| Jenny's pov|
"Ni wakker worden" "mmh" "het ontbijt is klaar" "ETEN!" Ik lach en hij springt recht "wat eten we?" "Geen idee misschien moet je eens in de keuken gaan kijken" "oke" hij springt uit bed en rent naar de keuken. "PANNENKOEKEN!!!" wat een kleuter is het toch maar wel mijn kleuter ik sta op en loop naar de keuken waar Niall zijn ontbijt naar binnen zit te schransen.
"Is het lekker?" Vraag ik lachend "weel jekker" zegt hij met zijn mond vol. Ik lach en ga naast hem aan tafel zitten, neem een pannenkoek en eet hem op. "Wat zullen we vandaag gaan doen?" Vraag ik als we aan het afruimen zijn "wat dacht je van een bootreisje over de zee?" "Ja super het is lekker warm dan kan ik een kleurtje krijgen" zeg ik blij hij grinnikt zacht "wat?" "Niets niets"
ik loop naar de slaapkamer en neem mijn bikini voor als ik wil gaan zwemmen of zonnen daarover doe ik een shortje aan en een los topje en kam mijn haar door voor ik het in een hoge staart doe. ik doe wat mascara en eyeliner op. Ik pak snel nog wat spulletjes voor straks die ik op de tafel leg en loop terug naar de living waar Niall in de zetel zit "anders kunnen we ook gewoon thuisblijven als je wilt?" "Wat nee daar hebben we deze avond nog voor"
ik plof naast hem neer "oke" ik geef hem een kusje op zijn wang en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Zullen we vertrekken?" Ik knik en spring op ik stap in mijn sneakers en neem het tasje van de tafel daarna wacht ik op Niall "je bent al klaar?" Vraagt hij verbaasd als hij naar me toe stapt "ja waarom" "normaal moet ik eerst een uur op je wachten" grinnikt hij ik rol met mijn ogen en open de deur hij neemt mijn hand en sluit de deur achter ons en doet hem op slot.
Als we bij het strand aankomen trekt Niall me mee naar een stuk waar veel boten staan en stapt op een van de eerste die er staat er komt een aardige jongeman op ons afgelopen hij lacht vriendelijk naar ons als hij tegen Niall begint te praten ik versta er dus geen barst van. Als de twee uitgepraat zijn stapt de jongeman van de boot af en loopt Niall naar het stuur "kun jij dit ding wel besturen?" "Tuurlijk ik kan alles" lacht hij ik schud lachend mijn hoofd en neem het tasje met mijn spullen waar ik mijn gsm,oortjes,handdoek en zonnebril uitneem.
Ik doe mijn topje uit en leg de handdoek op een stoel dat in de zon staat en leg me erop neer. "Jen?" "Uhun" "waar ben je?" "Op het topdek of hoe dat ding ook noemt" ik hoor hem lachen en zijn lach komt dichterbij "gewoon dek is ook goed" fluistert hij in men oor waardoor ik zijn warme adem op mijn huid voel branden "je ziet er mooi uit" zegt hij als hij terug recht staat ik word een beetje rood en kijk weg "wil je gaan zwemmen?"
Ik knik hevig en spring recht "te quiero" zeg ik dat zijn zowat de enige spaanse woorden dat ik ken "te quiero también" (ik houd van je, ik hou ook van jouw) hij trekt zijn t-shirt en broek uit. "BOMMETJE" roept hij voor hij in zijn boxer de zee in springt "kom je nog" ik trek mijn short uit en spring hem achterna. Als ik boven water kom voel ik 2 warme, sterke armen om me heen "hey spetter" fluistert hij in men oor "wie zou hier de spetter zijn" hij lacht en geeft een kusje op mijn lippen.
We zwemmen nog een halfuurtje en gaan dan terug naar de boot ik wil me terug neerzetten in mijn stoel maar Niall is eerder waardoor ik keihard op de grond totter. "Auw" zeg ik sarcastisch terwijl Niall bijna niet meer bijkomt van het lachen "zal het een klein beetje gaan ja" hij knikt "oh kom hier" ik sta op en wrijf met mijn hand over mijn kont die pijn doet van het vallen "moet ik er een kusje op geven" zeg hij met een kinderstemmetje "you wish" "i would" ik lach en ga naast hem liggen op de stoel.
We zijn allebei nat maar drogen al snel door de brandende zon. "Zullen we morgen gewoon thuisblijven?" "Ja ik heb gezien dat ze MarioKart hebben" grinnik ik hij lacht en staat op "we zullen terug naar huis gaan" ik knik en leg me tegoei zodat ik nog een beetje kan zonnen.
Als we terug aankomen bij het opstapplaatsje van eerder stappen we uit en loop ik met Niall mee naar de jongeman van eerder en zeggen gedag "ciao" zeggen we in koor en gaan terug naar onze kamer in het hotel en lopen naar binnen "zullen we paëlla eten?" Ik knik en plof neer op de bank Niall doet hetzelfde en zet de tv aan.
Een uurtje later gaan we naar het restaurantje beneden in het hotel en eten paëlla wat echt supperlekker is we betalen en gaan terug naar boven we besluiten om te gaan slapen we zijn nogal moe.
Als ik de volgende ochtend wakker wordt voel ik me niet lekker en loop naar de wc waar ik overgeef. En even blijf zitten als Niall binnen komt lopen en me ziet zitten kijkt hij me bezorgd aan "Jen alles oke?" Ik knik "ik voel me niet zo goed maar het is al beter" hij knikt en tilt me op om me vervolgens in bed te leggen "blijf maar even liggen" zegt hij lief.
~tijdssprong 2 weken~
|Niall's pov|
Ik word wakker in mijn eigen bed en met Jen. We zijn gisteren thuisgekomen van onze huwelijksreis in Spanje het was zo mooi en leuk we hebben zoveel dingen gedaan en ik zou er niets van willen terug nemen Jen wordt rustig wakker en kijkt me met haar groene kraaloogjes aan "goodmorning beautiful" "goodmorning handsome" "zullen we gaan ontbijten?" Ze knikt en staat op als we in de keuken staan geef ik haar een boterham ze trekt een beetje wit weg en loopt naar de badkamer.
"JEN!" ik loop achter der aan en ze zit over de wc gebogen over te geven dat heeft ze wel vaker tegenwoordig maar alleen maar in de ochtend en daarna is het snel weer beter ik maak me best wel zorgen. "Alles weer oke princess?" Ze knikt en staat recht "Ni?.." "ja" "i-ik moet je w-wat vertellen" "wat is er bae?" Ze maakt me ongerust en er zijn sporen van angst in haar ogen te zien "beloof me dat je niet b-boos wordt?" Smeekt ze "tuurlijk niet w-wat is er?" "N-niall i-ik b-ben o-overt-tijd" stottert ze "wat? H-hoe bedoel je o-overtijd?" "I-ik denk dat ik z-zwanger b-ben" stottert ze zacht
"princess waarom zou ik boos zijn dat is geweldig" ik sluit haar in mijm armen ze is verbaast maar knuffelt na een tijdje toch terug. "Ik word vader!" Zeg ik blij "Niall ik weet het niet ik moet nog een test gaan halen maar ik was bang" "zullen we er samen 1 gaan halen?" Ze knikt hevig en plant haar lippen op de mijne "dankje Ni" een traan verlaat haar ooghoek en ik veeg hem weg met mijn duim.
"Kom we gaan naar de supermarkt" "euhm ja ik trek even wat anders aan" ik knik en ze loopt naar de kast waar ze een skinny en een los t-shirtje uithaalt en aantrekt. We vertrekken en kopen 3 predictors je weet maar nooit we lopen naar de kassa en betalen.
Als we terug thuis zijn loopt ze naar de badkamer en neemt de testen mee. Na een minuutje komt ze terug "nu nog even wachten" fluistert ze zenuwachtig ze ijsbeert door de kamer en blijft op haar gsm kijken waar ze een timer heeft op ingesteld "princess kalm aan" haar timer gaat af en ik ren samen met haar naar de tafel. We bekijken ze "het is..."
-----------------------------------------
En wat denken jullie negatief of positief? Dankje om dit boek te lezen love y'all xxxx
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...