deel 24

156 2 0
                                    

|Jenny's pov|

"Ni d-dit is prachtig zo mooi" "echt?" Zegt hij twijfelend "ja hoe heb je dit gedaan?" "Ik heb iemand ingehuurd?" "Voor mij?" Hij knikt en wordt zachtjes rood ik leun dichter naar hem toe en druk een kusje op
zijn zachte lippen. "Dankje Ni" "alles voor jouw Jen"

we staan aan een prachtig strand met een helderblauwe zee, er ligt een dekentje dicht bij het water er ligt champagne en allerlei lekker eten op. Hoe romantisch dankzij de vlucht is het al vrij laat en gaat de zon net onder het is lekker warm met een zacht zomerbriesje dat door men haren waait hij neemt me dichter tegen zich aan en trekt me naar het deken dat er ligt hij gaat zitten en opent de fles champagne hij neemt 2 glazen en giet in hij geeft een glaasje aan mij.

Wat houd ik van deze jongen. Ik neem een slokje en de bubbels prikkelen op mijn tong ik geniet van de zoete smaak en zet men glas terug neer. Niall neemt een potje met aardbeien van het deken af en dipt ze in een ander potje met chocolade en brengt het naar mijn mond. Het is echt lekker hij neemt er ook eentje voor zichzelf en drinkt van zijn glas. "Ik houd van je princess" zegt hij na een lange stilte geen ongemakkelijke stilte maar een rustige zachte stilte die ons beide goed deed. "Ik houd van jou Ni" ik kruip tegen hem aan en staar naar de zon die steeds meer en meer in de zee verdwijnt "ik heb de zon zien zakken in de zee

Ik heb de zon zien zakken

De zon zien zakken

In de zee"

Ik lach en trek me dicht tegen hem aan. Als de zon helemaal onder is gaan we weg naar het hotel. Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet waar we zijn ik bedoel het enige wat ik heb gezien is het strand "Ni?" "Uhun" "waar zijn we eigenlijk?" Hij lacht "in Spanje" "wauw Spanje ik hou van spanje mooi,warm en een supermooie zee." "Dat hoopte ik al" ik lach lief en loop met hem mee waar we naartoe gaan ik heb geen idee.

|Niall's pov|

We lopen naar ons hotel ik hoop dat ze al klaar zijn met onze kamer het is een verrasing en ik hoop zo dat ze het leuk vind. We gaan te voet naar het hotel het is niet zover van het strand en het heeft een geweldig uitzicht.

Als we aankomen stappen we naar binnen en lopen we naar de balie er staat een jongedame "hola, yo alquilamos una habitación?" "Si lo nombre?" Vraagt ze beleefd "Horan" "si aquí clave es disfratur de su estancia" "gracias amablemente" ze knikt en overhandigt mij de sleutel vann onze kamer ( "hallo ik heb een kamer gehuurd" "ja op welke naam?" "Horan" "ja hier is jullie sleutel en geniet nog van jullie verblijf" "danku vriendelijk") "Ni?" Vraagt ze terwijl we de lift inlopen "uhun?" "Sinds wanneer spreek jij spaans?" Ik lach "al even" ze lacht en legt haar hoofd op mijn schouders *ping* de liftdeuren gaan open en we stappen uit.

We komen aan bij onze kamer en ik steek de sleutel in het gat en draai hem om. Ik open hem en de geur van kaarsjes komt mijn neus al binnen. gelukt!

| Jenny's pov|

Niall loopt voor me de kamer binnen en krijgt een glimlach op zijn gezicht. De geur van kaarsen dringt mijn neus binnen en ik snap nu waarom hij lacht. Niall kijkt me hoopvol aan en ik kijk verbaasd rond ik loop door de kamer en alles is mooi versierd met kaarsjes ik zie een rood spoor van rozenblaadjes en volg het ik kom aan bij een deur en doe hem open de rozrnblaadjes leiden naar een bed een mooi bed met mooie witte lakens.

Overal staan kaarsjes en geloof mij het ziet er zo mooi uit en zo romantisch. Ik voel 2 warme armen om mijn middel "vind je het mooi?" Vraagt hij twijfelend "p-prachtig" is het enige wat ik kan uitbrengen.

Hij legt zijn hoofd in mijn schouderholte en drukt zachte kusjes in mijn nek ik kan me niet meer bedwingen en draai me in een ruk om om zijn zachte lippen op de mijne te voelen. "Ik hou wan je Jen" mompelt hij tegen mijn lippen "ik wou ook wan jou" mompel ik terug en haal mijn handen door zijn haar.

Hij laat een zacht kreuntje en drukt me zachtjes op het bed hij hangt boven me en leunt op zijn elleboog zodat niet al zijn gewicht op mij terecht komt.

"Ik wil je Jenny" hij zakt naar mijn nek en drukt zachte kusjes op mijn sleutelbeen. Ik laat een kreun ontsnappen en hij grinnikt in mijn nek "Niall?" Hij heft zijn hoofd op en kijkt met zijn ogen recht in de mijne "ik ben er klaar voor" "e-echt?" Ik knik "ja Niall ik w-wil het e-echt?"

Ik trek hem naar me toe en trek rustig zijn shirt uit. Hij gaat met zijn warme handen onder mijn blousse en trekt het uit en gooit het ergens in de kamer "je bent zo lekker bae" ik grinnik en kijk naar zijn buik correctie sixpack! Oh yeah ik ga naar zijn broek en doe zijn broeksknoop open en trek zijn broek verder naar beneden.

Hij doet hem helemaal uit en gooit hem weg op de grond bij de andere kledingstukken hij gaat naar de sluiting van mijn bh en klikt het open de kus word ruwer en ik snak naar adem wanneer hij mijn borst zachtjes kneed en op mijn tepels zuigt hij gaat met een hand naar beneden om mijn slip uit te trekken die ondertussen ook al op de grond ligt ik trek zijn boxer uit en voel zijn stijve tegen mijn onderbuik drukken.

"Jen wil het alsjeblieft zeggen als ik je pijn doe?" Smeekt hij ik knik "ja Niall" "w-weet je zeker d-dat je het w-wil?" Ik knik "ik wil dat je het zegt alsjeblieft Jen?" Hij smeekt nog harder als daarnet. "Ja Niall ik wil het écht!" Hij lacht en hij neemt een condoom hij doet hem rond zijn lengte en hangt boven me als hij zachtjes naar binnen glijdt.

Een pijnscheut schiet binnen en ik trek een pijnlijk gezicht "Jen? Gaat het wel??" Ik knik "nee he? ik wil je geen pijn doen princess" "Niall j-je mag b-bewegen" hij kijkt me medelevend aan en gaat wat dieper in me. De pijn trekt zacht weg en ik beweeg mijn heupen mee op zijn ritme "ooh fuck Niall" "ben ik toch aan het doen ooh" gromt hij ik lach en laat nog een kreun langs zijn lippen vallen.

Mijn spieren beginnen aan te spannen en er komt een sensationeel gevoel in mijn onderbuik "aaaah" kreun ik Niall stoot nog een laatste keer binnen voor hij klaarkomt en naast me neer valt. "Deed het pijn?" Vraagt hij hijgend van de inspanning "in het begin" zeg ik "ik houd van je princess" "ik houd ook van jou Ni" ik voel wat nattigheid en besluit onder de dekens te kijken. Een rode vlek bloed! "Shit!" "Princess wat is er?" Vraagt hij ongerust "ik bloed" "ssht ik heb gehoord dat dat normaal is ik ruim het wel op"

hij drukt een kusje op mijn kruin en staat op. Hij trekt een boxer aan en gooit een slip en zijn t-shirt naar me ik trek het aan en sta ook op. Ik neem de lakens em trek ze van het bed af ik leg ze in de wasmand en fris me snel even op. Als ik de kamer komt binnengelopen liggen er al nieuwe lakens op bed.

"Wil je mee een douche nemen?" Hij knikt en loopt de badkamer in we stappen onder de douche en doen ons gewoonlijke ding we stappen eronder uit en slaan een handdoek om ons heen. Als we klaar zijn lopen we de slaapkamer binnen en kruipen we onder de lakens en gaan slapen. "Trusten princess" "trusten Niall"
----------------------------------------------
Jeej omg smut al was het best genant om dit te schrijven sorry voor alle mensen die dit niet leuk vinden maar het moest er ooit eens van komen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden ?
Love y'all xxxxxx

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu