|Jenny's pov|
Vandaag gaan we de trouwjurk kopen ik hoop echt dat ik een mooie jurk vind de perfecte jurk voor de perfecte man. Niall beweegt naast me ik voel hem rustig wakker worden en kijk naar hem hij heeft een glimlach op zijn gezicht "heey princess lekker geslapen?" ik knik en staar naar zijn mooie blauwe ogen.
"Waneer vetrekken jij en de meiden?" "binnen een uurtje waneer vertrek jij?" "binnen een uurtje zoals jij" "oke dan ga ik me alvast klaar maken" hij knikt en ik stap uit bed als ik de deur wil open doen hoor ik een plof ik draai me om en zie Niall op de grond liggen met een pijnlijk gezicht "Niall alles oke?" "ja gaat " "wat heb je gedaan?" "ik ben uit bed gevallen" ik kan het niet helpen en lach als ik hem omhoogtrek
"slim horan zeer slim" "ik ben moee" verdedigt hij zichzelf ik lach "ik ook maar ik viel niet uit bed ofwel misschien?" "nee maar nu wel" hij trekt me aan men arm naar de grond toe en ik beland recht op zijn borst ik slaak een gilletje en sla op zijn borst. "Niall!" "jah" zegt hij met zijn onschuldigste blik "waar in hemelsnaam was dat goed voor?" "waar was wat goed voor?" ik rol met mijn ogen en probeer op te staan maar hij houdt me tegen
"blijf nog even please" hij smeekt bijna "nog 1 minuutje dan" "jeeje" ik schud lachend mijn hoofd en sta na een minuutje terug op ik trek hem recht en geef hem een zacht kusje op zijn wang. Als ik klaar ben en Niall ook gaan we naar beneden om wat te eten ze kunnen hier elk moment staan en we hebben nog niets gegeten.
De bel gaat en ik doe open de meiden en de jongens staan al voor de deur ik begroet ze en ze lopen naar binnen. "Het vrijgelzellenfeest wordt geweldig " is het eerste wat ik hoor als ze Niall hebben begroet jongens blijven jongens he de meiden en ik gaan ook uit maar we weten nog niet naar waar.
"Jen ben je klaar?" vraagt Lola ik knik en geef Niall nog een vluchtig kusje op zijn wang "is dat alles" hij zet een pruillipje op. "Profiteur" zegt Zayn lachend ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn mond hij lacht en ik loop naar de meiden "doei!!" is het laatste wat ik hoor voor dat ik de deur sluit.
We stappen in Lola's auto en rijden weg naar de bruidswinkel we moeten een trouwjurk hebben voor mij en nog jurkjes voor de bruidsmeisjes Eleanor,Lola,Stephi en Sophia zijn mijn bruidsmeisjes en hoe kan dat nou niet leuk zijn.
Ik hoop maar dat ik een jurk vind ik kan soms echt serieus moeilijk zijn op dat vlak. De auto stopt en ik stap uit we staan vlak voor de winkel en ik zie al een paar supermooie jurken in de vitrine hangen. Ik zie het al voor me de perfecte jurk "Aaah omg deze jurk wil ik" roept Stephi nadat we nog geen 10 minuten binnen zijn we lopen allemaal naar haar toe en ze heeft een geweldig mooi jurkje vast. Alle meiden vinden de jurk prachtig en ik ook hij is zo mooi.
Ik heb ondertussen al 7 jurken gepast maar nog geen een dat er echt uitsprong. Tot ik de jurk vond ik liep uit het kamertje en ga voor de meiden hun ogen staan hun monden vallen open-letterlijk- "ik ben verliefd dit is DE jurk.
-------------------------------------------hey everybody het is bijna zover ze gaan bijna trouwen volgend hoofdstuk maak ik wel even een tijdsprongetje. Hope you guys still like it
Love y'all xxx
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...