walk of shame
- Rihanna : S.O.S
-one direction : steal my girl
- Akon : I can't wait
- foreigner : feels like the first time
- lady Gaga ft. Christina Aguilera : my body
- ludacris : sex room
- kings of Leon : sex is on fire
- Christina Aguilera : dirty
- pussycat dolls : buttons
- lonely island : jizz in my pants
- Robin thicke ft. 2chainz : give it 2 me
- Madonna : like a virgin
- Jason derulo : talk dirty to meZo dat was het thank you YouTube anders had ik niet de juiste liedjes gevonden enzo maar er zitten wel heel veel goede liedjes tussen ook dus als je wilt here you go hope you liked it
Love y'all xxxxxxxxxxx
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...