|Jenny's pov|
~tijdssprong 8 maanden en een week~
De afgelopen maanden waren zowel leuk als niet leuk het was leuk om te weten dat je een baby in je buik hebt maar de humeurswisselingen zijn zo erg het ene moment ben ik in een euforische fase en vijf seconden later ben ik geïriteerd als hell. Niall en ik zitten voor de tv tot ik een kramp voel opkomen die heb ik de laatste tijd wel meer maar deze doet echt heel erg veel pijn.
Ik wil opstaan maar voel iets nat tussen mijn benen en een nieuwe kramp shit "Niall?" Ik panikeer een beetje hij draait zijn hoofd naar me om en kijkt naar waar ik kijk hij schrikt op. "Wat is er...ben je...is je water...heb je wee...je water...?" Stamelt hij "ik denk dat we naar het ziekenhuis moeten" zeg ik zo rustig mogelijk om hem wat te kalmeren.
Hij knikt en helpt me om recht te staan "aaaah" "shit!" Roep ik achter elkaar "gaat het?" "Ik verga an de pijn maar natuurlijk het is fantastisch!" Schreeuw ik naar hem "shit sorry Ni" "geeft niet je hebt gelijk laten we nu maar gaan?" Ik knik en loop - zo snel als een zwangere vrouw kan- naar de auto en loop naar de auto waar Niall ook zo snel mogelijk instapt.
Ik begin te puffen maar het helpt voor geen meter "aah fuck!" "Rustig princess alles komt goed" "shut up!" Shit waarom doe ik zo gemeen tegen hem hij is niks dan lief en geduldig geweest met mij en dit is mijn dank "ik bied nu al mijn excuses aan voor zo meteen Ni" een klein lachje vervangt de ongeruste blik op zijn gezicht maar verdwijnt als snel als ik weer een schreeuw krijg na 10 minuutjes zijn we bij het ziekenhuis.
Niall loopt naar mijn deur en opent hem. Hij helpt me uitstappen en loopt met me mee naar binnen "HALLO HELP MIJN VROUW MOET BEVALLEN!" roept hij als we binnen komen. Een verpleegster komt naar ons toe gelopen "loop maar mee" zegt ze rustig en brengt ons naar een tafel waar ik me neerleg en steeds meer pijnscheuten krijg en het uitschreeuw van de pijn Niall neemt mijn handen vast en kijkt me geruststellend aan "halo ik ben dr. Haubers waneer zijn de weeën begonnen?" "Een kwartier geleden ongeveer" zegt Niall twijfelend "goed we gaan u even verplaatsen oke" er komen verpleegsters naar ons toe en rollen mijn bed weg terwijl Niall en de dokter achter het bed lopen.
"aaaaah fuuuck!" Shit deze was echt pijnlijk! Mijn bed wordt in een kamer geplaatst en vastgezet "oke mevr. Horan u mag u benen omhoog doen" ik doe wat hij zegt en hij legt een doek over mijn benen waarna hij naar mijn jeweetwelwat kijkt. "Er is al 12 cm ontsluiting mevrouw u moet persen bij de eerstvolgende wee" ik knik en neem Niall's hand vast "aaah" *puf puf* ik pers zo hard als ik kan "komaan princess" "MOND TOE WIL JIJ HET EENS PROBEREN!" wee na wee pers ik steeds meer "ik zie het hoofdje" zegt de dokter ik pers en pers nog harder tot ik een klein krijsje hoor het geluid is schor en schel en kijk op Niall knipt de navelstreng door en komt dan met de baby terug naar mij het is een meisje "Diana" fluister ij terug de verpleegster neemt haar mee om haar te onderzoeken en dat doen ze bij mij ook.
Ik word wakker ik wist niet eens dat ik in slaap was gevallen maar oke ik zal wel moe geweest zijn Niall zit naast me op een stoel met een deken in zijn handen en een gigantische glimlach op zijn gezicht "Niall?" Hij kijkt naar me en staat op hij geeft me het kleine meisje dat vredig in mijn armen te slapen "Diana" zegt hij blij "is Harry hier? Of Lola,Zayn,Louis,Eleanour..." "ja ze zitten in de wachtkamer" "shit ik ben nog niets gaan zeggen" hij spurt de kamer uit.
|Niall's pov|
"HET IS EEN MEISJE!" scbreeuw ik door de wachtkamer als ik de meiden en jongens zie zitten mijn ouders zijn er ook. Ze springen allemaal op en komen me feliciteren "willen jullie kijken Jen is net wakker?" Ze knikken Harry en mijn ouders gaan op kop daarna Lola,Stephi,Liam,Sophia,Saskia, Louis,Eleanour,Zayn,Victoria en als laatste Paul. Ze lopen allemaal de kamer binnen en feleciteren Jenny en zeggen allemaal hoe schattig Diana wel niet is.
Ze geeft Diana voorzichtig aan Harry die een glimlach op zijn gezicht heeft "hey Diana" zegt hij. Hij wandelt rustig naar me toe en ik neem haar terug over. "Ze is prachtig maat" "ik weet het" hij geeft me een glimlach en een knikje en loopt terug naar Sophia. Hij fluistert wat in haar oor waar door ze hem een zacht klopje op zijn arm geeft. Zayn komt naar me toe en feliciteert me en kijkt nog eens naar haar met Lola naast hem "omg ze is zo adorable" zegt ze "zo gaat de onze ook worden babe" antwoord Zayn waardoor Lola's ogen groot worden en hem waarschuwend aankijkt maar het is al te laat iedereen heeft het gehoord
"Lola heb ik dat goed gehoord?" Vraagt Jenny verbaast en ze seint dat Lola op haar bed moet komen zitten. Ze loopt naar haar toe en zet zich neer "ben je zwanger?" Vraagt Jenny ze knikt en kijkt naar Zayn "omg Lola hoelang al waarom zei je niks!" "Nog maar een paar weken en jij was zwanger ik wilde dat je voor jezelf zorgde en niet voor mij of Zayn want hij gaat het pas echt moeilijk krijgen nu" lacht ze hij grinnikt en gaat achter haar staan "serieus ik ga het nu pas moeilijk krijgen" ze slaat hem speels op zijn arm "ik zou maar opassen Zayn" zeg ik, Jenny is een schat echt waar maar die zwangerschap en al die hormonen dingen.
Ze knikt instemmend en kijkt naar me met een verontschuldigend lachje. Ik schenk haar een vergevend lachje en ga naast haar op de stoel zitten met Diana. We hebben nog veel gelachen en gepraat tot de verpleegster binnenkwam en zij dat ze naar huis moesten gaan ik vroeg hoelang dat Jenny en Diana nog moeten blijven en of ik vannacht niet in het ziekenhuis mocht blijven.
Het mocht en ze hebben een bed bijgezet in Jen's kamer we gingen slapen en morgen mochten we naar huis. Diana ligt ook bij ons in de kamer in zo'n koepelding ik wens ze beide goedenacht en kruip in het bed naast dat van Jenny ik kijk haar en dan naar Diana en realiseer me dan hoeveel geluk ik wel niet heb een prachtvrouw en een pracht van een dochter ik kan echt niet gelukkiger worden dan dit. Met die gedachte val ik al snel in een diepe slaap.
----------------------------------------------
Hey iedereen sorry voor het mindere stukje maar heee de de baby is er een babygirl cuutee! Diana sorry ik kan echt niks anders verzinnen en Diana is ook gewoon een mooie naam of niet ! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ook wil ik zeggen dat ik superblij ben dat Lola en Zayn ook een kindje krijgen omg en daarom draag ik dit stukje ook een beetje op aan @lolaxp die ook supergeweldige boeken schrijft en ze is een supergoede vriendin is voor mij dus Lola i love you en ook danku dat ge er altijd voor me zijt onthoud dat ik er ook voor jouw ben always !!! xxxx
Love y'all xx
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...