deel 9

198 6 0
                                    

|Niall's pov|

"JENNY!" "JENNY!!!" "JENNY WORD WAKKER!" ik schud aan haar schouders en slaag zachtjes op haar wangen *SPLESH* Harry gooit een glas water van de tafel over haar gezicht en draait zich terug om naar de vreemdeling die geamuseerd toe kijkt. Ze hapt naar adem en komt terug bij bewustzijn ze ziet de vreemdeling staan en barst in tranen uit ik trek haar dichter tegen me aan maar ze blijft zwaar ademen iedereen staat rond haar verzameld en Lola grijpt naar Jenny's hand en wrijft er wat over Zayn aait haar rug om haar wat te kalmeren Louis en Liam staan achter harry "HOE DURF JIJ JE GEZICHT HIER NU NOG TE LATEN ZIEN NA ALLES WAT JE HEN HEBT AANGEDAAN!" Roept Stephi het uit Liam trekt haar terug naar achter zodat ze hem niet zou slaan. stephi is best een rustig meisje maar ik denk dat ze nu echt in staat is om hem te slaan wie hij ook mag zijn.

Zayn laat Jenny achter en gaat naast Liam en Louis staan Sophia en Eleanor nemen Zayn's plaats in en Stephi staat achter Liam ze ademt ook zwaar van haar uitval van daarnet. Jenny wilt maar niet kalmeren "hey Jen lang niet gezien" zegt hij kalm en ze begint harder te trillen en haar adem wordt zwaarder "Jenny?" "Jenny kijk naar me" ze kijkt op en ze kijkt recht in mijn ogen haar ogen staan angstig niet zomaar angstig maar doodsbenauwd. Er breekt iets in me maar ik moet kalm blijven voor haar "hey princess kom maar het is oké het komt goed ssh rustig maar ssh ontspan" probeer ik zo kalm mogelijk te zeggen maar dat lukte me niet als ik haar zo zie wordt ik zelf bang haar ogen staan rood.

"Wat doe je hier!" Dreigt harry "oh kom op maat weet je niet meer hoeveel lol we hebben gehad vroeger" zegt de jongen met een grijns terug "VERTREK NU! VERDWIJN UIT MIJN OGEN!!" Harry heeft nu ook een zware adem en balt zijn vuisten Louis legt zijn hand op Harry's schouder maar hij schudt het af "ik wil je geen pijn doen Louis" "Jen wie is dat?" Vraag ik wat nu ik erover nadenk misschien niet zo slim was. " d-d-da-at I-i-is J-J-amie" Stamelt ze "wil je mijn naam terug uitschreeuwen Jen" zegt de man die blijkbaar Jamie heet Harry aarzelt niet en slaagt hem onmiddellijk op zijn oog "blijf met je poten van haar af! Jij m-monster! " Louis trekt Harry naar achter en ik zie Jamie over zijn wang wrijven wat bedoelde hij daarmee? Wie is hij en wat heeft hij met mijn princess gedaan??? Ik wil het haar vragen maar dat is misschien niet zo slim denk ik nog net op tijd voor ik mijn grote mond weer opentrek. Zayn helpt Louis nu ook Harry tegen te houden.

Hij is woedend maar ik moet me focussen op Jenny ze heeft me nodig ! "I-ik w-w-wil h-h-hier w-w-weg" stottert Jenny ik pak haar op en breng haar weg van de tirade "hey jij daar blondie" Roept Jamie ik denk naar mij maar ik negeer het "hey blondie ben je doof ofzo!" De enige die hier blond is zijn Sophia en ik. Ik hoop dat hij het niet tegen Sophia heeft Harry is al boos genoeg ik draai me om en zet jenny neer ze klant zich aan me vast en gaat wat achter me staan. ik zie wat er gaande is en hij heeft het inderdaad tegen Sophia dit kan nooit goed aflopen Sophia draait zich nu ook om "eindelijk je luistert!" Harry draait zich boos om slaagt zich uit de handen van louis en zayn "ALS JE HAAR OOK MAAR MET 1 VINGER AANRAAKT HE!  DAN...DAN" "dan wat Styles! dan wat ik doe wat ik wil met wie ik wil" en zijn ogen schieten naar Sophia bij zijn laatste woorden hij wilt naar Sophia lopen maar harry houdt hem tegen "VERDOMME STYLES ! LAAT ME OOK EENS MIJN PLEZIERTJES HEBBEN!!" Sophia deinst achteruit en harry gaat met een ruk voor haar staan "LAAT HAAR MET RUST J-JAMIE!" Het komt van achter me en Jenny stapt naar hem toe "ALS JIJ BINNEN DE 5 SECONDEN NIET UIT MIJN OGEN VERDWIJNT DAN DOE IK JE WAT!!" ze ademt zwaar en drukt met haar laatste woorden haar wijsvinger op zijn borst "je kan echt niet van me afblijven hè babe" "NU HEB IK ER GENOEG VAN NOEM ME GEEN BABE! EN LAAT ONS GEWOON GODVERDOMME MET RUST!" nu is het Jenny's beurt om hem een klap te geven zijn neus bloedt en hij krijgt een verbaasde blik in zijn ogen maar herstelt zich snel "NET ALS JE VADER!" Roept hij "ZWAK EN ZIELIG!"  Ze breekt en en herstelt zich niet ik ga voor haar staan voor Harry hem nog een klap kan verkopen al zit ik daar nu niet echt mee in ik zou hem zelf 1 willen geven maar ik houd me kalm.

"zo spreek je niet over haar ik heb geen flauw idee wie je bent of wat je gedaan hebt maar het STOPT NÙ EN JE VERDWIJNT NÚ!" "Ow heeft arme jenny een nieuw slachtoffer gevonden" "Nee zwijg zo ben ik niet meer!" Zegt Jen en komt naast me staan "weet je dat zeker! je vader en jij waren een heel goed team" Harry kijkt haar vragend aan ik denk dat zelfs hij geen idee meer over wat het gaat "VERTREK HEB IK GEZEGD!!" Roep ik "ze weten het echt niet hè Jen! Ach ja als je niet zo zwak was geweest dan had je gewoon verder gedaan zonder je nutteloze vader veel deed hij toch niet jij moest al het werk doen" en hij heeft een brede grijns op zijn gezicht waar heeft hij het over!

"nu ja denk er nog eens over na en kom dan terug hè het was niet hetzelfde sinds je weg ging" hij knipoogt naar der en draait zich om weg te lopen alsof er niks gebeurt is "NEE!" hij draait zich terug naar ons "NEE? KOM OP GEEF TOE DAT JE NIET ZONDER KAN! GEEF HET TOE EN KOM TERUG!" "NEE NOOIT IK BEN GESTOPT IK DOE DIE SHIT NIET MEER JAMIE" "maak dat deze sukkels maar waar ik weet wel beter! Jenny" "stop hiermee ik ben gestopt en ik ben gelukkig ik weet dat het je niet aanstaat maar ik ben gelukkig en ik adviseer je om er ook mee te stoppen" "hahaha nooit en dat zou jij moeten weten beter dan iedereen hier" hij draait zich om loopt weg dan pas merk ik dat iedereen ons aanstaart we waren aan het ontbijten maar ik denk niet dat er nog iemand honger heeft zelfs ik heb geen honger meer.

|Jenny's pov|

Iedereen staart naar ons en dat kan ik momenteel even niet aan ik loop weg naar de kamer ik neem de trap. als ik op de lift moet wachten! ik kom aan bij onze kamer en storm naar binnen ik neem het eerste kussen dat ik vind neem het in mijn handen en gil erin zo hard als ik kan.

Ik tril en val op de grond er gaat een schok door mijn lichaam en gil verder als ik klaar ben met gillen voel ik plots een hand op mijn schouder ik herken hem het is Niall's hand ik draai me om en begin te huilen "heb je dat gezien?" Hij knikt voorzichtig en merk dan pas dat al de rest ook in onze kamer staan Harry komt naar me toe en knuffelt me "het spijt me" fluistert hij "Nee het is mijn schuld" "nietwaar" even later laat hij me los en vraagt of iedereen even de kamer wilt verlaten en ze lopen door de deur ook Niall "Jen ik weet dat je waarschijnlijk boos op me word maar waar had Jamie het over?" "Hoe bedoel je?" Ik weet heus wel over wat dat hij het heeft maar ik hoop dat het dat niet is "over wat hij zei van pap en jouw?" Ik zucht maar weet dat ik het hem ooit eens moest vertellen ik knik als teken dat ik het hem ga vertellen en wijs naar de bank hij knikt en gaat zitten "ik vertel het maar alleen als je niet boos op me word en dat je me niet onderbreekt alsjeblieft" hij knikt en kijkt me ongerust aan oké hier gaan we dan "oké...euhm waar moet ik beginnen harry papa en ik...

TO BE CONTINUED
---------------------------------------------------

oooohn spannend wat denken jullie dat er gaat gebeuren hoop dat jullie het leuk vinden en spannend ;-) 
Maybe vote & comment??
Love you guys xx ;-)

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu