deel 22 : the wedding

154 2 0
                                    

~Tijdssprong 2 weken~

|Jenny's pov|

ik word wakker geen Niall naast me gisteren was zijn vrijgezellenfeest en het is een traditie dat man en vrouw elkaar minstens 24 uur voor de trouw elkaar niet meer mochten zien. Niall is bij Zayn blijven slapen en ik in ons huisje ik kijk op de klok 8:20 oh shit binnen drie kwartier staat iedereen hier al de kappers en de mensen voor de make-up de meiden ik ben zo zenuwachtig.

Ik hoop dat alles goed gaat ik ben nog nooit in mijn leven zo zeker geweest en toch zo nerveus tegelijk. Ik zwaai mijn benen over het bed en neem een jogging en los t-tshirtje ik neem snel een douche en kleed me aan. Net als ik mijn haar doorkam gaat de bel ik spurt naar beneden en open de deur de meiden en de kapper staan al klaar om te beginnen ik begroet ze en laat ze binnen.

'Met wat zullen we beginnen?" vraagt Eleanor "het haar?" en ik kijk vragend naar de kapster ze knikt en neemt haar spullen bij elkaar. Ik neem een stoel en zet me klaar na een uurtje zijn we (zie gif) daar mee klaar de 'visagiste' is er ook al en ze doet mijn make-up het is prachtig het zijn een soort van smokey eyes maar iets minder opvallend met groene en blauwe tinten. De meiden trekken hun jurk ook al aan het is een prachtige blauwe/groene jurk (zie gif)  en het ziet er echt prachtig uit op ze allemaal. De bel gaat ik doe open en zie Denise en Maura staan.

"Is het te laat om mijn schoondochter te zien?" Ze heeft tranen in haar ogenen ik moet me inhouden om ook tranen te laten gaan tranen van vreugde "zullen we de jurk gaan aantrekken?" vraag ik aan hun ze knikken en ik geef een zakdoekje aan Maura we lopen met zijn drieën naar boven ik loop naar het bed en trek de hoes voorzichtig naar beneden.

En mijn jurk komt te voorschijn het is een mooie witte jurk met een zilver detail aan de zijkant (zie gif) Maura krijgt weer tranen in haar ogen "wil je me helpen?" Vraag ik aan haar ze knikt hevig en haalt de jurk uit de hoes als ik hem heb aangetrokken ritst ze hem toe. Ik draai me om en Denise komt nu ook binnen "je bent prachtig jenny" "dankje" ik kijk in de spiegel en ook ik voel de tranen komen maar ik houd ze in om de make-up niet te laten uitlopen.

Ik wou zo dat mam hier was vandaag hier bij mij en Harry ik heb haar nodig ik mis haar zo erg. "Liefje het is tijd de limo is er" het is Stephi ze is al de hele dag nog liever als dat ze normaal is. "De limo nu al I-ik..." "Rustig maar meid alles komt goed kom maar" zegt Denise snel "het is normaal dat je nerveus bent dat was ik ook voor ik met Greg trouwde" "echt waar?" "Ja iedereen is nerveus" "dankje Denise" "geen dank ik ga al vertrekken met Maura oké ik zie je daar" ze lacht vriendelijk en geeft me een knuffel "tot zo Denise" Maura geeft me nog een knuffel en een kus "zorg goed voor mijn kleine jongen" "zal ik doen" ze loopt achter Denise aan en verlaat de kamer.

Ik loop na een tijdje ook naar beneden iedereen staat al te wachten. "Ooh je ziet er beeldig uit Jen" zegt Lola de anderen stemmen in en geven nog wat complimentjes we gaan met zen allen naar buiten waar de limo al wacht we stappen in en niet veel later arriveren we aan het kerkje ik stap uit en loop naar een kamer Harry staat al klaar hij gaat me weggeven sinds ik niemand anders meer heb maar ik zou het niet anders gewild hebben

"Jenny je z-ziet er prachtig uit" zegt hij als hij me ziet "jij mag er anders ook wezen hoor Hazz" hij lacht "ben je er klaar voor?" Hij neemt mijn arm vast en geeft er een zacht maar geruststellend kneepje in de muziek begint te spelen en de deuren worden geopend iedereen kijkt naar ons en mijn voeten bewegen zachtjes door het gangpad ik zie Niall hij heeft een kostuum aan ziet geweldig uit (zie gif) hij kijkt me met grote ogen aan we komen aan en Harry laat me los en neemt zijn plaats naast de jongens in.

Ik kijk naar Niall die een traan in zijn ooghoek heeft die ik snel wegpink. Laat de ceremonie beginnen na een uurtje of 2 komen mijn favoriete woorden de woorden waar ik zolang op gewacht heb : ik verklaar jullie nu man en vrouw u mag de bruid kussen. Hij leunt naar me toe en geeft een kus op mijn lippen en we draaien tegelijk om en lopen naar buiten waar ze witte duifjes loslaten en rijstkorrels gooien.

Tijd voor een feestje nu wordt het pas echt leuk er zal wel minstens 1 iemand dronken op de tafel dansen haha. Ik en Niall worden al snel opgeroepen voor de eerste dans na het eten natuurlijk. De noten van a thousand years worden afgespeeld en Niall en ik dansen samen we bakken er niets van maar het is leuk en romantisch al snel komen er andere koppels de dansvloer op.

We hebben nog veel gelachen en gedanst en Niall, Zayn, Louis, Liam en Harry of te wel one direction hebben ook nog een paar liedjes gezongen en natuurlijk zoals ik al dacht was er iemand die dronken was en op de tafel begon te dansen. Harry - natuurlijk- Sophia moest hem van de tafel aftrekken en mee naar huis sleuren.

Het was al na drieën en ik,Niall en nog wat familie en vrienden waren nog steeds aan het dansen en aan het lachen het is zo leuk ik heb al lang niet meer zo veel plezier gehad. "and iiiiiiii iiiiiiii will always love you uur!!" Zingt Niall mee ik lach en zing het terug.

Na 5 uur was het feest gedaan en is iedereen naar huis gegaan inclusief Niall en ik. Morgen vertrekken we op honeymoon maar ik weet niet naar waar Niall me naartoe brengt hij wilde niets zeggen.

Ik hoop ergens mooi en warm waar we kunnen genieten van alles. Na het feest stapten we terug de limo in om naar huis te gaan we zijn moe en beide een beetje aangeschoten. Als we thuiskomen gaan we onmiddellijk naar onze kamer en gaan op bed liggen we doen niet eens de moeite om ons om te kleden en vallen onmiddellijk in slaap.
-----------------------------------------------
Hey iedereen hope you guys like it sorry voor het slechte hoofdstuk maar ik had niet veel inspiratie meer echt echt sorry maar het volgende hoofdstuk wordt beter beloofd. Love y'all xxx

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu