deel 31

128 2 0
                                    

| Jenny's pov|

Gehuil is het eerste wat ik hoor als ik wakker word "rustig Di ssshht" sust Niall ik open mijn ogen en zie Niall met Diana in zijn armen terwijl hij haar heen en weer wiegt. "Goedemorgen daddy" grinnik ik "goedemorgen princess" "wat is er met Diana?" "Ze wilt niet stoppen met huilen maar ik weet niet wat er is" "mag ik haar even?" Vraag ik terwijl ik me rechtzet.

hij knikt en geeft Diana aan me zo rustig mogelijk "hey Diana dag beauty ssshhtt maar" ze stopt een beetje met huilen "zo doe je dat dus" knipoog ik naar Niall die me met open mond aankijkt "ik probeer haar al een halfuur stil te krijgen" ik lach en hij komt naast me zitten en drukt een kusje op mijn slaap. "Vandaag kunnen we naar huis" zegt hij blij "staat alles al klaar?"

Niall knikt en kijkt naar Diana "ze is een schatje he" "het is een klein monstertje" zegt hij en streelt met zijn vinger over haar wang. "Maar wel ons kleine monstertje" zeg ik en zijn lach groeit er komt een dokter binnen en lacht vriendelijk naar ons "vandaag mogen jullie naar huis" zegt hij en we knikken en begint aan zijn uitleg na een grote,lange en saaie uitleg mochten we naar huis. We verlieten het ziekenhuis en stapte in de auto.

"Niall zullen we een babyborrel doen?" Hij denkt even na dat weet ik want hij fronst even en trekt gekke bekken dat doet hij wel vaker als hij nadenkt en knikt dan "ja zeg maar wanneer" "zullen we thuis wel regelen" niet veel later komen we thuis. En stap ik naar boven om Diana in haar kribbe te leggen ze slaapt toch.

Ik leg haar neer en loop terug naar beneden waarna ik in de zetel neerplof . Niall komt naast me zitten "dus binnenkort heeft Di een speelkameraadje he" zegt hij rustig en herinner me dat Lola zwanger is "ja ik ben zo blij voor der" "ik ook" "Niall wie wordt eigenlijk meter en peter dat hebben we nooit besproken?" Vraag ik "oh je hebt gelijk wat dacht je van Harry?" "Als peter?" "Uhun" "ja prima maar de meter?" "Mamie?" Zegt hij enthousiast ik lach en knik "zo dat ging makkelijker als verwacht" grap ik.

Hij knikt en lacht "wat wil je vandaag gaan doen?" Vraagt hij "euhm...slapen?" Hij lacht "ben je moe?" "Wil jij eens bevallen misschien" hij houdt zijn handen omhoog als teken van overgave.

"Zullen we dan maar naar boven gaan?" Vraagt hij en trekt me recht. Ik knik en loop achter hem de trap op en stap naar de slaapkamer ik trek andere kleren en kam mijn haren waarna ik ze in een rommelige knot doe en naar het bed stap. Niall komt erbij liggen en ik kruip dicht tegen hem aan waardoor hij zijn arm om me heen legt. Ik val al snel in slaap.

|Niall's pov|

Ze slaapt rustig ik speel wat met haar haren en zeg dat ik van haar hou dat doe ik altijd als ze slaapt ik weet het super raar maar ja. Diana slaapt en Jenny slaapt dus besluit ik hetzelfde te doen en niet veel later val ik ook in slaap.
---------------------------------------
Hey iedereen sorry voor het domme stukje en de late update maar ik doe mijn best haha ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden ? Love y'all xxxxxx

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu