deel 8

299 8 0
                                    

|Niall's pov|

Ik word wakker door steken in mijn rug en flitsen van daar straks vliegen voorbij in mijn gedachten Jen ligt tegen me aan dus ik probeer me recht te zetten zonder haar wakker te maken wat kennelijk niet echt lukt want ze opent haar ogen en kijkt me aan. "heb je pijn?" Haar stem klinkt schor en ze hoest even voor ze recht gaat zitten en het flesje water van het nachtkastje naar haar mond brengt. Ze drinkt een beetje en slikt het door ze kijkt me aan "nou? Heb je pijn Niall?" Vraagt ze nogmaals ik knik, ze trekt haar wenkbrauw op en kijkt me aan met een blik alsof ze wil zeggen: en nu de waarheid. Ik schud mijn hoofd en ze spreidt haar armen als teken voor een knuffel ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel ze legt haar armen in mijn nek en gaat met haar vingers door mijn haar. Ze kust me en ik kus terug.

Ze trekt me naar de badkamer en zet me neer op een stoeltje voor de spiegel "doe je t-shirt uit" "wat waarom princess" ze lacht naar me "omdat ik je wonden moet verzorgen Niall" ik lach terug en geef haar dezelfde 'en nu de waarheid blik' als zij me daarnet gaf en ze lacht "Ja je bent prachtig zonder t-shirt maar voor nu moet ik gewoon echt je wonden verschonen" ik lach om haar opmerking en trek mijn t-shirt uit het doet wat pijn maar het is al minder als gisteren of nu ja een paar uur geleden. "zeg het me als ik je pijn doe oké!" Ze klinkt ongerust dus knik ik maar om haar gerust te stellen ze trekt rustig de compressen eraf en gooit ze in de vuilbak  ze neemt wat ontsmettingsmiddel en ontsmet mijn wonden het pikt en ik trek terug. "pijn!?" Schrikt ze "ja maar het is oké ik moet maar even op mijn tanden bijten" ze kijkt me medelevend aan via de spiegel en doet na een tijdje staren verder. ze komt bij 1 van de diepere sneden en ik trek een pijnlijk gezicht ze stopt daarom heeft ze ons voor de spiegel gezet denk ik om te kijken of ik pijn heb of niet. "slimme meid" "hunh?" "Daarom zette je ons voor de spiegel hè om te kijken of ik pijn heb" ze knikt en geeft me een zwak lachje "je bent dan toch ook zo slim hè" lach ik en haar glimlach wordt breder. "dat je dat maar weet" en ze knipoogt ik knik als teken dat ze mag doorgaan en na nog een paar andere schrammen neemt ze wat compressen die we meegekregen hebben van de dokter en legt ze erop.

ze geeft een kusje op mijn schouder "helemaal opgelapt" fluistert ze in mijn oor ik draai me om en kus haar "dankje princess" "alles voor mijn prince" ze staat op en loopt naar de keuken "jij loopt ook altijd weg als het leuk begint te worden hè" ze rolt met haar ogen en neemt wat fruitsap uit de koelkast ze schudt het in en drinkt het op "wil je ook wat?" "Nee ik heb niet zo'n dorst maar weet je wat ik wel wil?" "Nee zeg het eens"

"Ik heb zin in...jouw" fluister ik en kus haar in haar nek ze lacht en neemt mijn wangen tussen haar handen en draait rustig cirkeltjes met haar duim ze kust me en kijkt in mijn ogen ik neem haar op en zet haar op het keukenblad ze opent haar benen zodat ik ertussen kan staan en slaat ze om mijn middel. Ik kus haar lang en teder de zoen wordt ruwer en ze trekt een beetje aan mijn haar ik kan het niet laten en laat een kreun ze moet grijnzen en trekt zich dichter tegen me aan ik neem haar op van het keukenblad en draag haar zo onze slaapkamer binnen zonder de kus te verbreken en leg haar zachtjes op haar rug op het bed. ik doe mijn t-shirt uit het doet pijn maar dat kan me niets schelen op dit moment. Ik trek haar t-shirt uit en damn ze heeft nog een rode kanten bh aan ik heb bijna geen zin meer om het uit te doen het staat haar echt goed "rood staat je goed baby" ze beweegt haar heupen en ik de mijne nu is het haar beurt om een kreun te laten ontsnappen.

Verdomme niall waar zijt ge mee bezig man! Ik trek me terug het was leuk en alles maar ik kan het nog niet "sorry princess ik kan het niet" "je kan wat niet?" "I-ik ben er nog niet klaar voor" ma nu pas besef ik hoe belachelijk dat klinkt maar ik ben gewoon bang haar pijn te doen ze is altijd zo voorzichtig met me en dat wil ook met haar zijn "haha niall ik ook nog niet maar ik was echt wel op tijd gestopt hoor" ze is zo lief voor me "dankje princess en dit is zo random ik wil dat onze eerste keer speciaal en romantisch is" ze begint te lachen en zet zich recht "kom hier mijn prins" ik geef haar een knuffel en een kus op haar hoofd en ga even door haar haar.

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu