deel 37 : epiloog

179 2 0
                                    

|Diana's pov|

~tijdssprong 16 jaar~

We zijn nu 16 jaar later en Diana is al bijna 17 jaar. Ze heeft een vriend Luke hij is 17 jaar en ze hebben al 2 jaar iets samen ze houden heel veel van elkaar en doen alles samen.
Audrey en Nate worden bijna 16 en komen heel goed overeen met Diana en zij met hun.
One direction bestaat nog steeds en hebben veel hits gemaakt maar gaan wel op 'pensioen' omdat ze tijd willen vrijmaken voor hun gezin.
Liam en Stephi zijn getrouwd en hebben ondertussen al 3 kindjes; Kimberly, Anna en Sarah.
Sophia en Harry zijn ook getrouwd en verwachten hun eerste kindje.
Louis en Eleanor zijn ook getrouwd maar hebben nog geen kinderen want hun carrière stond een beetje in de weg maar ze denken om nu toch een kindje te nemen.
Lola en Zayn zijn nog steeds getrouwd en hun kinderen Audrey en Nate zijn volgens hun 'de beste kinderen ooit'.
En natuurlijk Niall en Jenny ze zijn  nu nog steeds gelukkig getrouwd en hebben na Diana geen kinderen meer gekregen.

"Mam mag ik naar Luke please?" Smeek ik "Tuurlijk lieverd waneer kom je terug?" "Ik weet niet hij vroeg of we naar zijn ouders konden gaan dus ik denk dat we daar blijven eten." "Oh oké komt hij ook naar hier of blijf je vannacht bij hem?" "Ik weet niet maar ik stuur wel een smsje als ik het wel weet oké?" "Ja hoor vraag je het wel nog even aan je vader?" "Oke" ik ga naar pap die -of course- weer in de keuken zit te boefen.

"Pap?" "Uhun?" "Mag ik vandaag naar Luke?" "Sure kom je naar huis vannacht?" "Dat weet ik nog niet maar ik heb tegen mam gezegd dat ik een smsje stuur" "oké is goed wanneer breng je hem nog eens mee?" "Misschien kan hij morgen meekomen?" "Ja super het is lang geleden" "dankje pap" "zolang je je maar gedraagt lieverd" "Ja papa" "dan is het goed" ik rol met mijn ogen en geef hem nog een vluchtig kusje op zijn hoofd.

"Oh Di?" "Ja?" "De jongens komen morgen ook geef Luke maar een heads-up" "zal ik doen" met dat loop ik de keuken uit en plof neer in de zetel als ik de living in kom. Mijn ouders en de jongens en de meiden komen heel erg goed overeen met Luke en god wat ben ik daar blij om. Ik stuur een smsje naar Luke dat ik mag komen.

~ik mag komen vanavond !! Kom je morgen mee naar mijn huis dan? De  jongens zijn er ook ! Xxx~

Ik krijg bijna onmiddellijk een antwoord van Luke

~ jeeje geweldig babe !! Ik kom zeker morgen mee het is te lang geleden ! Xxx love you ♥~

~super love you to Xxx ♥♥♡~

"Mam morgen komt Luke mee" schreeuw ik door het huis aangezien ik geen idee heb waar ze is "oké" schreeuwt ze terug. "Oh lieverd?" Vraagt mijn moeder die nu naast me is komen zitten "Audrey, Nate, Kimberly, Anna en Sarah komen ook mee" "echt oh super dat is echt te lang geleden" ik hou van mijn 'neefjes' en 'nichtjes' ze zijn niet echt familie maar zo voelt het wel "oh en Theo komt ook samen met je oma en opa en natuurlijk Greg en Denise" "wat is er morgen te doen ofzo?" Vraag ik verbaasd dat bijna heel de familie langskomt.

"Diana je wordt morgen 17" zegt ze gechoqueerd dat ik dat vroeg "oh shit dat is waar" "oh Diana je was het vergeten hè lieverd" ik knik "warhoofd zorg nou maar dat je morgen thuiskomt" "Ja ja ik zou het niet willen missen"

Mijn gsm trilt 'Luke' ik voel een warm gevoel zich door mijn buik verspreiden en open het berichtje.

~baby !! mag ik je straks komen ophalen thuis? Xxxxx~

Ik antwoord bijna direct

~ ja sure honey hoe laat? Xxxx~

~ euhm...wat dacht je van half zeven? Xxxxx~

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu