deel 34

107 2 0
                                    

~tijdssprong 8 maanden~

| Jenny's pov |

Ik word wakker door mijn gsm die afgaat 'Zayn' het is 01:11 s'nachts wat moet die idioot! Ik neem op

(Z=Zayn,J=Jenny)

J: wat!

Z: Lola!

J: wat is er met Lola

Z: ik denk dat ze haar dingen heeft

J: haar wat?!

Z: alle ja hoe noemt da ze moet bevallen he!!

J: wa shit zegt dat dan direct he!  Rij naar het ziekenhuis we zijn er direct

Z: oke bedankt Jen

J: tot zo

(Einde telefoongesprek)

"NIALL OPSTAAN LOLA MOET BEVALLEN!" hij schiet wakker en schiet uit bed hij neemt snel een t-shirt en een broek en kleed zich om ik doe hetzelfde en we rennen naar de auto

"Shit Diana!" Ik snel terug naar binnen en neem haar snel vast en zet haar in de auto ik ga langs Niall zitten en hij rijdt snel weg.

We komen aan bij het ziekenhuis en stappen uit "neem jij Diana" zeg ik tegen Niall voor ik naar binnen spurt waar ik een ijsberende Zayn zie. "Is ze al binnen?" "Onderzoeken" "ga dan toch naar haar toe jij idioot!" Hij knikt en sprint weg Niall komt net binnengelopen met Diana die wonderbaarlijk nog steeds slaapt.

"Bel jij de rest van de jongens ik de meiden?" Stel ik voor Niall knikt en neemt zijn gsm uit zijn broekzak ik volg zijn voorbeeld en begin te bellen

|Zayn's pov|

"Oke mevrouw persen!" Lola knijpt in mijn hand en perst zo hard als ze kan ze schreeuwt het uit van de pijn. Ik voel echt met haar mee letterlijk ze verplettert mijn hand maar als ik haar zo zie moet ik niet echt klagen denk ik.

"De eerste is eruit nu nummer 2 nog" "WAT!" roepen we beide geschrokken "u heeft een tweeling" mijn ogen staan wijd open net zoals mijn mond. Een tweeling we hadden de dokter gevraagd om niets te zeggen maar dit had hij toch even kunnen vermelden. Na een lange bevalling is het eindelijk voorbij Lola is echt moe en is na wat onderzoekjes bijna onmiddellijk in slaap gevallen we hebben nu een dochter en een zoon.

Ik loop naar de wachtkamer waar ik Jenny en Niall heb achtergelaten. Aleen nu zitten de jongens en de meiden er en Paul ook "jongens,meiden,Paul?" Ze kijken allemaal naar mijn richting uit "Niall heb je misschien nog extra spullen?" "Hunh wat?" "We hebben een tweelling!" "Wat gefeliciteerd maat" "2 kleine monstertjes in plaats van 1" grapt Liam wat hem een boze blik van Stephi oplevert. "Tuurlijk we hebben nog wel wat spulletjes van Diana die te klein zijn voor haar" zegt Jen blij "dankje"

"Mr. Malik?" Ik draai me om en zie de dokter van daarstraks zoekend rondkijken "ja" antwoord ik "u zoon en dochter zijn prima in orde en u vrouw is ook net wakker" informeert hij. Ik knik en loop achter hem aan de rest loopt achter me aan en lopen de kamer binnen Lola heeft een grote glimlach op haar gezicht en 2 boelekes in haar armen. "Hoe gaan we ze noemen?" Vraag ik aan haar "deze kleine deugniet wordt Nate en zijn kleine zusje Audrey" zegt ze blij ik knik en neem Nate van haar over.

"Ze zijn zo adorable" zegt Jen die Diana in haar armen heen en weer wiegt. "Eindelijk vriendjes om mee te spellen he meis" zegt ze tegen haar waardoor ze moet giegelen. Niall komt achter Jen staan en speelt kiekeboe met Diana waardoor ze nog harder begint te lachen "oh kijk Audrey slaapt al" "ja Nate ook daar gaan we percies niet veel last van hebben" Lola stuurt me een boze blik en ik geef haar een knipoog terug. Ze rolt met haar ogen en concentreert zicht terug op Audrey

Ik ga naast haar op bed zitten als de dokter binnenkomt "moet ik een bed bij laten zetten of wenst u naar huis te gaan?" Vraagt hij aan mij "een bed bij plaatsen alstublieft" hij knikt en loopt de deur uit.

Na een paar uur gaat iedereen naar huis en heeft de dokter een bed bij gezet. Audrey en Nate liggen in hun couveuse en Lola in haar bed ik druk nog snel een kusje op hun hoofdjes en kruip dan onder de dekens van mijn eigen bed.

| Niall's pov |

"Zullen we morgen Diana naar mama brengen?" "Waarom?" "Je weet wel wat tijd voor ons zelf" zeg ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel "ah zo meneer wilt wat tijd voor zichzelf" zegt ze met een grijns op haar gezicht. "Onszelf" "ah zo" ze komt op me afgestapt met een grote grijns "uhun" ze staat bij me en drukt haar lippen op de mijne.

Ik ga met mijn handen naar haar kont en geef er een zacht kneepje in zodat ze opspringt en haar benen rond mijn middel "niet nu Diana is hier" mompelt ze door de kus heen. "Morgen is ze er niet" ze rolt met haar ogen "inderdaad morgen maar vandaag nog wel" ik jammer wat en leg haar neer in bed "best"

Ze lacht en drukt een kusje op mijn neus "nog even geduld Ni" ze rolt van me af en stapt richting de badkamer. Ze kleedt zich om en maakt een dot in der haren en loopt naar bed. Ik doe mijn kleren uit en kruip bij Jenny onder de lakens ze komt wat dichter tegen me aan liggen en laat haar hoofd zachtjes op mijn borst rusten "Trusten Ni" "trusten Jen"
------------------------------------
Oke kort hoofdstuk maar wel een pov van ZAYN jeeje !!! Er is ook minder leuk nieuws ik ga nog een paar hoofdstukken doen een een epiloog maar daarna is dit boek gedaan :'( ik vind het spijtig want ik vond het echt leuk dit boek te schrijven maar er komen nog een paar hoofdstukken dus ja... love y'all xxxx

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu