|Niall's pov|
Ik word wakker en open mijn ogen ik kijk naar mijn vrouw mijn Jenny. Vandaag vertrekken we op huwelijksreis naar... "Niall?" "Jah" ze grinnikt "was je aan het staren?" "Misschien" ze drukt haar lippen op de mijne en haalt zacht haar hand over mijn wang. Ze trekt terug en kijkt me aan in mijn ogen zodat ik in de hare kijk haar mooie betoverende smaragdgroene ogen die me elke keer doen smelten.
Ze lacht naar me "wanneer vertrekken we?" Ik kijk op de klok en zie dat het net 13:02 uur is "deze avond binnen een paar uurtjes we hebben nog wel even" "oké wat gaan we dan nog doen vandaag" "euhm ik wil slapen" ze lacht en knikt ze legt haar hoofd terug op mijn borst. "Ik zet een wekker voor het geval dat" zeg ik nog snel en stel het alarm in op mijn gsm. "Trusten miss. Horan" "trusten Mr. Horan" even later ligt ze al weer te slapen en ik val niet veel later vallen ook mijn ogen dicht.
Ik hoor een raar geluid en open mijn ogen "Jen?" "Uhun" "heb jij dat ook gehoord?" Daar is het geluid weer "sorry ik heb honger" we hebben zoveel gemeen "zullen we gaan eten?" Ze knikt onmiddellijk en springt uit bed. Ik moet lachen en zie dat ze haar trouwjurk nog aangeeft. "Princess?" Ik knik met mijn hoofd naar haar jurk die ze nog aangeeft. ze kijkt wat verbaasd naar mij en dan pas merkt ze dat ze haar trouwjurk nog aan heeft
"Owh shit help je even de rits is zo hoog?" "Jij die me vraagt een jurk uit te doen daar zeg ik geen nee tegen hoor" ze rolt met haar ogen en loopt de badkamer in. Ik volg haar en ze gaat voor de spiegel staan ik ga achter haar staan en doe haar rits naar beneden de jurk valt op de grond en ze stapt eruit ze neemt hem op van de grond en loopt naar het bed waar ze hem rustig oplegt. Ze ziet er zo damn sexy uit ze heeft enkel haar ondergoed aan een wit,kanten, half doorzichtig lingerie setje
"you're sexy and I know it" ze draait zich om en lacht naar me voor ze naar me toe komt gestapt. Ze trekt aan mijn das en legt hem op een stoel die in de kamer staat ze doet daarna mijn jasje uit en mijn shirt "beter" ik sta halfnaakt voor haar en ze slaat haar handen in mijn nek hangen. Ik leg mijn handen op haar heupen en druk een zacht kusje op haar lippen. "Nu moeten we ons wel gaan klaarmaken" zeg ik ze jammert wat "spelbreker" ik grinnik en laat haar los ze loopt naar de kast en neemt wat kleren naar de badkamer waar ze zich omkleedt en even later terug komt met een short en een tank top ding of hoe dat ook mag noemen.
"Ni?" "Uhun?" "Waar gaan we naartoe?" "Haha ergens" "kom op please??" Ze trekt een pruillipje oh wat is ze schattig als ze dat doet maar ik zeg niks "sorry babe my lips are sealed" ze zucht "daarnet was dat nochtans geen probleem hè" ze steekt haar tong uit en begint spullen te pakken.
Ze moet moeite doen om haar lach in te houden maar als ik begin te lachen kan ze het niet meer laten en lacht keihard mee. Ik loop naar der toe en geef een kusje op haar neusje "you know I love you right" ze knikt en trekt me in een knuffel en heeft dan een zacht kusje op mijn wang voor ze verder gaat met inpakken.
Na een uurtje zijn we klaar en ligt alles in de auto we sluiten de deur achter ons en stappen in. We rijden naar het vliegveld eens aangekomen zetten we onze koffers op de band en gaan op een stoeltje zitten ik begin honger te krijgen.
|Jenny's pov|
"Jen ik heb zo'n hoongeeer!" Zegt Niall met een zeurderig stemmetje "haha ik ook zullen we naar de McDonald's gaan?" Hij knikt hevig zijn hoofd en staat op we lopen binnen en bestellen wat te eten.
Als we klaar zijn met eten kijkt Niall op zijn gsm en staat op "kom princess onze vlucht vertrekt zo" ik knik en neem zijn hand zo lopen we naar de gate en stappen een vliegtuig in. We zitten en even later stijgt het vliegtuig op en vertrekken we naar God weet waar Niall ligt al terug te slapen dus neem ik mijn oortjes.
Ed sheeran knalt door mijn oortjes en ik doe nog wat werk voor ik in slaap val. "Jen?...princess wakker worden" ik mompel wat en open mijn ogen Niall's ogen staren in de mijne "we zijn er" zegt hij zachtjes ik lach en geef hem een kusje op zijn wang. We stappen uit en hij doet snel een blinddoek om bij me
"Niall is dit echt nodig?" Zeg ik zeurderig "ja kom nou maar" hij legt een hand op mijn rug en duwt me vooruit ik voel een warm briesje op mijn huid ik denk dat we buiten zijn. Niall duwt me een auto in en doet de blinddoek los we zitten in een leuke auto en Niall begint te rijden. We komen aan bij een strand "wauw" is het enige wat ik kan uitbrengen ....
--------------------------------------------Sorry voor het stom hoofdstuk maar ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden. Love y'all xxx
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...