|Jenny's pov|
Nadat Niall gisteren nog is gebleven was het vrij laat geworden en is hij blijven slapen het was nog te laat om hem naar huis te sturen. Ik lig nu in mijn bed naar het plafond te staren. ik wil niet op staan het is zo lekker warm in bed en zo koud uit het bed. het is al winter maar toch besluit ik op te staan tot plots mijn gsm trilt lola ik neem op
(Lola=l en Jenny=j)
J: hey lola
L: hey jen
J:was het nog leuk gisteren met zayn hahaha
L: euhm...Ja dat is waarom ik bel
J: lola wat is er gebeurt?
L: nee niets ergs maar ik wou dat jij het als eerste wist
J: ja zeg het nou maar
L: zayn en ik hebben gekust
J: wat! Omg gefeliciteerd !!
L: dankje ! We hebben straks een date mag ik naar jouw komen ik weet niet wat ik aan moet doen?
J: ja tuurlijk kom maar waneer is de date?
L: deze middag om 1 uur
J: kom maar dan het is al half 12 waneer kan je hier zijn?
L: een paar minuutjes ik ben nog bij zayn
J: haha oké kom maar ik zal al wat klaarleggen tot zo
L: tot zo!
(Einde telefoongesprek)
Ik maak me snel klaar en leg wat spulletjes klaar daarna ga ik naar beneden waar Harry en Niall al in de zetel zitten. Ik loop naar de keuken en prop een boterham in mijn mond. "eindelijk je bent wakker" zegt Harry ik knik en kijk hem nep-boos aan ik eet mijn boterham op. "Lola komt zo Ik ging haar helpen voor haar...iets" misschien mochten ze het niet weten de bel gaat en ik doe open lola staat al voor de deur en ik trek haar onmiddellijk mee naar boven.
"oké wat wil je kleedje, rokje, broek?" "Euhm...iets mooi ik denk een kleedje" zegt ze twijfelend "wacht is het binnen of buiten?" "Euhm dat weet ik eigenlijk niet" "haha we doen we een kleedje met panty's" "Ja goed idee" "maar welk kleedje?" "Euhm deze?" En ik houd een iets langer zwart strapless met gouden afwerking omhoog. "mooi maar iets té niet?" "Ja, je hebt gelijk" en zo gaan we nog eventjes door tot we de perfecte jurk gevonden hebben.
een zwart kleedje met halflange mouwen tot net aan haar knieën en een kanten laagje erover het staat haar perfect daaronder een paar enkelbotjes met een kleine hak en een leuk handtasje met een gouden kettingriem en gouden studs een klein tasje waar haar gsm enzo in kan. Ik stijl haar haren en doe wat make-up op een licht blosje dat had ze gevraagd dat als ze bloosde het niet zo opviel haha een laagje eyeliner en een beetje mascara ook wat rode gloss ze is klaar en gelukkig maar want ik hoor de bel al gaan. Ze had gezegd dat ze hier was en zayn kwam haar hier dan ook ophalen ik denk dat Harry of Niall hem heeft binnengelaten. "er is iemand voor je lola ben je bijna klaar?" Roept Harry van beneden aan de trap "jaaaa bijna nog een minuutje" zeg ik en doe nog een snelle check up om te zien dat we niks vergeten zijn en ze doet nog wat parfum op en dan loop ik naar beneden.
"ik presenteer jullie de enige echte lolaaaa" en we beginnen te lachen lola komt gracieus van de trap gestapt en ik kijk naar zayn zijn ogen twinkelen helemaal natuurlijk moest ze wel weer struikelen over het trapje maar daar kon iedereen wel mee lachen. Zayn draagt trouwens een zwarte jeans en een witte t-shirt met een leren jack wat er best goed uitziet eindelijk na nog even te hebben gepraat vertrekken ze en blijven Niall, Harry en ik weer thuis.
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...