deel 27

166 3 0
                                    

|Jenny's pov|

"Het is...?" "Het is wat?" Zegt hij zenuwachtig en trekt de test uit mijn handen "POSITIEF!!!" hij slaat zijn armen om me heen "b-ben je n-niet bl-blij? " Vraagt hij voorzichtig tuurlijk ben ik blij het is gewoon zo onverwachts en ik wil natuurlijk een baby met Niall maar het is wel snel getrouwd, baby alles in 1 jaar ik voel Niall wegtrekken en hij loopt weg pas als ik een deur hoor dichtslaan besef ik dat ik zijn vraag nog niet beantwoord had. "SHIT HE! NIALL WAAR BEN JE?" Ik loop door heel het huis maar vind hem niet ik bel in paniek naar Harry.

(H=Harry, j=Jenny)

H: Hallo Jen

J: H-harry

H: jen wat is er?

J: Niall hij...ik...Wij

H: Jen wat is er gebeurt heeft hij je pijn gedaan...?

J: hij is weg gegaan

H: wat! Waarom?

J: I-ik b-ben zwanger en h-hij vroeg of ik er blij mee was e-en ik antwoorde niet w-want ik was aan het na-nadenken e-en n-nu is h-hij w-weg

H: ben je thuis ik kom zo naar je toe blijf maar rustig alles komt goed.

J: dankje Harry

H: ik ben er binnen 5 minuutjes.

(Einde telefoongesprek )

En inderdaad binnen 5 minuutjes staat Harry al voor mijn deur ik doe open en hij slaat zijn armen om me heen.

|Niall's pov|

Wat dacht ik nu natuurlijk wil ze geen baby ze is nog jong en heeft een heel leven voor zich waarom zou ze een baby willen of wilt ze gewoon geen baby...van mij? Ik loop nu al een paar minuten doelloos rond. Ik weet niet wat ik moet doen de tranen banen zich een weg langs mijn wangen en ik laat ze gaan tegenhouden kan ik ze toch niet meer ze wilt mijn baby niet.

Ik ben aangekomen bij Zayn's huis ik wist niet eens dat ik naar hier kwam lopen maar besluit toch aan te bellen terwijl de tranen maar niet lijken te stoppen ze moet je niet Horan dacht je nou echt dat zo een meisje als zij een baby zou willen hebben van jouw! Zegt het irritante stemmetje in mijn hoofd en wat het nog irritanter maakt is dat het nog eens gelijk heeft ook.

De deur wordt opengedaan en Lola staat in de deuropening "Niall is alles oké?" Ik merk dat mijn tranen niet stoppen ik schud mijn hoofd en ze trekt me in een knuffel "je komt voor Zayn hè?" Vraagt ze zacht ik knik "ZAYN BABE KOM JE EVEN!" Zayn komt niet veel later de kamer ingelopen waar Lola me al op de bank heeft gezet "Niall mate whattsupp" Lola geeft hem een afkeurende blik en hij kijkt beter naar me tot ik hem aankijk en hij mijn tranen ziet.

"ik laat jullie even alleen" "Nee Lola wacht je moet me helpen alsjeblieft" Smeek ik ze komt net als Zayn naast me zitten "Niall ik kan je niet helpen als je niet zegt wat er is?" Vraagt ze voorzichtig "Jenny z-ze is z-zwanger maar ze wilt geen baby...niet van mij" ik breek helemaal en begin nog harder te huilen

"Niall hoe kom je daar nou bij tuurlijk wil ze een baby van jou" "Nee dat wil ze niet ik heb het gevraagd en...ze antwoorde niet I-ik dacht dat ze blij zou zijn maar dat was ze niet ze staarde wat voor zich uit en zei geen woord ze wilt hem niet niet van mij" "weet je wat ik ga met haar praten ik weet zeker dat het gewoon een vergissing is je kent haar toch ze heeft wat tijd nodig om alles te beseffen ze zal gewoon aan het nadenken zijn geweest."

Ze geeft me een knuffel "Zayn let op hem alsjeblieft" hij knikt en ze loopt de deur uit. "Ik kan niet zonder haar Zayn ik ben maar een half hart zonder haar ze is mijn tweede helft"

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu