|Niall's pov|
Ik word wakker door Jen's alarm van haar gsm ze licht nog rustig te slapen dus zet ik het af. Ik maak haar wel rustig wakker. "Jen, princess wakker worden" "hey popster" "goed geslapen?" Ze knikt en opent zachtjes haar ogen "hoe laat is het?" "Euhm half 9" "is mijn alarm afgegaan?" Ik knik "Ja ik heb het afgezet en je wakker gemaakt" ze lacht "sorry heb ik je wakker gemaakt?" "Een beetje maar waarom heb je een alarm opstaan in het weekend?" "Ik heb sollicitatiegesprek" "oh echt waar?" "Bij een opnamestudio euhm wacht de naam...stars industries" ze zegt het met een big smile op haar gezicht "wat? Stars industries wauw Jen gefeliciteerd!!" "Dankje ik hoop echt dat ze me aannemen" "natuurlijk ze zijn gek als ze je niet aannemen" "haha dankje Ni wil je niet meegaan voor extra geluk" "ben je gek natuurlijk wil ik mee ik heb toch pas deze middag afgesproken met de jongens"
"oké ga je je ook omkleden ik moet daar zijn om half 10" "is goed" ik loop naar de kast en neem wat kleren uit de kast. Jen doet hetzelfde maar staat wat te piekeren over wat ze zal aandoen. Ze besluit om maar een leuk rokje aan te doen en een topje het staat haar echt leuk. Ze doet haar haren in een professionele staart en doet haar make-up op. Ze neemt haar zwarte pumps en een handtas en loopt naar beneden onderweg doet ze haar schoenen aan ze smeert een boterham met choco en steekt die in haar mond ze maakt er ook eentje voor mij. "Dankje en je ziet er geweldig uit" ze slikt haar stukje boterham door "dankje Ni" "zie ik er niet wat te normaal uit misschien moet ik mijn blazertje aan?" "Nee je ziet er perfect uit" "zeker?" Ik knik en geef haar een kusje
"ben je klaar?" Ze knikt en loopt de deur uit. Ze loopt naar de auto en gaat aan de passagierszijde zitten. Ik stap ook in en rijd weg na een twintigtal minuutjes komen we al aan en parkeer ik de auto.
Ze stapt uit maar ze wiebelt wat met haar voeten en schudt haar handen door elkaar ze is nerveus en zelfs dat is schattig bij der. "Babe relax alles komt goed je gaat dit gesprek perfect doen ik vertrouw je" "dankje" "geen dank" ik neem haar hand en loop naar binnen met haar we gaan naar de balie
"halo waarmee kan ik jullie helpen" vraagt een vriendelijke dame aan ons "we hebben een afspraak met Mr. Star" "oké neem maar even plaats hij komt jullie zo meteen halen." "Danku" zeg ik vriendelijk terug en we gaan zitten.
Na 5 minuutjes komt de Mr. Star buiten uit een deurtje en seint dat ze mag binnenkomen "veel succes Jen" "u mag gerust mee naar binnen hoor meneer" "oh dank u dat is zeer vriendelijk" hij lacht vriendelijk naar ons en ik loop mee naar zijn kantoor. "Dus u wilt solliciteren voor Stars industries mevr.....Styles?" Ze knikt en lach niet lang meer en ze wordt mis. Horan.
|Jenny's pov|
Ik ben zo zenuwachtig ik wil hier echt zo graag komen werken. "En waarom zou u hier willen werken mevr. Styles?" "Euhm ik droomde er als kind al van om in een platenmaatschappij te werken maar toen ik een aanbod kreeg van Stars industries was ik gewoon zo blij" ik kan mijn enthousiasme echt niet bedwingen Mr. Star lacht me vriendelijk naar me.
"En wat zou je doen als je aangenomen zou worden?" "In alle eerlijkheid ik zou gek worden en dan écht zo hard mijn best doen om hier te blijven werken" "oké" het gesprek gaat nog even door tot hij geen vragen meer heeft "zo mevr. Styles heeft u nog vragen?" "Euhm nee niet direct" "oké dan kan ik u meedelen dat u zeer grote kans maakt op de job we laten u morgen iets weten" ik knik en geef hem een hand Niall schudt ook Mr. Star's hand en we lopen naar buiten.
Als we het gebouw uit zijn spring ik in Niall's armen "omg omg omg heb je dat gehoord grote kans!!" "Ik heb het gehoord ja" mijn benen zijn om zijn heupen gewikkeld en ik geef hem een kusje op zijn lippen en zet mijn voeten terug op de begane grond. We lopen naar de auto en de radio springt aan we zingen allebei de longen uit ons lijf tot ik merk dat we niet naar huis rijden "waar gaan we naartoe" "het is al laat en ik moet nu ja moet ga naar de jongens ik heb gevraagd of ze de meiden niet mee konden nemen als je het niet erg vind?" "Nee tuurlijk niet" "oke"
JE LEEST
saved by an angel ft. niall horan
FanfictionJenny is een 18 jarig meisje. Ze is mooi, populair en heeft geweldige vrienden. haar vriendje Nick is lief voor haar maar kan soms agressief zijn door dingen die in het verleden zijn gebeurt. als Nick en Jenny samen gaan shoppen loop het mis. Niall...