deel 32

145 2 0
                                    

| jenny's pov |

Ik word rustig wakker met Niall's warme armen beschermend rond me heen ik open mijn ogen en kijk naar Diana's kribbe waar ze nog rustig ligt te slapen. Ik sta op en haal rustig Niall's armen van me af ik neem wat kleren en spring snel onder de douche.

Als ik me afgedroogd heb en aangekleed loop ik terug de slaapkamer binnen waar Diana al rustig aan het wakker worden is. Ik neem haar op en loop met haar naar beneden ik smeer een boterham en eet het op daarna geef ik Diana haar eten (borstvoeding).

Als ze genoeg heeft leg ik haar in haar park en maak een ontbijtje voor Niall ik loop met het ontbijtje en Diana naar boven en open de slaapkamerdeur ik zet Diana neer in haar kribbe en ga op de bedrand naast Niall zitten. "Nialler opstaan" zeg ik stilletjes hij mompelt wat maar draait zich om. "Ik heb eten" hij draait zich om en trekt het deken tot aan zijn ogen over zijn gezicht. Ik neem snel mijn gsm en knip een foto hij lacht en trekt het deken van zijn hoofd "heb je honger" hij knikt en zet zich recht ik zet de plateau op zijn schoot en hij begint te eten.

"Mmmh dit is heerlijk dankje princess" "je verdient het je hebt 9 maanden met mij overleeft" grap ik hij lacht en trekt me naar zich toe "zullen we vandaag naar je ouders gaan?" Vraag ik hij knikt blij en geeft me een kusje op mijn wang "ja ik denk dat ze heel blij zullen zijn maar ik bel wel even he" zegt hij blij ik knik en sta op en neem de plateau mee naar beneden.

Niall komt even later terug naar beneden met Diana in zijn armen "ze zijn thuis we kunnen met de boot" zegt hij ik knik en neem de laptop. "Er vertrekt een boot over 2 uur" hij knikt tevreden en komt naast me zitten hij heeft Diana in haar park gezet. "Zullen we alvast haar spulletjes gaan inpakken?" Vraag ik "ja is goed oh Theo komt ook trouwens" ik werp hem een lachje en sta recht ik loop naar boven en pak Di's spullen in. Als ik klaar ben ga ik Di halen en trek haar een leuk rompertje aan. We hebben nog een halfuurtje om te vertrekken dus ga ik nog even met Niall in de zetel zitten en lachen een beetje we vertrekken niet veel later en komen aan bij de boot waar Niall de auto op parkeert en uitstapt hij pakt Diana uit haar stoeltje en ik stap ook uit het is heerlijk weer dus lopen we richting het dek.

|Niall's pov|

Ik loop met Jen en Diana richting dek nog even op de boot zitten en dan kunnen we terug vertrekken naar mijn ouders. Ik ben zo blij dat Greg en Denise er ook zijn met Theo. We zijn er bijna dus lopen we terug naar de auto en als we aankomen bij de haven kunnen we uitrijden. De zon schijnt en de wind is lekker warm na een tijdje komen we thuis aan.

We stappen uit en Jen belt aan ik sta bij de auto en haal Diana uit haar zitje. De deur gaat open en Jen loopt naar binnen na haar kom ik met Diana binnenlopen. "Mam, Pap!" Roep ik blij naar binnen en loop eerst naar Jen die Diana van me overneemt. Ik geef iedereen een knuffel en loop terug naar Jenny die met Di op de bank is gaan zitten. Ze wiegt haar een beetje in het rond tot de bel weer gaat dat zullen Greg en Denise zijn.

De deur gaat open en Theo komt de kamer binnen gehuppeld en rent naar me toe. Daarachter komen Greg,Denise en mam "hey broertje" "hey Gregie" hij geeft me een knuffel en Jenny een kus "gefeliciteerd" zeggen ze "dankje" "ze is echt zo cute" zeg Denise Theo komt nu ook kijken. "Wie is dat oom Niall?" "Dit is Diana je nichtje" zeg ik blij. Hij lacht en springt op en neer op mijn schoot "maar ze is zo klein" zeurt hij "ze is nog een baby Theo" "was ik ook zo een kleine baby?" Vraagt hij lief ik lach en knik "ja dat was je" "wordt ze even groot als mij?" "Misschien zelfs groter" plaag ik "neeee!" Zeurt hij en springt van mijn schoot af.

"Niall blijven jullie eten?" Ik kijk naar Jenny die knikt "ja wat eten we?" "Pizza" "yess" ik hou van pizza en eten maar heel veel van pizza vooral als mama ze maakt. We hebben nog een paar uur gepraat en gelachen tot mama riep dat het eten klaar was en toen zijn we gaan eten en na het eten hebben we nog wat gepraat toen het 18:00 uur was moesten Jen en ik vertrekken want onze boot kwam binnen een halfuur.

We namen afscheid en stapten in de auto we zwaaiden hen uit en reden toen weg. We kwamen na een 20tal minuten aan bij de haven en ik reed de boot op. "Princess zullen we naar binnen gaan?" Ze knikt en neemt Diana uit de auto en volgt me naar binnen waar we aan een tafeltje gaan zitten en wat bestellen om te eten. Mijn gsm gaat af het is Paul dus neem ik op "het is Paul" zeg ik nog tegen Jen voor ik opneem.

(P=Paul,N=Niall)

N: hey Paul

P: hey Niall

N: whatssupp?

P: ik heb de jongens al gebeld maar ze zeiden dat je naar je ouders was

N: ja dat klopt

P: zijn jullie morgen terug?

N: ja we zijn nu op de boot onderweg naar huis

P: oh prima kun je morgen langs komen

N: ja prima wanneer

P: morgen om 13:00 uur

N: ja dat is prima

P: jenny mag ook wel mee als je wilt en ik heb nog ander geweldig nieuws

N: oh ja

P: jep

N: nou wat is er?

P: little things staat op nummer 1 in 12 verschillende landen

N: Wow wat? 12 landen?

P: jep inderdaad ! 12 landen

N: dat is geweldig

P: morgen kunnen we een nieuw liedje opnemen

N: ja prima ik heb al wat nieuws uitgeprobeerd

P: prima neem je het morgen mee dan kunnen we eraan werken

N: ja zal ik doen bedankt Paul

P: geen probleem Niall tot morgen

N: tot morgen

(Einde telefoongesprek)

"Wat was er?" "Little things staat op nummer 1 in 12 landen" "oh Niall gefeliciteerd" "morgen moeten we een nieuw liedje gaan maken wil je mee?" "Tuurlijk" "dankje dan heb ik mijn muze bij me" "haha deze kleine engel gaat wel mee dan dat weet je toch he" "ja maar ik denk niet dat ze dat zo erg vinden" "we zijn er bijna zullen we al naar de auto gaan?" "Ja prima kom we gaan" we lopen naar de auto ik klik Diana vast in haar stoeltje en stap in.

We meren aan en rijden uit als we terug thuis zijn plof ik neer in de zetel en legt Jen, Diana boven in haar kribbe en komt 10 minuutjes later terug met andere kleren aan. "Sorry ik wilde iets comfortabelers aan" "geen probleem mijn t-shirt staat je goed" ze rolt met haar ogen en komt naast me zitten "zullen we tv kijken?" Ik knik en neem het tv-kasje er is een film op ik denk les intouchables echt een goede film.

Ze kruipt dichter tegen me aan en legt haar hoofd op mijn schouder. "Ik hou van je princess" "ik ook van jouw Ni" ik druk een kusje op haar haren en kijk verder tv. Ik geeuw "ben je moe Ni?" "Een beetje" "wil je gaan slapen?" "Uhun" "oke ik kom zo" "ja tot zo princess" ik loop naar boven en Jen gaat naar de keuken. Even later komt ze naar boven en loopt naar Diana's kribbe ze drukt zachtjes een kusje op der voorhoofd en kruipt in bed. Ik ga naast haar liggen en ze kruipt dicht tegen me aan legt haar hoofd op mijn borst. "Trusten babe" "trusten Ni"
------------------------------------
Hey iedereen whatsupp? Iets langer hoofdstukje jeeje ik hoop dat jullie het leuk vinden
Love y'all

saved by an angel ft. niall horanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu